sprężyny do miśka od patrola?
Moderator: Kosiarz
Re: sprężyny do miśka od patrola?
no trochę miększe są faktycznie. Aczkolwiek po dziurach się jeździ już przyjemniej, gorzej z tymi zakrętami.
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG
- Murzyn
- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: sprężyny do miśka od patrola?
Na dziurach maybach, na trawersie dramat - szczególnie bez stabilizatorow.
Dzięki za potwierdzenie - ten spring jednak do pajero się nie nadaje, trzeba szukać czegoś innego
Dzięki za potwierdzenie - ten spring jednak do pajero się nie nadaje, trzeba szukać czegoś innego
Re: sprężyny do miśka od patrola?
[quote="yokhan"] Oczekiwałem pomocy pisząc ten post a nie wytykania próżności. [quote]
Nie chciałem Cię urazić - jesli tak się poczułeś to to przepraszam
Amortyzator Ironman dedykowany do Mitsubishi Pajero jest za krótki do Pajero w którym zamontowano sprężynę od Patrola.
Amortyzator Ironman jest również - moim subiektywnym zdaniem za słaby do Pajero w którym zamontowano sprężynę od Patrola. Powinno się zamontować o innej twardszej charakterystyce np Bilstein B6.
Po zamontowaniu sprężyn od Nissan Patrol do Mitsubishi Pajero powinno się przedłużyć mocowania tylnego stabilizatora lub jeśli auto jest wybitnie terenowe ( nie wyścigowe ) owy stabilizator należałoby zdemontować. Ale wtedy ,,podwójnie koniecznym jest montaż dłuższego o większym skoku amortyzatora lub nawet dwóch.
W kilku ostatnio zaobserwowanych autach i autach którymi jeździłem po zamontowaniu sprężyn nie było konieczności opuszczenia mocowania drążka panharda lub przedłużenia drążka panharda. Nie było również problemów z długością tylnego wału pędnego aczkolwiek zgodnie ze sztuką należałoby to zrobić. Twój metaliczny dźwięk to objaw zużytego krzyżaka, krzyżak zawsze ,, cichnie'' jak się trzyma auto na gazie. Po zmianie biegów, podczas ruszania owy metaliczny dźwięk jest mocno słyszalny. To taka diagnoza na oko via forum
Nie chciałem Cię urazić - jesli tak się poczułeś to to przepraszam

Amortyzator Ironman dedykowany do Mitsubishi Pajero jest za krótki do Pajero w którym zamontowano sprężynę od Patrola.
Amortyzator Ironman jest również - moim subiektywnym zdaniem za słaby do Pajero w którym zamontowano sprężynę od Patrola. Powinno się zamontować o innej twardszej charakterystyce np Bilstein B6.
Po zamontowaniu sprężyn od Nissan Patrol do Mitsubishi Pajero powinno się przedłużyć mocowania tylnego stabilizatora lub jeśli auto jest wybitnie terenowe ( nie wyścigowe ) owy stabilizator należałoby zdemontować. Ale wtedy ,,podwójnie koniecznym jest montaż dłuższego o większym skoku amortyzatora lub nawet dwóch.
W kilku ostatnio zaobserwowanych autach i autach którymi jeździłem po zamontowaniu sprężyn nie było konieczności opuszczenia mocowania drążka panharda lub przedłużenia drążka panharda. Nie było również problemów z długością tylnego wału pędnego aczkolwiek zgodnie ze sztuką należałoby to zrobić. Twój metaliczny dźwięk to objaw zużytego krzyżaka, krzyżak zawsze ,, cichnie'' jak się trzyma auto na gazie. Po zmianie biegów, podczas ruszania owy metaliczny dźwięk jest mocno słyszalny. To taka diagnoza na oko via forum

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: sprężyny do miśka od patrola?
należy przedłużyć wał o jakiś 10-15mm , miałem już nieprzyjemność z wypadnięciem wału, wstawiłem sobie dystans miedzy flansze mostu a wał .Eskapada pisze:...
W kilku ostatnio zaobserwowanych autach i autach którymi jeździłem po zamontowaniu sprężyn nie było konieczności opuszczenia mocowania drążka panharda lub przedłużenia drążka panharda. Nie było również problemów z długością tylnego wału pędnego aczkolwiek zgodnie ze sztuką należałoby to zrobić. Twój metaliczny dźwięk to objaw zużytego krzyżaka, krzyżak zawsze ,, cichnie'' jak się trzyma auto na gazie. Po zmianie biegów, podczas ruszania owy metaliczny dźwięk jest mocno słyszalny. To taka diagnoza na oko via forum
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: sprężyny do miśka od patrola?
Sprężyna na zamówienie z pospringu z drutu 17mm ale z jednym zwojem więcej.Murzyn pisze:Na dziurach maybach, na trawersie dramat - szczególnie bez stabilizatorow.
Dzięki za potwierdzenie - ten spring jednak do pajero się nie nadaje, trzeba szukać czegoś innego

Lub
Nowa sprężyna KYB od Nissan Patrol + ( noniecznie ) przedłużone mocowania stabilizatora. Dłuższe mocowania zapewnią Ci to lepszy wykrzyż a pozostawiony stabilizator będzie spełniał swoja funkcję na szosie. Do tego zamontowała bym dwa amortyzatory na koło np Trail Master. Jeden wersja SPORT drugi KOMFORT.
Nie mniej jednak to są czysto teoretycznie rozważania

Lub
Old Man EMu model 910 ma w stanie wolnym na 390/410 mm. Drut FI 17mm
Ironman model Mits020B ma wstanie wolny 450/400mm. Drut FI 17mm
Trail Master model 76106 ma w stanie wolnym 436mm FI17mm. To jest sprężyna dedykowana do wersji LONG + 60mm. W krótkim teoretycznie daje + 75mm
Nie mniej jednak wszystkie te sprężyny mają taką samą ilość zwojów co seryjna. Trail Master jest jedyną sprężyna która daje realny lift bo jest sprzężna, która fabrycznie jest najbardziej ,, rozciągnięta''. Najlepiej wybiera w terenie, najlepiej się krzyżuje. Jest idealna do auta weekendowo, rekreacyjnego - do jeżdżenia w terenie i pracy po mieście. Do auta wyprawowego, mocno załadowanego już nie.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: sprężyny do miśka od patrola?
Widzisz Adaś potwierdzasz moje gadanie o aucie for show. Po co sprężyny od PatrolaAdas pisze:należy przedłużyć wał o jakiś 10-15mm , miałem już nieprzyjemność z wypadnięciem wału, wstawiłem sobie dystans miedzy flansze mostu a wał .Eskapada pisze:...
W kilku ostatnio zaobserwowanych autach i autach którymi jeździłem po zamontowaniu sprężyn nie było konieczności opuszczenia mocowania drążka panharda lub przedłużenia drążka panharda. Nie było również problemów z długością tylnego wału pędnego aczkolwiek zgodnie ze sztuką należałoby to zrobić. Twój metaliczny dźwięk to objaw zużytego krzyżaka, krzyżak zawsze ,, cichnie'' jak się trzyma auto na gazie. Po zmianie biegów, podczas ruszania owy metaliczny dźwięk jest mocno słyszalny. To taka diagnoza na oko via forum

Mają tylko za 200 zł wyliftowane, wysokie auta, którym do dupy się jeździ po czarnym a terenie nie wykorzystują możliwości sprężyn. Moim zdaniem sprężyny od Patrola w aucie które służy na co dzień to pomysł co najmniej kiepski z całym szacunkiem dla tych co tak mają
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: sprężyny do miśka od patrola?
poznałem rok temu człowieka - pyta co zrobić w Pajero Long V6 automat . Mówię Zapodaj 33x10 + OME lub Ironman będzie, dobrze auto będzie się prowadzić super
Co zrobił owczy człowiek którego dziś mogę nazwać swoim przyjacielem
Zapodał 33x12,50 R15 kumhoKl71
Sprężyny od Patrola
Body lift +50mm
Nowe 4 amortyzatory Bilstein B4
Przełożenia mostó2 5,29
Podkładki pod sworznie przednich wahaczy
Co ma
Wyliftowanego potwora w skórze z pełną elektryka, który kładzie się na zakrętach jak żaglówki w regatach. Potwór który przy hamowaniu nurkuje tak mocno, że obciera o koła. Potwora który ma 3000 obr/min przy 85km, który pali 20 litrów benzyny. Owy potwór fajnie wygląda po centrum handlowym ale na szosie i w terenie nie robi
Co zrobił owczy człowiek którego dziś mogę nazwać swoim przyjacielem

Zapodał 33x12,50 R15 kumhoKl71
Sprężyny od Patrola
Body lift +50mm
Nowe 4 amortyzatory Bilstein B4
Przełożenia mostó2 5,29
Podkładki pod sworznie przednich wahaczy
Co ma

Wyliftowanego potwora w skórze z pełną elektryka, który kładzie się na zakrętach jak żaglówki w regatach. Potwór który przy hamowaniu nurkuje tak mocno, że obciera o koła. Potwora który ma 3000 obr/min przy 85km, który pali 20 litrów benzyny. Owy potwór fajnie wygląda po centrum handlowym ale na szosie i w terenie nie robi
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: sprężyny do miśka od patrola?
Mój przypadekEskapada pisze: Amortyzator Ironman jest również - moim subiektywnym zdaniem za słaby do Pajero w którym zamontowano sprężynę od Patrola. Powinno się zamontować o innej twardszej charakterystyce np Bilstein B6. ...

Chce wrzucić do tyłu też B6 ale nie mam pojęcia jaki amor byłby długości Ironmana:
http://zapodaj.net/a35fd196d3db.jpg.html
Może coś podpowiecie

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: sprężyny do miśka od patrola?
czy powyższe patenty to jest: sprezyny z parcha podejda do pajero/montero sporta z 2002. Probowalem wlozyc z dlugiego parcha y60 ale srednica wewn sprezyny jest za mala zeby nasunac na gniazdo..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość