Motam Misia -pomocy
Moderator: Kosiarz
Re: Motam Misia -pomocy
to ją zakonserwuj i pozaślepiaj wszystkie otwory:)
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->
Re: Motam Misia -pomocy
i napompuj helem lub nawet wodorem. 

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Motam Misia -pomocy
oraz zamontuj zaworki i doprowadź ciśnienie aby woda się nie dostawałamcs0 pisze:to ją zakonserwuj i pozaślepiaj wszystkie otwory:)

Re: Motam Misia -pomocy
Dobra czuję się pojechany i już więcej nic o piance nie napiszę
Ale i tak humor mam dobry bo polibusze właśnie doszły , na razie o firmie można powiedzieć że działają exspresowo
no to se jadę do mechaniora a wy się dalej ze mnie naśmiewajcie



Ale i tak humor mam dobry bo polibusze właśnie doszły , na razie o firmie można powiedzieć że działają exspresowo

no to se jadę do mechaniora a wy się dalej ze mnie naśmiewajcie


Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
witam
w dziale "Farby i lakiery" jest dużo o zabezpieczeniu antykorozyjnym ramy i dlaczego NIE stosować pianki
chyba że ma to być amfibia (to dużo pianki wszędzie gdzie się da
)
pozdro
w dziale "Farby i lakiery" jest dużo o zabezpieczeniu antykorozyjnym ramy i dlaczego NIE stosować pianki


pozdro
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: Motam Misia -pomocy
każdy mówi ,że piana be , ale nikt nie wie dlaczego. Ja też czuję , że to nie jest dobry pomysł , ale logicznie tego nie mogę wytłumaczyć. Wbij tą pianę to się dowiemy czy warto czy nie. Rama majątku nie kosztuje , zawsze można będzie na nowej postawić , a bardziej niż błoto w środku nie zaszkodzi. Wyporność też się poprawi
. Po pięciu latach katowania to i tak remont odtwórczy trzeba będzie zrobić , więc nie ma się co przejmować (jak wcześniej tego w pizdu nie potniesz
, w szale motania). Powodzenia w rzeźbieniu.


Re: Motam Misia -pomocy
bo w miejsce potencjalnej gleby jest już pianka .Flor pisze:a jak zapiankowanie obniży ci wagębobon pisze:Panowie nie to żebym lubił się kłócić-ale rama jest wypiaskowana, ze środka wywaliliśmy kupę błota (które znowu będzie tam wchodziło )wypłukaliśmy ramę odrdzewiaczem więc dlaczego nie wypełnić ramy pianką
![]()
![]()
Chcę jeszcze raz powiedzieć że bardziej zależy mi na osiągnięciu jak najlepszych właściwości jezdnych(a obniżenie wagi chyba je poprawi)niż na zabezpieczeniu samochodu na wieki.
Więc bardzo proszę o podanie konkretów -dlaczego nie![]()
![]()
no i nie gniewajcie się że taki upierdliwy jestem![]()
![]()
U siebie mam zapiankowane wszystkie poprzeczki , w ramie nie mam pianki , myślę ,że eksploatacja zapiankowanej ramy może być ciężka, przyspawanie czegokolwiek może może skutkować pożarem

Fajną sprawą jest rama z ceownika
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: Motam Misia -pomocy
No to zastanówmy się dlaczego projektanci samochodów lub nawet te "gupole" w fabrykach, mając wszelkie dostępne możliwości techniczne, nie stosują profili szczelnie zamkniętych w konstrukcjach ram? Czemu nie walą pianki montażowej w każdą dziurę w podwoziu? Odpowiedzi trzeba szukać w dziale "farby i lakiery" - o ile pamiętam kol. @Zbowid i @Ptak napisali dlaczego są to marne pomysły. Ale jak ktoś chce i lubi to czemu nie?
@Adaś: jeśli "lecisz" na ramy z ceownika to kupuj Toyotkę LC serii J4
@Adaś: jeśli "lecisz" na ramy z ceownika to kupuj Toyotkę LC serii J4

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Motam Misia -pomocy
A mmożę lepszym rozwiązaniem byłaby rama z T-ownika albo z szyny kolejowej, wiem że trochę ciężka ale moogłby słuzyć kilku pokoleniom ofrołderów 

Re: Motam Misia -pomocy
jak chcesz przeprowadzić test9mm pisze:każdy mówi ,że piana be , ale nikt nie wie dlaczego. Ja też czuję , że to nie jest dobry pomysł , ale logicznie tego nie mogę wytłumaczyć. Wbij tą pianę to się dowiemy czy warto czy nie. Rama majątku nie kosztuje , zawsze można będzie na nowej postawić , a bardziej niż błoto w środku nie zaszkodzi. Wyporność też się poprawi. Po pięciu latach katowania to i tak remont odtwórczy trzeba będzie zrobić , więc nie ma się co przejmować (jak wcześniej tego w pizdu nie potniesz
, w szale motania). Powodzenia w rzeźbieniu.


Re: Motam Misia -pomocy
można jeszcze wystrugać z nierdzewkiTomek-o pisze:A mmożę lepszym rozwiązaniem byłaby rama z T-ownika albo z szyny kolejowej, wiem że trochę ciężka ale moogłby słuzyć kilku pokoleniom ofrołderów

Re: Motam Misia -pomocy
OK Panowie miałem już nie pisać ale napiszę ostatni raz (oczywiście o piance
)
Najbardziej podoba mi się wypowiedz kolegi 9mm
-tak jak napisał można sprawdzić, ramę można wymienić itd.
Adaś ma jak zwykle mądre spostrzeżenia-po zapianowaniu będzie mocno utrudnione jakiekolwiek spawanie no i nie chciałbym żeby jakiś następny posiadacz mojego misia zginął w płomieniach.
Flor doświadczenie z butelką przeprowadzę- jeśli rzeczywiście piana pije wodę to pianowanie jest bez sensu bo na wadze niewiele zaoszczędzę a taki był cel tego pomysłu.
DamnIt! i dudas poczytałem w dziale "farby i lakiery" jest tam rzeczywiście wiele mądrych rzeczy i oczywiście nie zamierzam podważać fachowości kolegów Zbowida i Ptaka więc się nad tym wszystkim jeszcze moocno zastanowię zanim cokolwiek zrobię(ew pianka miała być wstrzykiwana po zakończeniu wszystkich prac spawalniczych)
Dla wszystkich- dzięki za uwagi i pomoc



Najbardziej podoba mi się wypowiedz kolegi 9mm

Adaś ma jak zwykle mądre spostrzeżenia-po zapianowaniu będzie mocno utrudnione jakiekolwiek spawanie no i nie chciałbym żeby jakiś następny posiadacz mojego misia zginął w płomieniach.
Flor doświadczenie z butelką przeprowadzę- jeśli rzeczywiście piana pije wodę to pianowanie jest bez sensu bo na wadze niewiele zaoszczędzę a taki był cel tego pomysłu.
DamnIt! i dudas poczytałem w dziale "farby i lakiery" jest tam rzeczywiście wiele mądrych rzeczy i oczywiście nie zamierzam podważać fachowości kolegów Zbowida i Ptaka więc się nad tym wszystkim jeszcze moocno zastanowię zanim cokolwiek zrobię(ew pianka miała być wstrzykiwana po zakończeniu wszystkich prac spawalniczych)
Dla wszystkich- dzięki za uwagi i pomoc



Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
Szczerze powiem ze prace spawalnicze przy Twojej zmocie to tzw. neverending story 

Re: Motam Misia -pomocy
wierzysz w to, że będzie następny...?bobon pisze: następny posiadacz mojego misia z
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Motam Misia -pomocy
właściciel składnicy złomupolaff pisze:wierzysz w to, że będzie następny...?bobon pisze: następny posiadacz mojego misia z

Re: Motam Misia -pomocy
Flor -spokojna twoja rozczochrana-jeszcze mi będą ludzie zazdraszczać



Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
ta dopóki go nie zaorasz albo nie powiesisz na jakimś drzewie:Pbobon pisze:Flor -spokojna twoja rozczochrana-jeszcze mi będą ludzie zazdraszczać![]()
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Motam Misia -pomocy
eee tam misie seria dają rade a wasze zmoty to napewno
)

Re: Motam Misia -pomocy
No dobra panowie , wystartowaliśmy ze składaniem i pojawiły się problemy:
1.polibusze które dostaliśmy ekspresowo nie do końca pasowały ,kilka sztuk musiałem zawieżć do przetoczenia, tak wiec uczulam przy zamawianiu w firmie tep deuter na podanie dokładnych wymiarów.Pan się tłumaczył że kiedyś ktoś takie zamawiał i dlatego takie robi.
2. tu już poważniejszy problem dostaliśmy mosty z wolniejszymi przełożeniami , niestety blokada ARB nie będzie pasowała -inna ilość zębów na półośkach i tu mam problem czy zrezygnować z wolniejszych mostów ,czy z blokady .A może ktoś z was zna patent jak zaadoptować blokadę do innych półosiek.
PS.jak coś napisałem nie fachowo to wybaczcie w poniedziałek przegadam to wszystko z mechaniorem i wtedy opiszę problem z blokadą bardziej szczegółowo
1.polibusze które dostaliśmy ekspresowo nie do końca pasowały ,kilka sztuk musiałem zawieżć do przetoczenia, tak wiec uczulam przy zamawianiu w firmie tep deuter na podanie dokładnych wymiarów.Pan się tłumaczył że kiedyś ktoś takie zamawiał i dlatego takie robi.
2. tu już poważniejszy problem dostaliśmy mosty z wolniejszymi przełożeniami , niestety blokada ARB nie będzie pasowała -inna ilość zębów na półośkach i tu mam problem czy zrezygnować z wolniejszych mostów ,czy z blokady .A może ktoś z was zna patent jak zaadoptować blokadę do innych półosiek.
PS.jak coś napisałem nie fachowo to wybaczcie w poniedziałek przegadam to wszystko z mechaniorem i wtedy opiszę problem z blokadą bardziej szczegółowo
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
Napisz jaka jest różnica przełożeń i od którego modelu mosty. Jak wkładasz większe gumy to warto mieć wolniejsze mosty. Może dobierzesz / dorobisz do tych mostów blokadę tak żeby pasiło.
MPII 3.0V6
Re: Motam Misia -pomocy
Po długich naradach i poszukiwaniach na razie odpuściliśmy sobie montowanie blokady przodu.Mosty z wolniejszymi przełożeniami już dostałem ,a z blokady mogłem jeszcze zrezygnować
na te wolniejsze mosty niestety nie było możliwości założenia blokady,
a tu kilka fotek z postępu prac





na te wolniejsze mosty niestety nie było możliwości założenia blokady,
a tu kilka fotek z postępu prac




Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
Ty masz pojarę jedynkę a widzę, że masz most z dwojki z zapinaniem pneumatycznym. Taki był czy dokładałeś bo nie pamiętam a nie bede całego wątku wertował. Jeśli dokładałeś to dawaj jakie różnice Cię napotkały w mocowaniach.
Dziadek 2,5TD `98
Re: Motam Misia -pomocy
dokładałem ,to są właśnie te wolniejsze,podpytam mechaniora i pod koniec tygodnia napiszę czy były jakieś problemy
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Re: Motam Misia -pomocy
Dzięki serdeczne. Pytam bo też mnie to czeka z racji dołożenia SS i chęci pozbycia się automatycznych sprzęgiełek
Aaaa sprawdź czy Ci pasują otwory na flanszach mostów do otworów pod śruby na wałach.

Dziadek 2,5TD `98
Re: Motam Misia -pomocy
Aciński niestety nic nie pasuje ,ani otwory ani mocowania wszystko musimy przerabiać.Nowy motorek który też jest od dwójki też nie pasi, będziemy musieli przerabiać łapy .Ogólnie dochodzę do wniosku że łatwiej by było motać dwójkę ale teraz jest za póżno ,dobrze że mechanior się nie poddaje i twierdzi że będzie git
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość