2,5 TD a Olej opałowy?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw gru 28, 2006 8:12 pm

Igor909 pisze:
chudzielec pisze:moze ktos podpowie jak bym chcial kupic opal do COW np. 500 l z cysterny to wymagają jakiś dokumentów?
Podpisujesz tylko oświadczenie że będziesz go używał do celów grzewczych :wink:
nie tylko podpisujesz...

musisz podać imie nazwisko ,nip, pesel, typ urządzenia, adres zamieszkania i miejsce zainstalowania urządzenia


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw gru 28, 2006 8:22 pm

Mag69 pisze:
Igor909 pisze:
chudzielec pisze:moze ktos podpowie jak bym chcial kupic opal do COW np. 500 l z cysterny to wymagają jakiś dokumentów?
Podpisujesz tylko oświadczenie że będziesz go używał do celów grzewczych :wink:
nie tylko podpisujesz...

musisz podać imie nazwisko ,nip, pesel, typ urządzenia, adres zamieszkania i miejsce zainstalowania urządzenia


:)21
Tak :)2
Ostatnio zmieniony czw gru 28, 2006 8:34 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » czw gru 28, 2006 8:24 pm

Mag69 pisze:
Igor909 pisze:
chudzielec pisze:moze ktos podpowie jak bym chcial kupic opal do COW np. 500 l z cysterny to wymagają jakiś dokumentów?
Podpisujesz tylko oświadczenie że będziesz go używał do celów grzewczych :wink:
nie tylko podpisujesz...

musisz podać imie nazwisko ,nip, pesel, typ urządzenia, adres zamieszkania i miejsce zainstalowania urządzenia


:)21
Tak jest i u mnie. Różnica jest 10 groszy na litrze między tym jak podaje się te dane lub n 8) ie.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn sty 29, 2007 11:13 am

Podnoszę temat, bo "zyskałem nowe doświadczenie". Otóż jak zeszło do -13 stopni, to Red Bull mi stanął w filtrze. Mimo, że w zeszły mroku jeździłem przy niższych temperaturach, to ty razem coś "nie zagrało".

Jako, że wymiana filtra i spuszczanie paliwa przy -10 stopniach nie nalezy do ulubionych czynności dnia codziennego, to jednak polecam ON na zimę :)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
luceklucky
 
 
Posty: 1235
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: luceklucky » pn sty 29, 2007 3:08 pm

Mam identyczne doświadczenia :lol:
Tyle tylko, że ja miałem mniej czasu od kolegi i zagotowałem 10 L ropy w garnku i gorącej dolałem do zbiornika i odpuściło
:)21
GG 4024655

www.lodz4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość