A jak można odpowietrzyć pompę ABS ?rudypajero.koszalin pisze:Raczej wina zapowietrzonej pompy ABSu. Albo trafiła się trefna pompa hamulcowa.
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero 2,8 1994r
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Było już poruszane ale cholera znaleźć nie potrafię. Czym napełnić cykorkulkę?
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
gliceryną(z apteki na przykład)acinski pisze:Było już poruszane ale cholera znaleźć nie potrafię. Czym napełnić cykorkulkę?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Rewelacja. Siostra się przyda nareszcie
Dzięki. Ile tego wchodzi?

Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
5 Litrówacinski pisze:Rewelacja. Siostra się przyda nareszcieDzięki. Ile tego wchodzi?

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Za mało zamówiłem 

Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
wiesz , może się wylać , ja bym z 4l wylał , czasem moje ADHD wyłaziacinski pisze:Za mało zamówiłem

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wolałem zapytać bo mi się każda objętośc z "setką" kojarzy



Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam
Pytam z ciekawości, chciałem wymienić osłone przegubu i nie mogłem zdjąć zewnętrznego przegubu (nie ma tam żadnego zabezpieczenia które można wyjąć, napewno jest wewnątrz w przegubie na końcu pułośki.
Czy żeby go zdjąć trzeba mocno walnąć (jak w Audi czy golfie) czy tak jak w samuraiu zdjęcie przegubu z półosi graniczy z cudrm (zdjąłem wewnętrzny przegub i wymieniłem osłone na zewnętrznym
)
Drugie pytanko czy silnik 3.0 V6 jest kolizyjny czy nie (tłoki zawory w razie urwania paska rozrządu)
Pajero 3.0 v6 1993 r.
pozdr. dd
Pytam z ciekawości, chciałem wymienić osłone przegubu i nie mogłem zdjąć zewnętrznego przegubu (nie ma tam żadnego zabezpieczenia które można wyjąć, napewno jest wewnątrz w przegubie na końcu pułośki.
Czy żeby go zdjąć trzeba mocno walnąć (jak w Audi czy golfie) czy tak jak w samuraiu zdjęcie przegubu z półosi graniczy z cudrm (zdjąłem wewnętrzny przegub i wymieniłem osłone na zewnętrznym

Drugie pytanko czy silnik 3.0 V6 jest kolizyjny czy nie (tłoki zawory w razie urwania paska rozrządu)

Pajero 3.0 v6 1993 r.
pozdr. dd
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
To jest japończyk a nie szmelcwagen. Wewnątrz kielicha jest zeger w formie opaski z pręta stalowego. Wyjmujesz delikatnie i wszystko pięknie się rozkłada. Trzeba zajrzeć, wypłukać smar.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
dzięki za odpowiedź.
wiem że japończyk i to mój trzeci w tym drugi Pajero (mam jedynke diesla jako holownik a tego robie na rajdy),. Mam zdjęcie tego przegubu tylko nie wiem jak go tu dodać. Wczoraj poczytałem forum, wymyłem przegub i napewno nie ma tam zabezpieczenia dostępnego z wierzchu. półoś można poruszać lekko w przegubie i jest wyczuwalny opór zabezpieczenia. Wydaje mi się że ono jest na końcu pułosi (rozprężny pierścień który się wciska bo przegub w miejscu wkładania jest zfazowany). Pajero to model II, 3.0 V6 automat wersja krótka.
Bardziej mnie interesuje czy silnik jest bezkolizyjny w razie zerwania paska rozrządu.
wiem że japończyk i to mój trzeci w tym drugi Pajero (mam jedynke diesla jako holownik a tego robie na rajdy),. Mam zdjęcie tego przegubu tylko nie wiem jak go tu dodać. Wczoraj poczytałem forum, wymyłem przegub i napewno nie ma tam zabezpieczenia dostępnego z wierzchu. półoś można poruszać lekko w przegubie i jest wyczuwalny opór zabezpieczenia. Wydaje mi się że ono jest na końcu pułosi (rozprężny pierścień który się wciska bo przegub w miejscu wkładania jest zfazowany). Pajero to model II, 3.0 V6 automat wersja krótka.
Bardziej mnie interesuje czy silnik jest bezkolizyjny w razie zerwania paska rozrządu.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Hmmm. U mnie w jedynce jest zeger, cienki, ok 1mm średnicy chyba. Znalazłem go po wyjęciu półosi na stół. Tez Próbowałem szarpać. Te elementy musza być dostępne warsztatowo, chyba że w dwójce zrobiono kawał i półsie są wymienne w całości 

Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wewnętrzny przegub łatwo się zdejmuje właściwie wystarczy śrubokręt, a z zewnętrznym może być tak że albo trzeba zniszczyć przegub albo półoskę żeby rozebrać (lub dobrze przywalić młotkiem żeby wyskoczył). Tak mi się wydaje ale tego nie wiem. Wbrew pozorom budowa przegubu jest dokładnie taka sama jak w audi czy vw (w starszych modelach też był seger który czeba było rozciągnąć żeby zdiąć przegub).
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dobrze podejrzewasz, na końcu półosi jest drucik robiący jako zabezpieczenie. Trzeba złapać półośkę w imadło i puknąć młotkiem w wewnętrzny kamień przegubu, powinien bez większych problemów zejść z frezu.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zewnętrznie się praktycznie nie różnią, poznasz po numerze silnika 2.3 to 4D55 a 2.5 4D56.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
witam mam problem z podswietleniem zegarow i wszystkich innych przyzadow pokladowych tylko zegarek swieci na poczatku wszystko mrugalo raz swieci raz nie teraz mam kompletne zaciemnienie pomoze ktos????
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ten nizej bedzie 2,3bo zle wyglada 

Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
A najprościej jadąc. Bezpiecznik od podświetlenia ?:)
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
właśnie ze nie bo ten pierwszy jest 2,3 a ten drugi jest 2,5d1remus pisze:ten nizej bedzie 2,3bo zle wyglada



Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No ja sie musze pogodzic ze stanem zastanym...
Czyli sie tak niefortunnie zlozylo ze mam 2.3
Roznice niewielkie.
Aha 4d56 czeka w garazu na przekladke.
Czyli sie tak niefortunnie zlozylo ze mam 2.3
Roznice niewielkie.
Aha 4d56 czeka w garazu na przekladke.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
to w dowodzie nie masz wbite?
choć z drugiej strony, ja w suce miałem 0,8 wpisane (faktycznie było 1,3
)
choć z drugiej strony, ja w suce miałem 0,8 wpisane (faktycznie było 1,3

placek...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
W dowodzie mam 2500 bo to skladak i jakis pajac tak zadecydowal.
W dodatku szukalem 2500, 2.3 olalem a i tak go kupilem (nic nie wiedzac o innym silniku - bylo 2.5 to jest 2.5, a tu zonk).
Niezle jaja byly przez pol roku z doborem czesci
"-Poprosze filtr oleju do p1 2.5 td.
-Prosze"
No i pozniej lecialem z dwoma przez pol miesciny, po lokcie uwalony w sadzy...
I wiecie co ?
Przyzwyczailem sie
W dodatku szukalem 2500, 2.3 olalem a i tak go kupilem (nic nie wiedzac o innym silniku - bylo 2.5 to jest 2.5, a tu zonk).
Niezle jaja byly przez pol roku z doborem czesci

"-Poprosze filtr oleju do p1 2.5 td.
-Prosze"
No i pozniej lecialem z dwoma przez pol miesciny, po lokcie uwalony w sadzy...
I wiecie co ?
Przyzwyczailem sie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
no właśnie nie którzy nie wiedzą co mają pod maską i są później tego skutki ze nie pasuje coś.u mnie stary motor na szczęsicie był też 2,5
pozdrawiam

Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Koledzy, nie pofatygowalby sie ktos zrzucic kolo w pajero 1 i zmierzyc ile mm wystaje szpilka z przodu ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości