pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Śrubka kasuje luz na kole kierownicy. Aby luz skasować należy poluzować nakrętkę wkręcić śrubkę i skontrować nakrętką. Przejechać się, sprawdzić czy kierat stracił dostateczną ilość luzu i z głowy. Jeśli jeszcze ma luz wkręcić głębiej. Jeśli kierat zacznie pracować zbyt ciężko wykręcić kapkę bo magiel będzie cierpiał z powodu nadmiernego tarcia elementów.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Gdzieś był schemat elektryki z zakresu sterowania świecami i kontrolkami czerwona/zielona w pajero I. Przynajmniej tak mi się wydaje. Poratuje mnie który bo mam elektrykę tylko do benzyniaków a coś mi się z tą gałęzią pojary porobiło.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Karwa mojega manuala masz... A ja sie zastanawiałem gdzie go posiałem. Wydało sie 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No przecież wiedziałeś, że jest u mnie. Rozmawialim o nim
Telefon dopiero naładowałem. katastrofa jakas dzisiaj. Jutro się zgadamy. Siedzę w domu do 17-tej od rana.

Dziadek 2,5TD `98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam,
czy da radę naprawić jakąś reperaturką maglownice i siłownik sprzęgła?:) Niestety padło i maglownica cieknie ( lewa strona ), a siłownik jest do wymiany ( w serwisie krzyknęli 880 zł, to szukam jakiś alternatyw:P ). Pojarka to 3,0 v6 z 1990 roku.
Pozdrawiam!
czy da radę naprawić jakąś reperaturką maglownice i siłownik sprzęgła?:) Niestety padło i maglownica cieknie ( lewa strona ), a siłownik jest do wymiany ( w serwisie krzyknęli 880 zł, to szukam jakiś alternatyw:P ). Pojarka to 3,0 v6 z 1990 roku.
Pozdrawiam!
Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam czy ktoś mógłby rozkodować mi autko po Vinie?? W dowodzie i na ramie mam tylko 14 cyfr , na tabliczce znamionowej jest wybita data 1985 a w dowodziku 1989 . Nr. DL047VKJ450145.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
To nie jest VIN tylko numer nabity przez diagnostę. Masz starą tabliczkę? Z niej odczytaj sobie vin. Na ścianie grodziowej powinieneś mieć oryginalną. Po podanym numerze nikt nie wyczai co to za fura poza okręgiem w którym nr został nabity.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Maglownica? Lewa strona? Tak napisałeś, że nie wiem czy przy sprzęgle występuje maglownicaDjGraf pisze:Witam,
czy da radę naprawić jakąś reperaturką maglownice i siłownik sprzęgła?:) Niestety padło i maglownica cieknie ( lewa strona ), a siłownik jest do wymiany ( w serwisie krzyknęli 880 zł, to szukam jakiś alternatyw:P ). Pojarka to 3,0 v6 z 1990 roku.
Pozdrawiam!

Sprecyzuj. Magiel od kieratu czy tylko siłownik sprzęgła i pompa od tegoż. Czy oba. Cieknie z magla kierownicy i do tego padło sprzęgło?
Dziadek 2,5TD `98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 34
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 1:26 pm
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wybacz:) trochę byłem wkur... sytuacją bo nigdzie nie mogę dostać części do pajero... padł siłownik sprzęgła oraz maglownica...acinski pisze:Maglownica? Lewa strona? Tak napisałeś, że nie wiem czy przy sprzęgle występuje maglownicaDjGraf pisze:Witam,
czy da radę naprawić jakąś reperaturką maglownice i siłownik sprzęgła?:) Niestety padło i maglownica cieknie ( lewa strona ), a siłownik jest do wymiany ( w serwisie krzyknęli 880 zł, to szukam jakiś alternatyw:P ). Pojarka to 3,0 v6 z 1990 roku.
Pozdrawiam!
Sprecyzuj. Magiel od kieratu czy tylko siłownik sprzęgła i pompa od tegoż. Czy oba. Cieknie z magla kierownicy i do tego padło sprzęgło?

Pajero I 1989 2.5TD "Lodówa"
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
Pajero I 1990 3.0v6 "Kermit"
PIN: 225C5BA9
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Części używanych jest od groma. Nowe w IC dostaniesz praktycznie wszystkie i to w bardzo rozsądnych cenach. Co do magla opisałem jak reanimować maglownicę w oparciu o nowe części i inni dopisali zamienniki więc wychodzi tanio. W przyklejonych znajdziesz reanimacja maglownicy. Siłownik sprzęgła u mnie nie występuje więc mam z głowy ale coś mi się wydaje, że było to opisywane i występują do tego siłownika reperaturki.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czyli mam w dowód wbity numer diagnostyczny 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Spoko. Nie Ty pierwszy. Nadano Ci numer na stacji diagnostycznej bo oryginał znikłbył. Mam to samo choć u mnie oryginał jeszcze widać 

Dziadek 2,5TD `98
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czy w P II drzwi przednie boczne krotkiego sa takie jak w longu?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam.
Panowie ponownie problem; zerwalem szpilke od tylnego kola.
jak najszybciej ja wymienic
w p2,.
z gory dziekuje i pozdrawiam
Panowie ponownie problem; zerwalem szpilke od tylnego kola.
jak najszybciej ja wymienic

w p2,.
z gory dziekuje i pozdrawiam
tel 695-288-825
- damian.maruszczak
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: pt sie 08, 2008 10:19 am
- Lokalizacja: Kielce
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
sprzedać Pajero i kupić drugie
z rejestracją powinieneś się uwinąć w max. 2 dni, a potem możemy pojechać w teren 
pozdrawiam
Damian


pozdrawiam
Damian
Pajero 2,5 Tdi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jeśli się nie mylę, to odkręcasz zacisk z mocowaniem, zrzucasz tarczo-bęben, demontujesz ustrojstwo od ręcznego, i powinno dać rady wybić. Może blachy nie trzeba odkręcać, bo jeśli tak, to musisz wyjechać z półośią na zewnątrz. Wtedy wymień se simmer w moście i oring.Banko pisze:Witam.
Panowie ponownie problem; zerwalem szpilke od tylnego kola.
jak najszybciej ja wymienic
w p2,.
z gory dziekuje i pozdrawiam
Najpierw jednak odkręć koło. Jeszcze najpierw podnośnik i inne takie...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
przeszkadza ta blaszka z tylu i czujnik abs-urort_ pisze:Jeśli się nie mylę, to odkręcasz zacisk z mocowaniem, zrzucasz tarczo-bęben, demontujesz ustrojstwo od ręcznego, i powinno dać rady wybić. Może blachy nie trzeba odkręcać, bo jeśli tak, to musisz wyjechać z półośią na zewnątrz. Wtedy wymień se simmer w moście i oring.Banko pisze:Witam.
Panowie ponownie problem; zerwalem szpilke od tylnego kola.
jak najszybciej ja wymienic
w p2,.
z gory dziekuje i pozdrawiam
Najpierw jednak odkręć koło. Jeszcze najpierw podnośnik i inne takie...
tel 695-288-825
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
a ja mam pytanko na temat piast przednich.
Pajero 1 89r 3.0 rozsypały się w przednich piastach łożyska.
Czy da rade wymienić same łożyska?? piasta w intercars ok.1300zł
Może wiecie jakie łożyska tam idą i da rade na prasie wycisną stare i wcisnąć nowe.
Podpowiedzcie jak ugryź temat
czy sprzedać i kupić Patrola??
Ps. na pewno już jest to opisane tutaj ale przebić się przez 80stron ciężka sprawa.
Pajero 1 89r 3.0 rozsypały się w przednich piastach łożyska.
Czy da rade wymienić same łożyska?? piasta w intercars ok.1300zł

Może wiecie jakie łożyska tam idą i da rade na prasie wycisną stare i wcisnąć nowe.

Podpowiedzcie jak ugryź temat


Ps. na pewno już jest to opisane tutaj ale przebić się przez 80stron ciężka sprawa.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bez problemu kupisz łożyska. Kilka firm do wyboru i to w IC. Sam mam założone rouville'a i robia już 25kkm bezproblemowo.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
a pamiętasz może jakie koszta są łożysk??
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ja płaciłem 139zł/stronę.
Dziadek 2,5TD `98
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Banko pisze:przeszkadza ta blaszka z tylu i czujnik abs-urort_ pisze:Jeśli się nie mylę, to odkręcasz zacisk z mocowaniem, zrzucasz tarczo-bęben, demontujesz ustrojstwo od ręcznego, i powinno dać rady wybić. Może blachy nie trzeba odkręcać, bo jeśli tak, to musisz wyjechać z półośią na zewnątrz. Wtedy wymień se simmer w moście i oring.Banko pisze:Witam.
Panowie ponownie problem; zerwalem szpilke od tylnego kola.
jak najszybciej ja wymienic
w p2,.
z gory dziekuje i pozdrawiam
Najpierw jednak odkręć koło. Jeszcze najpierw podnośnik i inne takie...
Więc musisz wyjechać z półosią bo dopiero wtedy odsuniesz blachę. Czujnik ABSu wyjmuj delikatnie. Z tyłu to nie jest wielki problem, gorzej z przodem. Wymień na wszelki wypadek simmering który jest w pochwie mostu, bo po złożeniu może się okazać, że leje (ale niekoniecznie). Jest też oring.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
juz wszystko wymienione; szpilka, lozysko i wszystkie uszczelniaczerort_ pisze:
Więc musisz wyjechać z półosią bo dopiero wtedy odsuniesz blachę. Czujnik ABSu wyjmuj delikatnie. Z tyłu to nie jest wielki problem, gorzej z przodem. Wymień na wszelki wypadek simmering który jest w pochwie mostu, bo po złożeniu może się okazać, że leje (ale niekoniecznie). Jest też oring.

dzieki za pomoc.
pozdrawiam Banko
tel 695-288-825
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jak robiłeś łozysko? Sam, czy ktoś to robił? Jeżeli sam,to podziel się patentem na ten pierścień osadczy. Napisz jakie koszty.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość