Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » pt sie 21, 2009 6:09 am
rort_ pisze:Jak robiłeś łozysko? Sam, czy ktoś to robił? Jeżeli sam,to podziel się patentem na ten pierścień osadczy. Napisz jakie koszty.
zestaw naprawczy 230 zl z moimi rabatami:)
koyo oczywiscie
pierscien; na srodku kladziesz migomatem "spoine" w kolo i wybijasz

tel 695-288-825
-
marek79
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 2:34 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: marek79 » pt sie 21, 2009 1:42 pm
Witam,
Mam pytanie w sprawie wału przedniego do pajero II (2,5td, skrzynia ręczna, krótki , '93r),
Czy będzie pasował wał od longa, 2,8td ,automat?
Potrzebuję na gwałt nabyć drogą kupna nowy-używany wał, a na alledrogo są tylko od automatów.
ps.podejrzewam że to pytanie padło tysiąc razy ale wyszukiwarka ignoruje słowo "wał" ponieważ występuje zbyt często ...
z góry dziękuję z pomoc
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » sob sie 22, 2009 5:39 pm
Banko pisze:na srodku kladziesz migomatem "spoine" w kolo i wybijasz

Czyli taki patent na grzanie z braku palnika? Dobre.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Banko
-

- Posty: 1372
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 9:05 am
- Lokalizacja: okolice Kielc
Post
autor: Banko » ndz sie 23, 2009 12:41 pm
rort_ pisze:Banko pisze:na srodku kladziesz migomatem "spoine" w kolo i wybijasz

Czyli taki patent na grzanie z braku palnika? Dobre.
ano

tel 695-288-825
-
Nestor
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
Post
autor: Nestor » ndz sie 23, 2009 7:03 pm
Witam. Mam Mitsubishi Pajero 2.5 TDI . 1991r skrzynia biegów ,SS ,
A problem mój to przy skręcie w prawo lub lewo samochód hamuje
przy maksymalnym skręcie aż do ,, zablokowania kół ..ale dzieje się to przy
załączonym 4HLC i 4LLC ,a przy 2H i 4H jest normalnie a zaczęło się
od podjazdu pod duże wzniesienia i ciągania kolesi po błotach , duże przeciążenia
Proszę o podpowieć a może ktoś się z tym spotkał co walnęło w samochodzie.
-
młody_kon

- Posty: 322
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: młody_kon » ndz sie 23, 2009 10:06 pm
jaka jest kompatybilność przekładki silnika 2.6b. na 3.0 v6
rocznik 88, krótki.
Zastanawiam się również nad 2.9 V6 forda. Znam ten silnik, i po przeróbce na gaźnik całkiem fajnie pomyka.
placek...
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » wt sie 25, 2009 8:24 pm
młody_kon pisze:Zastanawiam się również nad 2.9 V6 forda. Znam ten silnik, i po przeróbce na gaźnik całkiem fajnie pomyka.
Kosa masz na mysli, czy 12v?
Jak bys cos motac jakas przejsciowke do skrzyni to daj znac. Ja do kosa na razie planuje skrzynie ford, walek i reduktor P2.
-
rort_

- Posty: 1681
- Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: rort_ » wt sie 25, 2009 9:17 pm
Teee, @szarbia, jak chciałem otworzyć stronę z Twojego avatara, to jakiś virus czy inne goowno mi chciało wleźć do mojego kompa. O co kaman?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » śr sie 26, 2009 7:09 pm
rort_ pisze:Teee, @szarbia, jak chciałem otworzyć stronę z Twojego avatara, to jakiś virus czy inne goowno mi chciało wleźć do mojego kompa. O co kaman?
Kumpel co robil mi tą strone powiedzial, ze to menu takie tam jest, ze drażni ostro nastawione fajerłole - virusa nie ma.
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pt sie 28, 2009 3:54 pm
coś ty mu napisał
@rort nie wie co fajerłol czy tam inne badziewie

Czwarte serce

-
i_mouse
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pt kwie 10, 2009 2:13 pm
- Lokalizacja: Myszków (śląskie)
Post
autor: i_mouse » pt sie 28, 2009 7:37 pm
Potrzebuję wymienić amory w moim mitsu 91 I wersja na przodzie już trochę kilo przybyło, nie wiem czy szukać ze zwiększonym skokiem itd. Czy zna ktoś coś godnego polecenia w rozsądnych cenach ? Przeznaczenie typowo na off road
Pajero I 3000 V6
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt sie 28, 2009 8:10 pm
młody_kon pisze:jaka jest kompatybilność przekładki silnika 2.6b. na 3.0 v6
rocznik 88, krótki.
.
Ni jak - jeden to padalec z gaźnikiem a drugi to V6 z wtryskiem paliwa. Długość auta nie ma znaczenia

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
młody_kon

- Posty: 322
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
Post
autor: młody_kon » pt sie 28, 2009 8:34 pm
Szarbia pisze:młody_kon pisze:Zastanawiam się również nad 2.9 V6 forda. Znam ten silnik, i po przeróbce na gaźnik całkiem fajnie pomyka.
Kosa masz na mysli, czy 12v?
Jak bys cos motac jakas przejsciowke do skrzyni to daj znac. Ja do kosa na razie planuje skrzynie ford, walek i reduktor P2.
ok. Narazie się wziąłem za zawieszenie, bo zaczęło swoim życiem żyć. Silnik jest na drugim planie, ale jak coś to dam znać na PW
placek...
-
Bombelnik

- Posty: 369
- Rejestracja: wt kwie 29, 2008 5:09 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bombelnik » pn sie 31, 2009 8:38 pm
Witam po raz drugi. Mam pytanie czy istnieje mozliwosc zakupu/dopasowania jakichs wiekszych tarcz i zaciskow do Mitsu Pajero 3,2DiD 2004r?? Niestety wymiana klockow co 10tys i brak hamulca na cieplych tarczach dobija mnie ;(
Kia Retona=zszarpane nerwy godziny na kanale tysiace na czesci a i tak nie chcesz jej sprzedac ;]
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » pn sie 31, 2009 8:58 pm
Niestety to wielka ciężka szafa i hamulce kończą się w niej dość szybko. W Cheerokim kumplowi skończyły się po trzech dniach. Wystarczyło jedno awaryjne hamowanie na autobahnie.
Dziadek 2,5TD `98
-
Browning

- Posty: 1726
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Browning » pn sie 31, 2009 9:05 pm
Zielony Autobus 2,7TDi
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » pn sie 31, 2009 9:23 pm
Trzy dni od wymiany

Hamowanie ze 170km/h. Samochód nie zatrzymał się do zera. hamulce odmówiły posługi chyba przy 20km/h bo nagle przy końcu odjechał a z kół dymiło aż miło. Jeździliśmy przód tył aby łożysk nie złapało hamując recznym. Po ostygnięciu zaczęły działać znów ale klocki wyglądały bardzo niefajnie. Tarcze zresztą cherokee ma mizerne.
Dziadek 2,5TD `98
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pn sie 31, 2009 9:29 pm
A czego sie spodziewałes ? Jedynka jest prosta jak konstrukcja cepa. Dwojka tez ale ma wiecej rdzy. I kabelkow tez... Ide spac zanim odjebe cos po najebanemu

-
Browning

- Posty: 1726
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Browning » pn sie 31, 2009 9:33 pm
Kajen pisze:A czego sie spodziewałes ? Jedynka jest prosta jak konstrukcja cepa. Dwojka tez ale ma wiecej rdzy. I kabelkow tez...
Haha... Co to wnosi do tematu klocków hamulcowych??

Zielony Autobus 2,7TDi
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt wrz 01, 2009 10:26 am
Sorry za zamieszanie, czemu nie wymyslili jeszcze odpalania internetu na alkomat

-
orzeh77

- Posty: 402
- Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
- Lokalizacja: Myslowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: orzeh77 » wt wrz 01, 2009 12:31 pm
Kajen pisze:Sorry za zamieszanie, czemu nie wymyslili jeszcze odpalania internetu na alkomat

mój komp ma takie malutkie przyciski i nie jestem w stanie ich nacisnąć w stanie wskazującym

--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara
gg 106104
KAJMAN
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » wt wrz 01, 2009 5:44 pm
Czekaj no... Małe przyciski to ja mam bo nadawałem wczoraj z nokii 5800. Suma sumarum chyba nie tak zle mi poszło

Bo jeszcze byłem w stanie trafiac

-
Browning

- Posty: 1726
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Browning » wt wrz 01, 2009 5:55 pm
Zielony Autobus 2,7TDi
-
Pikaś

- Posty: 366
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą
Post
autor: Pikaś » śr wrz 02, 2009 8:06 am
Panowie , urodził mi się właśnie spory kłopot.
Sprzedałem pajero , gościu oglądał auto "bardzo dokładnie" , wynalazł że nadkola do roboty,podłoga do poprawienia, rama do robienia , wiec chcąc być fair zjechałem mu z ceny. dziś dzwoni ze zrobiłem go w trąbę i chce kasę i mam zabrać auto które już rozebrał , albo oddać mu połowę kasy. Jeśli nie , straszy mnie sądem.
Dodam że pojęcia nie miałem że kiedyś ktoś robił ramę i był na niej jakiś szpachel.
Co robić ?
gsm 501 736 409
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr wrz 02, 2009 9:06 am
A co masz w umowie kupna-sprzedazy ? Gosciu jak podpisał to masz tam zapis, ze kupujący zapoznał sie ze stanem technicznym pojazdu i nie ma do niego zastrzezen. Olej, tym bardziej ze dokładnie go oglądał...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość