
pomocy z półośką do P2
Moderator: Kosiarz
Re: pomocy z półośką do P2
Zwalasz cala zwrotnice i to lozysko jest od strony przegubu wbijane. Do zrobienia pod blokiem. 

LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
PodziękowałRADZILLA pisze:Zwalasz cala zwrotnice i to lozysko jest od strony przegubu wbijane. Do zrobienia pod blokiem.

Re: pomocy z półośką do P2
Coś za szybka ta diagnoza. Mi to bardziej z tyłu lub ze środka podłogi dobiegało. Nie wiem czy ma to związek, ale nie mam ręcznego i chyba tylna oś mi słabo hamuje. Pierwszy pomysł jaki miałem to, że to coś w bębnach. Jak sprawdzić krzyżaki? i jak je nasmarować?
Na początek Marcin do tablicy.
Na początek Marcin do tablicy.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pomocy z półośką do P2
Staaryy. Konsylia pod podnośnikiem robilim. Dwie sztuki pajero, podobne objawy. Wszyscy z tyłu słyszeli. Nowe tuleje na wyjściu reduktora itp. Jak to nie łożyska igiełkowe to stawiam flaszkęjradek pisze:Coś za szybka ta diagnoza. Mi to bardziej z tyłu lub ze środka podłogi dobiegało. Nie wiem czy ma to związek, ale nie mam ręcznego i chyba tylna oś mi słabo hamuje. Pierwszy pomysł jaki miałem to, że to coś w bębnach. Jak sprawdzić krzyżaki? i jak je nasmarować?
Na początek Marcin do tablicy.


Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pomocy z półośką do P2
Swieta racja od jednego padnietego lozyska igielkowego pajero kumpla wpadalo w takie wibracje jak by prom kosmiczny startowal i po ramie nioslo na calym aucieKabal pisze:Staaryy. Konsylia pod podnośnikiem robilim. Dwie sztuki pajero, podobne objawy. Wszyscy z tyłu słyszeli. Nowe tuleje na wyjściu reduktora itp. Jak to nie łożyska igiełkowe to stawiam flaszkęjradek pisze:Coś za szybka ta diagnoza. Mi to bardziej z tyłu lub ze środka podłogi dobiegało. Nie wiem czy ma to związek, ale nie mam ręcznego i chyba tylna oś mi słabo hamuje. Pierwszy pomysł jaki miałem to, że to coś w bębnach. Jak sprawdzić krzyżaki? i jak je nasmarować?
Na początek Marcin do tablicy.krzyżaki jak nie mają luzów to przesmaruj i zostaw w spokoju

LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
Sprawdzasz szarpiąc za wał czy w miejscu krzyżaków nie ma luzów/stuków.jradek pisze:Jak sprawdzić krzyżaki? i jak je nasmarować?
Na początek Marcin do tablicy.
Jak nie smarowałeś wcześniej a masz samochód już dość długo to możesz mieć problem


Długo nie był smarowany, ale i do tej pory idzie tylko z jednego miejsca z trzech w krzyżaku mimo że próbowałem podwadzać te uszczelnienia by smar przeszedł i nic.
Na wałach masz chyba cztery miejsca do smarowania i przy okazji warto przesmarować pozostałe miejsca w zawieszeniu (sworznie, końcówki, wąs i tak dalej). Jak nie robiłeś tego dawno (w ogóle) to po takim smarowaniu samochodu nie poznasz



Re: pomocy z półośką do P2
No to mi jeszcze wywróżcie która strona.
A tak na serio to jak sprawdzić która strona?
Dzięki Marcin, lecę po smarownicę
Edit
Marcine a moglbys popelnic dla mnie i potomnych liste miejsc do smarowania?
A tak na serio to jak sprawdzić która strona?
Dzięki Marcin, lecę po smarownicę
Edit
Marcine a moglbys popelnic dla mnie i potomnych liste miejsc do smarowania?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pomocy z półośką do P2
Radek pisalem walisz sie pod auto od frontu lapiesz przegub w lape i nim targasz jesli ma luz to igielki poszly w bloto. Jesli jeden jest ok sprawdz drogi. Luz jesli nie ma igielek jest dosc spory da sie go rozroznic od prawidlowego luzu
LJ 70
Re: pomocy z półośką do P2
Lozysko jest od strony przegubu. Nie CHODZI O LOZYSKO PIASTY JAK W PIERWSZEJ CHWILI KTOS POMYSLAL
LJ 70
Re: pomocy z półośką do P2
Kabal pisze:Staaryy. Konsylia pod podnośnikiem robilim. Dwie sztuki pajero, podobne objawy. Wszyscy z tyłu słyszeli. Nowe tuleje na wyjściu reduktora itp. Jak to nie łożyska igiełkowe to stawiam flaszkęjradek pisze:Coś za szybka ta diagnoza. Mi to bardziej z tyłu lub ze środka podłogi dobiegało. Nie wiem czy ma to związek, ale nie mam ręcznego i chyba tylna oś mi słabo hamuje. Pierwszy pomysł jaki miałem to, że to coś w bębnach. Jak sprawdzić krzyżaki? i jak je nasmarować?
Na początek Marcin do tablicy.krzyżaki jak nie mają luzów to przesmaruj i zostaw w spokoju
EEE...
Mieliśta rację z tym łożyskiem. Flaszki nie stawiam, ale mogę postawić browarka jak będę we Wro. Będę pewnie już w październiku.
Jak nasmarować wąsy przekładni kierowniczej? Na pierwszy szybki ogląd nie znalazłem tam kalamitek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pomocy z półośką do P2
Jak bardzo chiński to może nie mieć. Pozostaje nawiercić, nagwintować i wkręcić 

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pomocy z półośką do P2
Zawsze możesz kupić mniej chiński z kalamitką, albo przynajmniej taki nawiercony z zaślepką
Nikt nie mówił, że będzie łatwo

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
Ten luz o którym piszecie od zdupconego łożyska półośki to będzie góra dół, czy prawo lewo w poziomie
.

U mnie jest taki w poziomie, ale przypominam sobie że dorabialiśmy jakieś podkładki, które to regulowały i chyba taki ten luz został. Duży nie jest, może ze 2mm, no czuć że jest ale nie olbrzymi.
Radek a u Ciebie jak
. Dużo nerwów
.


U mnie jest taki w poziomie, ale przypominam sobie że dorabialiśmy jakieś podkładki, które to regulowały i chyba taki ten luz został. Duży nie jest, może ze 2mm, no czuć że jest ale nie olbrzymi.
Radek a u Ciebie jak



Re: pomocy z półośką do P2
W poziomie chyba nie ma wogole. W pionie jest tak z 1 mm lub mniej. Na drugiej polosce nie ma luzu. Jutro jeszcze raz pomacam.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
Źle się wyraziłem, bo nie pytałem o luzy półośki tylko o problemy lub ich brak przy rozbieraniu i wymianie.jradek pisze:W poziomie chyba nie ma wogole. W pionie jest tak z 1 mm lub mniej. Na drugiej polosce nie ma luzu. Jutro jeszcze raz pomacam.
Zbieram czas i przy jego kumulacji muszę się zabrać trochę za niego.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
A potwierdzisz to że luz w poziomie kasuje podkładka, którą się podkłada pod .....RADZILLA pisze:Jesli lozysko padniete to luz jest gora dol nie w poziomie


Re: pomocy z półośką do P2
No tak podklada sie podkladke pod seger zabezpieczajacy pol os w sprzegielku
LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: pomocy z półośką do P2
Półośki w Pajero mają różne długości tam gdzie jest 100% blokada. Równe półośki występują tylko w Pojarkach z LSD.kedek pisze:dzisiaj jeden handlarz który gadał sensownie jak rzadko który powiedział że nie widział jeszcze takiej półosi która by byłą taka długa i miała zębów 28 a nie 31, jak to możliwe?
Jeśli kupujecie półoś tylną to albo do sprzedającego musicie mieć zaufanie, albo zaznaczyć że półoś ma być z mostu z blokadą - a tych uje rozbierać i sprzedawać na części nie chcą

Re: pomocy z półośką do P2
Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości