Potrzeba więcej prześwitu
Moderator: Kosiarz
Re: Potrzeba więcej prześwitu
W Italii jest: mnostwo l200, vitar i samurajow, sporo Pajero 2 i 3, oraz Defow, czasem widuje hilixy i d22. Nie ma wogole: dyskotek wszelkich, patroli, lc widzialem jedna J95.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Potrzeba więcej prześwitu
... ile masz centymetrów od jezdni do progów?
P3
Na środku, na wysokości słupka do progu.
Z lewej 32cm.
Z prawej 33cm.
Są to wartości przybliżone +/- 1cm.
Także, ten centymetr to z nierównego podłoża, posadowieni pojazdu i takie tam ...
P3
Na środku, na wysokości słupka do progu.
Z lewej 32cm.
Z prawej 33cm.
Są to wartości przybliżone +/- 1cm.
Także, ten centymetr to z nierównego podłoża, posadowieni pojazdu i takie tam ...
***** USA
Re: Potrzeba więcej prześwitu
O, dzięki!... ile masz centymetrów od jezdni do progów?
P3
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Panowie a z jakim motorem PIII można 'bezpiecznie' szukac? Podobno te 3.2 to padaki ale co tylko zasłyszana opinia
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Tak się nie robi pomiarów klapnięcia zawieszenia. Postawcie auto na równym i zmierzcie sobie dystans od osi piasty do krawędzi błotnika dla każdego koła.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Tak psze Pana. Będę grzeczny i TAK właśnie zrobię. Jak będę w garażu

Chciałem szybko i dobrze. Wyszło jak zawsze.
Specjalnie pojechałem do G.
50-51cm od osi do do krawędzi błotnika.
Nie wiem, dobrze ? czy tak sobie ?
***** USA
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Znalazłem cóś takiego; http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/179/3320.html
Czy rozwiązuje TO problem korodujących zbiorników w P3 ? i jeśli TAK, jak TO zaaplikować
Ręki z pędzlem czy z puszką spreju trudno włożyć do zbiornika.
Czy rozwiązuje TO problem korodujących zbiorników w P3 ? i jeśli TAK, jak TO zaaplikować

Ręki z pędzlem czy z puszką spreju trudno włożyć do zbiornika.
***** USA
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Osobiście nie bardzo wierzę w takie rozwiązanie http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=10133 jakiś czas temu stałem przed podobnym dylematem i zwyciężyła opcja wymiany zbiornika. Pojara jeździ na nowym zbiorniku i ma się dobrze.
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Może wlej z paliwem i wyjedź na wertepy -- jak się dobrze wymiesza to i równo po ściankach zbiornika się rozłoży. No i zakonserwujesz od razu przewód i pompę.ZbychoS pisze: ↑pt sie 04, 2017 3:51 pmZnalazłem cóś takiego; http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/179/3320.html
Czy rozwiązuje TO problem korodujących zbiorników w P3 ? i jeśli TAK, jak TO zaaplikować
Ręki z pędzlem czy z puszką spreju trudno włożyć do zbiornika.
(Dzięki za pomiary, sprawdzę w swoim)
U mnie wyszło ledwie 47 :/. Więc nie wiem czy u Ciebie Zbychu dobrze, wiem że u mnie gorzejZbychoS pisze: 50-51cm od osi do do krawędzi błotnika.
Nie wiem, dobrze ? czy tak sobie ?

Re: Potrzeba więcej prześwitu
Bieda lift 2" na krążkach hokejowych
Jak TO to robi i jakby co, gdzie znaleźć ?
Na Alle są do P2 i tylko na tył.
http://allegro.pl/poliuretan-mitsubishi ... 30656.html

Jak TO to robi i jakby co, gdzie znaleźć ?
Na Alle są do P2 i tylko na tył.
http://allegro.pl/poliuretan-mitsubishi ... 30656.html
***** USA
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Bieda lift niszczy sprężyny. Podkładki powodują "zamykanie" sprężyny na wyjebach i ich przyspieszone zużycie. No chyba że przedłużysz odbojniki kosztem skoku zawieszenia. Bez sensu 

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Ogólnie to wlewa sie do zbiornika i macha tymże.ZbychoS pisze: ↑pt sie 04, 2017 3:51 pmZnalazłem cóś takiego; http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/179/3320.html
Czy rozwiązuje TO problem korodujących zbiorników w P3 ? i jeśli TAK, jak TO zaaplikować
Ręki z pędzlem czy z puszką spreju trudno włożyć do zbiornika.
Najpierw dajesz Fertan,potem ów Tapox.Zrobiłem tak w moto i jest git

Opisy sa na opakowaniach i w necie.
Jak duże dziury,to spawanko,albo wymiana.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Potrzeba więcej prześwitu
Zamówiłem stalowy ... żesz ... 2k plus oboczności i montaż. Jak w 2,5k się zmieści będę kontent.vandall1 pisze: ↑sob wrz 16, 2017 3:28 pmOgólnie to wlewa sie do zbiornika i macha tymże.ZbychoS pisze: ↑pt sie 04, 2017 3:51 pmZnalazłem cóś takiego; http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/179/3320.html
Czy rozwiązuje TO problem korodujących zbiorników w P3 ? i jeśli TAK, jak TO zaaplikować
Ręki z pędzlem czy z puszką spreju trudno włożyć do zbiornika.
Najpierw dajesz Fertan,potem ów Tapox.Zrobiłem tak w moto i jest git.
Opisy sa na opakowaniach i w necie.
Jak duże dziury,to spawanko,albo wymiana.
Dlatego chciałbym przycentusić na lifcie

To że sprężyny niszczy to pikuś, problem następnego właściciela

***** USA
Re: Potrzeba więcej prześwitu
No dobra, musiałem wymienić amortyzatory (przednie), to stwierdziłem, że powoli będę się przymierzał do lifta. Kupiłem więc Lovellsy Gas Legend Twin Tube z Escape'a. No i taka sytuacja --- mój mechanik, który na Pajero się zna, ale raczej nie mota tylko wrzuca elementy wg specyfikacji, powiedział, że oryginalne odboje nie pasują, więc zamontowali amory bez nich :/. Pytanie jest -- duża to kaszana, czy raczej spoko. A jeśli kaszana, to jakie odboje pasują do tych amorów?
Re: Potrzeba więcej prześwitu
bez odboju przy kilkukrotnym porządnym dobiciu amory będą do wywalenia
zmień mechanika
nie wiem jak wyglądają do pajero ale na pewno można coś dobrać w sklepie z elementami do przyczep

zmień mechanika

nie wiem jak wyglądają do pajero ale na pewno można coś dobrać w sklepie z elementami do przyczep

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości