Magnetyzer w turbo dieslu

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: niedz » pn gru 02, 2002 11:59 am

moja gelenda (300GD krotka, skrzynia 4, waga 2t, 235/85/16, 2" liftu) pali w miescie 12-14,w trasie okolo 12 i nie wiem czy mam sie juz martwic :)9 ? zalewam ja raz ON raz kolorowym :)23 i tak sobie jezdze, chyba nie jest to duzo - poprzedni wlasciciel jezdzil na stanadrtowych oponkach 205R16 i mowil ze ponizej 12litrow nie udalo mu sie zejsc, filtry i olej wymieniam rowno co 10tys
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn gru 02, 2002 5:03 pm

^^fajny podpis :)21

mój śmietnik przez producenta zwany discovery 2.5tdi na kołach 31" średnio sie w 10 miesci, jak sie pogoni, albo z przyczepą wyłazi na 12, a przy delikatnej jezdzie schodzi do 8. waży toto 1900. na zbiorniku mozna zrobić 1000km :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » pn gru 02, 2002 5:21 pm

porzadny zasieg to podstawa,
LONG RANGER TANK RULEZ !!

hdj80

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn gru 02, 2002 5:34 pm

Misiek Bielsko pisze:Peter, jakie masz cisnienie oleju zimny/cieply silnik?
Ni mom wskaźnika :( :( :(
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn gru 02, 2002 5:37 pm

Peter pisze:
Misiek Bielsko pisze:Peter, jakie masz cisnienie oleju zimny/cieply silnik?
Ni mom wskaźnika :( :( :(
no to może i lepiej :)21 ...mniej powodów do frustracji
#noichuj

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pn gru 02, 2002 5:41 pm

czesław&jarząbek pisze:no to może i lepiej :)21 ...mniej powodów do frustracji
No, co racja to racja!
A te co mom to se chyba też wyrzucę..bo większość lampek i tak się nie świeci, to będzie do kompletu :)23 :)23
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mitsubishi diesel

Post autor: Peter » pn gru 02, 2002 5:44 pm

MACIEK27 pisze:Witam! :D Posiadam 2.3td (84 KM) teraz troche wiecej. Silnik pali okolo 8 litrow teren 12, jezdze na 32 calach i mam wiele zmian, magnetyzer pomaga ale przy spokojnej jezdzie nie w terenie i miescie, mam mniejsza mase okolo 1300 kg ale opory na napedach mosty Rocsty, skrzynia zuk, reduktor robur.Podkrecilem pompe na max dawke i tak wlasnie pali :D silniki te sa wrazliwe na olej przy zwyklej regulacji i starych filrach i oleju palil o okolo 2 litru wiecej.Pozdrawiam :D
Czy ten twój to jest może czarny misiek z podciętymi nadkolami..... :)5 :)5 :)5
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » wt gru 03, 2002 3:06 pm

Nie, on cos pisal, ze ma Rocste zmotana z silnikiem pajacyka...

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: niedz » wt gru 03, 2002 3:30 pm

jeszcze w temacie spalania - jak wyglada kwestia zmiany opon na wiekszych - czy trzeba przestawic licznik kilometrow? czy jego wskazania pozostana takie same czy nie bedzie pokazywal mniej przejechanych km ?
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » wt gru 03, 2002 8:59 pm

bedzie pokazywal mniej,
koryguje sie to zazwyczaj za pomoca
wymiany slimaka, ale ktoby zwracal
na to uwage

hdj80

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: niedz » wt gru 03, 2002 10:59 pm

prawde mowiac zupelnie mnie to rucha, chodzi mi tylko o miezenie ile paliwa lyka moj furak, a do tego chyba potrzebuje w miare dokladny licznik km'ow chyba ze jest inny zloty srodek na pomiar spalania?
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » wt gru 03, 2002 11:08 pm

przelicz sobie procentowo ile jedziesz wiecej niz wskazuje licznik i tego samego procenta :) uzywaj do przeliczania przebiegu i tyle.
Mi po zmanie opon wyszlo ze 13% i po sprawdzeniu w rzeczywistosci pasuje.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: niedz » wt gru 03, 2002 11:58 pm

:)2 genialne w swej prostocie - no tak najciemniej jest pod latarnia :)20
dzieki :)23
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr gru 04, 2002 7:02 pm

tybero pisze:przelicz sobie procentowo ile jedziesz wiecej niz wskazuje licznik i tego samego procenta :) uzywaj do przeliczania przebiegu i tyle.
Mi po zmanie opon wyszlo ze 13% i po sprawdzeniu w rzeczywistosci pasuje.
chyba mu nie pomogles :)3

jest tak, jesli masz wieksze gumy to pokazuje mniej niz jest,jak mniejsze to na odwrot, jak sie to dokladnie liczy nie mam pojecia.
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr gru 04, 2002 10:49 pm

Ktos juz kiedys dawal ten link:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

Awatar użytkownika
niedz
 
 
Posty: 170
Rejestracja: sob sty 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: niedz » śr gru 04, 2002 11:16 pm

interesujacy przelicznik, ciekawe w/g jakiego algorytmu to liczy i czy uwzglednia wlasciwosci pojazdow 4x4
ex MB 300GD

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr gru 04, 2002 11:38 pm

Normalnie: 1 cal = 2,54cm
wysokosc profilu opony to % jej szerokosci. Jaka jest specyfika aut terenowych, bo nie wiem za bardzo, co masz na mysli...

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw gru 05, 2002 8:43 am

z waszego przelicznika wynika ze 235/75.15 wzgledem 31/10,5/15 to na wysokosci cos kolo 2" wiecej,....... fajnie
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » czw gru 05, 2002 7:42 pm

no ja juz kiedys wrzucielem tan link i wlasnie tam mozna tez sprawdzic roznice w predkosci - podawana jest w procentach
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » śr gru 11, 2002 8:51 am

zmienilem wtryski i........... kurcze w autko wstapil demon, przestalo dymic, dostalo kopa i ..... chyba mniej pali
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » śr gru 11, 2002 3:15 pm

nie bede sie czepiac, ale czy to mozliwe, zeby w autko wazace 2 tony z silnikiem 2,5TDi mogl wstapic demon? chyba tylko troszke bardziej agresywny ptaszek od golabka :)21
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » śr gru 11, 2002 3:22 pm

odezwal sie wlasciciel montereja, wiem ze twoja bryczka to super duper maszyna, zwlaszcza ta slynna w oplu "bezawaryjnosc" i latwosc dostepu do czesci (konieczna z powodu bezawaryjnosci), w ogole opel to prawie rols wsrod aut terenowych
nawiazujac do tematu, to tylko sygnalizuje, ze wymiana wtryskow bardzo duze daje i trzeba dbac o to by byly sprawne.
poza tym nie 2 tony tylko niecale 1,7 tony.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob lut 28, 2004 8:10 am

Ostatnio zauważyłem że moja padaka troche lepjej się spisuje na paliwach Shell. A pozatym jest tańsze niż na orlenie. Więc jak już tankujesz na miescie to lepjej shell. Na trasie 0,5-1,5l mniej ! A sprawdzałem na tej samej trasię....
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » sob lut 28, 2004 1:25 pm

U mnie zaczał palic wiecej ale pompe podkreciłem, tak okolo 12 - 14 mieszana jazda teren do 20 :o opory ma wiec go cisne troche, dymi na czarno ale czy to wtryski :)5 raczej dawka za duza , wkurza mnie to poprzednio ekonomiczniejszy był, zauwazylem ze jak na gorszym paliwie to wiecej pali :evil: (roznica nawet do 5 litrów na 100 ).
W wiekszości w terenie smigam wiec ciezko policzyc , czarnego mało.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość