Zemsta japonczykow

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » śr maja 04, 2005 2:51 pm

[quote="Harry"] jestem czestym bywalcem szrotu z prawie samymi Pajero [/quote]
Harry, powiedz mi, gdzie jest ten szrot, bo ja pilnie potrzebuję trochę części blacharskich
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr maja 04, 2005 4:48 pm

farfurnia pisze:żeby o niego dbać na bieżąco. Kto powie uczciwie: to zrobiłem, a to zrób ty, bo ci się sypnie :roll:

Ja zawsze tak robię, sprzedając auto. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby ktoś wrócił do mnie z pretensjami. No, ale ja nie jestem handlarzem :lol: , auto sprzedaję/kupuję raz na parę lat :)21
farfurnia pisze: Rozmarzyłem się... Jestem na etapie wymieniania prawie wszystkiego w nowym starym samochodzie. Założyłem, że nie wsadzę w niego więcej, niż za niego dałem,?
To jeszcze załóż, żeby nie sprzedać za mniej niż 50% tego, co za niego dałeś :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » śr maja 04, 2005 9:19 pm

Harry, powiedz mi, gdzie jest ten szrot, bo ja pilnie potrzebuję trochę części blacharskich
Za Corrandulla Jak miniesz Castlequarter skrecisz w prawo Dojedziesz do krzyzowki wtedy dalej w prawo dojedziesz do nastepnej dasz dalej w prwo dojedziesz do nastepnej dasz w lewo i walisz prosto po prawej stronie ( po okolo 800m zobaczysz Zlomowisko ciezarowek, latwo poznac na podworku bedzie stac ze 4-6 Nissanow Skyline ) Tam zapytasz o Decklan'a ; To chyba wzystko :roll:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » śr maja 04, 2005 10:05 pm

Zapomnialem dodac ze to droga z Galway do Headford . Nr telefonu gdzies zgubilem ( ale i tak zadko odbieral) Mam nadzieje ze trafisz bez problemu .

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » śr maja 04, 2005 10:29 pm

Harry!, nie becz mając takie motto!! :lol: Zrobi się! Co się nie da!! :D :wink: Każdy z nas płaci frycowe, dlatego najlepiej poczytać ewent. zapytać przed zakupem. Teraz zostaje twardym być!! :)2 :lol: Pozdrawiam, życze miłej, mimo wszystko, zabawy autkiem :)2 :wink:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » śr maja 04, 2005 10:49 pm

Juz nie nie "becze" przod zrobiony ( cos strasznie stukalo w lewym przodzie i znalazlem usterke... stalowa 3/4 cala i 25 cm dluga rurka siedziala sobie w dolnym wahaczu !!a po za tym wymienione koncowki wachahaczy, sworznie, polosie, piasty , zamontowalem huby, wymienilwm klocki) , przekazniki nie graja ( wyminana czujnika temperatury zalatwila sprawe) , wymnienilem koncowki wtryskow, tylne szczeki, wszystkie filtry i oleje, pasek rozrzadu, uszczelka pod klawiatura, wypralem wylkadzine , podsufitke, siedzenia, pomalowlem stalowy kokpit, opony z felgami.
Zostalo mi : podniesc bude, wymienic lub zregenerowac turbo, polibusze w resorach , uszczelniacze w silniku, caly uklad kierowniczy ( koncowki , przekladnie i ramie posrednie) ustawic zawory. jak sie z tym uporam bede myslal o ryflu w srodku, zderzakach przod i tyl oraz progach, pomaluje auto ( na jedyny sluszny czarny polysk , aby bylo co matowac) zrobie zbudowe bagaznika . Jak mi jeszcze sil starczy to jakis bagaznik dachowy. Mam nadzieje ze uda mi sie to wszystko skonczyc do konca roku , a jak nie to utopie scierwo w zatoce !

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » sob lip 23, 2005 1:46 pm

Tak sie zastanawiam...? czy tytul "Zemsta Japonczykow" jest trafny ? i doszedlem do wniosku ze nie ! powinienem go zmienic na : "Zemsta Irlandczykow" !! :P , ale do rzeczy: wymienilem turbine (wydrapalem z pobliskiego zlomowiska najladiejsza i zawiozlem do Polski na regeneracje ) wiem, wiem ze regenerowane to ... :)3 ale moja tak ciekla ze nie mialem wyjscia. Zabralem sie do wymiany; oczywiscie na podjezdzie przed domem ( jakims dziwnym trafem nie padalo :o ) a tu mi cos nie gra !? przez moja niewiedze wyszarpalem turbo od 2.8 a u mnie 2.5 jakies przewody do wody !? i mysle "zeby tylko pasowalo" ale pasowalo :)2 tylko chlodzenia nie podlaczylem ( moze kiedys). Nadszedl czas rozruchu... zapalil :)2 najpierw delikatnie , z pewna doza niesmialosci operowalem pedalem gazu , ladnie swiszczy ( dziurawy uklad wydechowy) "no to w droge" pomyslalem ; jak pomyslalem tak zrobilem ... laall !! :P rany co za power ! nie poznaje tej maszyny. Radosc nie trwala jednak zbyt dlugo ( nie wiem jakie cisnienie bije turbo z 2.8 ? czy takie same jak 2.5 ? wiem ze wiatrak z 2.8 wygladal na wiekszy i sama obudowa byla wieksza wiec moze i cisnienie) cisnienie rozerwalo gumowe polaczenie turbiny i rury do collera. Naprawilem usterke ale pojawila sie inna: rano jak opalalem ( zaraz wszystko wyjasni sie ) syfa slyszalem glosnie stukanie zawow , chloernie mnie to niepokoilo i wlasciwie nie wiem czy bylo to wynikiem wymiany turbo czy po prostu zbieg okol. tak czy inaczej po 2 tygodniach olej z miski ojejowej tryskal przez korek wlewu oleju( jeszcze tego by brakowalo zeby przez korek wlewu paliwa :D ) Po tel. konsultacji z Jackiem ( Toyota LC 4.0TD) doszlismy do wniosku ze to pierscienie. Autko odstawilem tydzien temu i czeka na moj wolny czas. Pytanie do Was drodzy koledzy : czy ktos juz zmienial turbine z 2.5 na 2.8 ? jak podlaczyc chlodzenie turbiny ? co bylo przyczyna stukania zaworow ? czy olej przez korek to pierscienie a jesli tak czy wymienic je i z glowy czy nowe tloki i tuleje do szlifu? a jeszcze jedno : syf na wolnych obrotach nie regularnie je trzymal , raz roslu raz spadaly i co moze byc przyczyna ?. Pozdrawiam Wszystkich off-road'owych Swirow :)2

Awatar użytkownika
cianbo
 
 
Posty: 265
Rejestracja: pt lut 07, 2003 2:57 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: cianbo » sob lip 23, 2005 2:18 pm

Ciśnienie z turbo nie powinno przekraczać 0.8 bar, a reguluje się to poprzez waste-gate.
LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość