


Moderator: Kosiarz
problemow takowych ja nie miałem..... gwoli scislości w pajero IIdromad pisze:w moim pajacu po podniesieniu budy o 4 cm wystapił problem z dźwignią reduktora, ciężko było włączyć z H4 na H2, trzeba było otwór w tunelu poprawić, chłodnicę pozostawiłem na swoim miejscu, tylko górny przewód od chłodnicy dałem dłuższy
oby Ci stare śruby chciały wyjść bo ja sie pozapiekały to prze....rąbana robotaap4x4 pisze:Dzięki Eskapada, istotnie nie jest to jakaś bardzo trudna robota, przynajmniej z Twojego opisu tak wynika. A ile daje radości.![]()
![]()
Szanowny NUM,Kosiarz pisze:Herezje......Eskapada pisze:
Najwiekszy problem to dzwignąć przód rozkrecanie drążków to kiepski pomysł lepiej przestawic na wieloklinie a śrubami wypoziomowac tylko syfa ale nawet po takim zabiegu stare drążki maja tendencje to siadania.
Drążek skretny jest niczym innym tylko sprężyną któta skrecea sie w wżdluż wlasnej osi...podkrecanie drążka to jakby wymuszone rozciaganie tej sprężyny i nie ktorzy robia bląd rozciagając tą sprężyne do maximum...dla tago najlepszym rozwiążaniem jest wymina amorkow na mocne gazowe ktore same unosza zawieszenie oraz wymina drążków na heavy djuty które od orgianlu różnią sie średnicą .....sa grubsze mocniejsze bardziej sprężyste wiec nie ugna sie tak po ciężąrem nadwozia .....
Problem z podkręcaniem drążków nie polega na ich niby większym naprężeniu (kłania się fizyka z podstawówki) ale problemem jest inna praca zawieszenia (geometria), ono pracuje w innej płaszczyźnie. Drążki HD kupuje się po to aby można było dołożyć do samochodu nieco więcej masy (zderzak metalowy, wyciągarka i inne gadżety)...Jeszcze nie widziałem samochodu w którym wysokość zawieszenia reguluje się poprzez zakładanie amortyzatorów gazowych (no, może mało widziałem).
Tak więc proszę nie mydlić oczu "młodym"...
Pozdrawiam,
Wasz Ulubiony Moderator
a ten teflon to gdzie kupowałeś i za ile? ten materiał o którym Ci mówiłem (do liftu) nazywa się tekstolit lub erthalon zobacz tu opis:Eskapada pisze:4/5 cm to optimum przy tym takim lifice 32" wchodza bez mrugniecia okiem...reszta to juz for showa przedewszytskim trzeba przerabiac zderzaki zeby to mialo jakis wyglad bo przy 4 cm wyglada to tak:
http://www.pajero.ch/Pajero%20Heckbildr.htm
ymm i tu i tuap4x4 pisze:Teraz już jakieś pojęcie o tym posiadam. Właśnie chodzi mi o opony 32". Dzięki Eskapada, a Ty co w pracy jesteś, czy na urlopie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości