Pasek rozrządu

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » ndz paź 23, 2005 2:00 pm

tam nie bylo luzow i pozostaly nie wymienione

ps. uwaga bo przy demontazu moj mechanior nieodpowiednio zdjal rolke prowadzaca pasek balansowy (ta na walku balansowym) i musialem czekac na nia 2 tygodnie (koszt 90 zl)
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
luceklucky
 
 
Posty: 1235
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: luceklucky » ndz paź 23, 2005 8:20 pm

Dzięki za przestrogę. Natomiast mój mechanik nie dobierał się jeszcze (może i lepiej ) do paska od wałków balansowych tylko do "głównego" paska rozrządu coby wypiąć wałek rozrządu i wyjąć dźwigienki. W tym celu poluzował rolkę napinającą owy pasek i mam nadzieję że ponowinie spowoduje odpowiednie napięcie tego paska przy składaniu.Oczywiście wcześniej poustawiał wszystko na "znakach". Czy powinienem mu jeszcze na coś zwrócić uwagę? Może są jeszcze jakieś haczyki ? W końcu jest jeszcze trochę czasu ....dźwigienki dopiero w drodze...
GG 4024655

www.lodz4x4.pl

Awatar użytkownika
luceklucky
 
 
Posty: 1235
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 3:55 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: luceklucky » ndz paź 23, 2005 8:52 pm

Korzystając z okazji zapytam jeszcze o coś. Czy podczas wyłamania się rolki z dźwigienki zaworów zaistniała możliwość uszkodzenia zaworu? Chciałbym uniknąć zdejmowania głowicy jeśli to możliwe
GG 4024655

www.lodz4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość