Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » ndz kwie 02, 2006 8:45 pm
powa pisze:a sprawdzałeś, czy ci się nie zapowietrza pompa paliwa? spróbooj odpowietrzyć. ja ostatnio przechodze same zapowietrzające się pojazdy, więc jestem przeczulony

ja cie prosze
Moim zdaniem silnik w Pajero Mattiego ma już dość

@ Matti tak jak już pisałem jedz i zdiagnozuj motor bez tego to tylko możemy sobie pogdybać

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » ndz kwie 02, 2006 9:16 pm
Eskapada oby twoja wizja była jak jak bardziej nieprawdziwna

Zastrzele się jak to będzie motor

Mam nadzeje że wykryją coś innego

Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » ndz kwie 02, 2006 9:35 pm
maatti pisze:Eskapada oby twoja wizja była jak jak bardziej nieprawdziwna

Zastrzele się jak to będzie motor

Mam nadzeje że wykryją coś innego

to będzie jeszcze większy problem, bo będzie trzeba pochowac miska i Ciebie.
Motor to nie tragedia, wydasz kilka nasie setek i będzie misiek reaktywacja. większośc z nas to przechodziła, a jeszczę wiekszość ma to przed sobą

GG 3597101 tel. 602-673-905
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » pn kwie 03, 2006 10:28 am
jak sympatyczna przepowiednia
z opisów to wygląda ze nakłada się klika czynników i wszystkie związane ze zuzyciem silnika i wymianą oleju
nie ma co dłużej deliberować tylko silnik do diagnostyki
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
powa
Post
autor: powa » pn kwie 03, 2006 10:31 am
Eskapada pisze:powa pisze:a sprawdzałeś, czy ci się nie zapowietrza pompa paliwa? spróbooj odpowietrzyć. ja ostatnio przechodze same zapowietrzające się pojazdy, więc jestem przeczulony

ja cie prosze
ciach
no co, ostatnio mi sie wszystko zapowietrza, nawet wczoraj jak flaszke robiliśmy, to sie lać nie chciało przez ten plastikowy zaworek w szyjce. a może nie odkręcona była? eh nie wiem, co za los
ale sprawdź pompe, ja ci to mówię, sprawdź pompe, bo jak sie zapowietrzyła, to nie poleje i nie pojedzie

-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » pn kwie 03, 2006 4:21 pm
znacie może jakiegoś dobrego gościa od diesli co ma aparature i pojęcie o tym (sprawdzi ciśnienie, pompe, wtryski i inne badziewia), bo nie chce oddać miśka do byle kogo, najlepiej w okolicach zachodniopomorskiego lub w samym zachodniopomorskim
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
Tatanka
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 8:35 am
- Lokalizacja: Stratosfera
Post
autor: Tatanka » pn kwie 03, 2006 9:28 pm
Przy wypaczonych uszczelniaczach zaworow nie ma niebieskiego dymu. Dymi i owszem ale caly czas oczywiscie bardziej przy zimnym motorze.
A niestey ubytki oleju da sie zauwazyc i to dosc mocno.
Boze niebieski dym

gdzies ty jedzil na Marsie
Tatanka
Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D
WWW: brak przeglądarki
Chuck Norris Fun Club
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » śr kwie 05, 2006 7:17 pm
Nie zna nikt jakiegoś serwisu do diesla godnego polecenia gdzie mają sprzęt i jeszcze umieją się nim posługiwać? W sobote bym gdzieś pojechał tylko musze jakieś namiary zdobyć bo nie chce dać miśka do kogoś kto będzie experymenty na nim robił...
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » śr kwie 05, 2006 9:51 pm
a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości

przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » czw kwie 06, 2006 7:29 am
bo łatwiej zamiast wrózyć z fusów jest wniskować z pomiarów róznych parametrów chrakteryzujących pracę silnika
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
Gęsior
-

- Posty: 263
- Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: Gęsior » czw kwie 06, 2006 7:39 am
maatti pisze:a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości

przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
ma ma...nie ma ciśnienia, nie ma sprężu, nie ma momentu na kole, nie ma prędkości (dużej)
gg: 9637404
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » czw kwie 06, 2006 10:50 am
maatti pisze:a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości

przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
Jakby cisnienie nie miało znaczenia, to nikt nie robił by remontu silnika

GG 3597101 tel. 602-673-905
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » czw kwie 06, 2006 10:54 am
maatti, kolego, mineło kilka ładnych dni od momentu założenia wontku a Ty nic nie zbadałes na przyżadach. Może w Twoim mieście są cyganki

Zapytaj może one Ci coś powiedzą

GG 3597101 tel. 602-673-905
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » czw kwie 13, 2006 4:16 pm
Auto przestało kopcić jak mu zmieniłem olej na 10W40, widoczne 5W40 był za rzadki, ale nadal jest słabe i nie pali tak jak powinno, pojechało do pomiparza, który rozebrał pompe i stwierdził że wygląda jak nóweczka, zostało jeszcze tylko sprawdzić ciśnienie i nie wiem co jeszcze (osobiście nie chce mi się wieżyć że on nie ma ciśnienia, jak by padły mu pierścienie to kopcił bym chyba cały czas podczas jazdy a po wymianie oleju nie ma już żadnego dymu) jaka jest żywotność motoru 2.5TD?? Mój ma 200 tyś oryginalne, nie wierze że już skończył się jego żywot...
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » czw kwie 13, 2006 7:57 pm
a we filtr powietrza zerkales?
moze ? a pierscienie nie maja wplywu na moc, bynajmniej nie odczujesz
ja zawsze mam taka kolejnosc przy takich objawach:
filtry powietrza i paliwa
wydech droznosc
potem wtryski wykrecam i mierze cisnienie
jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!
pompa jezeli nie jest elektroniczna to powinna przezyc dwa silniki
ale wtryski powinno sie chociaz raz zrobic-to apropo pompy, bo niebieski dym nie ma nic z paliwem
to spalany olej
czarny to lejace wtryski
bialy to zawczesny zaplon
a ciezko pali bo cisnenie slabe
wystarczy raz lekko przygrzac i po pierscieniach
ل يشل على تايرين
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » czw kwie 13, 2006 8:18 pm
JONY B pisze:a jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!
a nigdy nie zapalil ci tego oleju ? wskaznik moze zrobic ze trzy obroty...

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » czw kwie 13, 2006 8:25 pm
sprawdż filtry
i diagnoza motoru
przewody paliwowe - sprawne na 100%

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » czw kwie 13, 2006 8:45 pm
filtry i wydech wymienione, przewod paliwowe wymienione
dymu już nie ma, winny był za rzadki olej
wtrysków jeszcze nie patrzyłem, a ciśnienia jak by nie było to po odpaleniu auto chyba nie chodziło by pięknie równo? Bo jak już odpali to nie ma czego się czepić, nic nie stuka,puka chodzi równiutko, a po 2 jak by nie miał ciśnienia to by raczej dymił podczas jazdy? Zastanawia mnie dlaczego on pali źle nawet nia cieplym silniku? Możliwe jest że przestawiony jest zapłon albo kąt wtrysku ?
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » czw kwie 13, 2006 10:24 pm
skoro spec od pomp ci ją sprawdzał to jego działka aby zapłon ustawić
trzeba było od razu wtryski u niego sprawdzić .
u nas ciężarowy man chodził równo a ciśnienia nie posiadał
a dawke to nie masz za skromną
świece żarowe sprawdzałeś
a i mieliśmy podobny przypadek z tym za dlugim rozruchem w toya cj
wadliwy był taki elektro zawór odcinający dopływ paliwa ( wkręcany w
pompe ) otwierał ale nie do końca i powoli .
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » pt kwie 14, 2006 7:11 pm
Miskiller pisze:JONY B pisze:a jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!
a nigdy nie zapalil ci tego oleju ? wskaznik moze zrobic ze trzy obroty...

zapalil mi i to nie raz teraz zawsze przed wyjazdem wykrecam wtryski i leje olej na tloki i tylko tak mi zapala,
ل يشل على تايرين
-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » pt kwie 14, 2006 8:03 pm
tak na serio to tylko dobra metoda w benzyniakach na wypalone zawory lub pierscienie
ل يشل على تايرين
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 10:22 am
maatti pisze:filtry i wydech wymienione, przewod paliwowe wymienione
dymu już nie ma, winny był za rzadki olej
ja w to nie wierze - a swoją drogą to podziwiam Twoją cierpliowść dwa tygodnie pisać baa narzekać że auto nie pali i do tej pory nie sprawdzić podstawowych parametrów pracy motoru czyli cisnienia -
sorry Maatti ale dawnie rad na forum zaczyna mijać sie z celem bo tak każdy robi po swojemu

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
maatti
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Post
autor: maatti » sob kwie 15, 2006 11:46 am
Eskapada spokojnie rad jak najbardziej słucham, auto stoi u magika od takich spraw i bada się, narazie sprawdzał pompe to jest niby lepsza niż nóweczka, sprawdzał wtryski to 2 są walnięte bedzie miał na wtorek, jak wyjął i założył pompe to auto niby zaczeło normnalnie palić ( osobiście nie wiem bo mówił mi tylko przez telefon że niby jest ok ale jeszcze sprawdzi wtryski i okazały się 2 trupy), podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 1:09 pm
maatti pisze: auto stoi u magika od takich spraw i
podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Jezu Chryste zabierz to auto temu facetowi

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » sob kwie 15, 2006 2:00 pm
GG 3597101 tel. 602-673-905
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości