Kopci niebiskim dymem

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz kwie 02, 2006 8:45 pm

powa pisze:a sprawdzałeś, czy ci się nie zapowietrza pompa paliwa? spróbooj odpowietrzyć. ja ostatnio przechodze same zapowietrzające się pojazdy, więc jestem przeczulony :D
ja cie prosze :wink:

Moim zdaniem silnik w Pajero Mattiego ma już dość :)21 @ Matti tak jak już pisałem jedz i zdiagnozuj motor bez tego to tylko możemy sobie pogdybać :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » ndz kwie 02, 2006 9:16 pm

Eskapada oby twoja wizja była jak jak bardziej nieprawdziwna :( Zastrzele się jak to będzie motor :( Mam nadzeje że wykryją coś innego :)
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz kwie 02, 2006 9:35 pm

maatti pisze:Eskapada oby twoja wizja była jak jak bardziej nieprawdziwna :( Zastrzele się jak to będzie motor :( Mam nadzeje że wykryją coś innego :)
to będzie jeszcze większy problem, bo będzie trzeba pochowac miska i Ciebie. :wink:
Motor to nie tragedia, wydasz kilka nasie setek i będzie misiek reaktywacja. większośc z nas to przechodziła, a jeszczę wiekszość ma to przed sobą :P :)2
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn kwie 03, 2006 10:28 am

jak sympatyczna przepowiednia :wink:
z opisów to wygląda ze nakłada się klika czynników i wszystkie związane ze zuzyciem silnika i wymianą oleju
nie ma co dłużej deliberować tylko silnik do diagnostyki
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

powa

Post autor: powa » pn kwie 03, 2006 10:31 am

Eskapada pisze:
powa pisze:a sprawdzałeś, czy ci się nie zapowietrza pompa paliwa? spróbooj odpowietrzyć. ja ostatnio przechodze same zapowietrzające się pojazdy, więc jestem przeczulony :D
ja cie prosze :wink:

ciach

no co, ostatnio mi sie wszystko zapowietrza, nawet wczoraj jak flaszke robiliśmy, to sie lać nie chciało przez ten plastikowy zaworek w szyjce. a może nie odkręcona była? eh nie wiem, co za los :D

ale sprawdź pompe, ja ci to mówię, sprawdź pompe, bo jak sie zapowietrzyła, to nie poleje i nie pojedzie

:D

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » pn kwie 03, 2006 4:21 pm

znacie może jakiegoś dobrego gościa od diesli co ma aparature i pojęcie o tym (sprawdzi ciśnienie, pompe, wtryski i inne badziewia), bo nie chce oddać miśka do byle kogo, najlepiej w okolicach zachodniopomorskiego lub w samym zachodniopomorskim
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
Tatanka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 17, 2004 8:35 am
Lokalizacja: Stratosfera

Post autor: Tatanka » pn kwie 03, 2006 9:28 pm

Przy wypaczonych uszczelniaczach zaworow nie ma niebieskiego dymu. Dymi i owszem ale caly czas oczywiscie bardziej przy zimnym motorze.
A niestey ubytki oleju da sie zauwazyc i to dosc mocno.

Boze niebieski dym :o gdzies ty jedzil na Marsie
Tatanka

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D
WWW: brak przeglądarki
Chuck Norris Fun Club

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » śr kwie 05, 2006 7:17 pm

Nie zna nikt jakiegoś serwisu do diesla godnego polecenia gdzie mają sprzęt i jeszcze umieją się nim posługiwać? W sobote bym gdzieś pojechał tylko musze jakieś namiary zdobyć bo nie chce dać miśka do kogoś kto będzie experymenty na nim robił...
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » śr kwie 05, 2006 9:51 pm

a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości ?? przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw kwie 06, 2006 7:29 am

bo łatwiej zamiast wrózyć z fusów jest wniskować z pomiarów róznych parametrów chrakteryzujących pracę silnika
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Gęsior
 
 
Posty: 263
Rejestracja: śr maja 18, 2005 9:56 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gęsior » czw kwie 06, 2006 7:39 am

maatti pisze:a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości ?? przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
ma ma...nie ma ciśnienia, nie ma sprężu, nie ma momentu na kole, nie ma prędkości (dużej)
gg: 9637404

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw kwie 06, 2006 10:50 am

maatti pisze:a mam jeszcze jedno pytanie, bo Eskapada radzisz żebym zbadał silnik, ale co ma np ciśnienie do prędkości, rozumiem do odpalania ale do prędkości ?? przecież jak auto już chodzi i jedzie to nie osiąga więcej niż 130 to jest max maxymalne ale przytym nie kopci wogóle
Jakby cisnienie nie miało znaczenia, to nikt nie robił by remontu silnika !! !!
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw kwie 06, 2006 10:54 am

maatti, kolego, mineło kilka ładnych dni od momentu założenia wontku a Ty nic nie zbadałes na przyżadach. Może w Twoim mieście są cyganki ?? Zapytaj może one Ci coś powiedzą ?? :P
GG 3597101 tel. 602-673-905

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » czw kwie 13, 2006 4:16 pm

Auto przestało kopcić jak mu zmieniłem olej na 10W40, widoczne 5W40 był za rzadki, ale nadal jest słabe i nie pali tak jak powinno, pojechało do pomiparza, który rozebrał pompe i stwierdził że wygląda jak nóweczka, zostało jeszcze tylko sprawdzić ciśnienie i nie wiem co jeszcze (osobiście nie chce mi się wieżyć że on nie ma ciśnienia, jak by padły mu pierścienie to kopcił bym chyba cały czas podczas jazdy a po wymianie oleju nie ma już żadnego dymu) jaka jest żywotność motoru 2.5TD?? Mój ma 200 tyś oryginalne, nie wierze że już skończył się jego żywot...
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » czw kwie 13, 2006 7:57 pm

a we filtr powietrza zerkales?
moze ? a pierscienie nie maja wplywu na moc, bynajmniej nie odczujesz

ja zawsze mam taka kolejnosc przy takich objawach:

filtry powietrza i paliwa
wydech droznosc
potem wtryski wykrecam i mierze cisnienie
jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!

pompa jezeli nie jest elektroniczna to powinna przezyc dwa silniki
ale wtryski powinno sie chociaz raz zrobic-to apropo pompy, bo niebieski dym nie ma nic z paliwem
to spalany olej
czarny to lejace wtryski
bialy to zawczesny zaplon

a ciezko pali bo cisnenie slabe

wystarczy raz lekko przygrzac i po pierscieniach
ل يشل على تايرين

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw kwie 13, 2006 8:18 pm

JONY B pisze:a jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!
a nigdy nie zapalil ci tego oleju ? wskaznik moze zrobic ze trzy obroty... :D
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » czw kwie 13, 2006 8:25 pm

sprawdż filtry

i diagnoza motoru !!

przewody paliwowe - sprawne na 100% ??
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » czw kwie 13, 2006 8:45 pm

filtry i wydech wymienione, przewod paliwowe wymienione
dymu już nie ma, winny był za rzadki olej
wtrysków jeszcze nie patrzyłem, a ciśnienia jak by nie było to po odpaleniu auto chyba nie chodziło by pięknie równo? Bo jak już odpali to nie ma czego się czepić, nic nie stuka,puka chodzi równiutko, a po 2 jak by nie miał ciśnienia to by raczej dymił podczas jazdy? Zastanawia mnie dlaczego on pali źle nawet nia cieplym silniku? Możliwe jest że przestawiony jest zapłon albo kąt wtrysku ?
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » czw kwie 13, 2006 10:24 pm

skoro spec od pomp ci ją sprawdzał to jego działka aby zapłon ustawić

trzeba było od razu wtryski u niego sprawdzić .

u nas ciężarowy man chodził równo a ciśnienia nie posiadał :-?

a dawke to nie masz za skromną ??

świece żarowe sprawdzałeś ??

a i mieliśmy podobny przypadek z tym za dlugim rozruchem w toya cj

wadliwy był taki elektro zawór odcinający dopływ paliwa ( wkręcany w

pompe ) otwierał ale nie do końca i powoli .
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » pt kwie 14, 2006 7:11 pm

Miskiller pisze:
JONY B pisze:a jak slabe to wlewam oleju na tlok i jeszcze raz mierze i wszystko jasne!
a nigdy nie zapalil ci tego oleju ? wskaznik moze zrobic ze trzy obroty... :D
zapalil mi i to nie raz teraz zawsze przed wyjazdem wykrecam wtryski i leje olej na tloki i tylko tak mi zapala,
ل يشل على تايرين

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » pt kwie 14, 2006 8:03 pm

tak na serio to tylko dobra metoda w benzyniakach na wypalone zawory lub pierscienie
ل يشل على تايرين

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 10:22 am

maatti pisze:filtry i wydech wymienione, przewod paliwowe wymienione
dymu już nie ma, winny był za rzadki olej
ja w to nie wierze - a swoją drogą to podziwiam Twoją cierpliowść dwa tygodnie pisać baa narzekać że auto nie pali i do tej pory nie sprawdzić podstawowych parametrów pracy motoru czyli cisnienia -

sorry Maatti ale dawnie rad na forum zaczyna mijać sie z celem bo tak każdy robi po swojemu :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

maatti
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: pt mar 11, 2005 5:05 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: maatti » sob kwie 15, 2006 11:46 am

Eskapada spokojnie rad jak najbardziej słucham, auto stoi u magika od takich spraw i bada się, narazie sprawdzał pompe to jest niby lepsza niż nóweczka, sprawdzał wtryski to 2 są walnięte bedzie miał na wtorek, jak wyjął i założył pompe to auto niby zaczeło normnalnie palić ( osobiście nie wiem bo mówił mi tylko przez telefon że niby jest ok ale jeszcze sprawdzi wtryski i okazały się 2 trupy), podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Mitsubishi Pajero 2.5 TD V44 93r

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob kwie 15, 2006 1:09 pm

maatti pisze: auto stoi u magika od takich spraw i

podobno pasek jest już wyczerpany i przestawia się sam zapłon dlatego raz kopci raz nie, teraz mówi że dał naciąg na maxa jak tylko się da i przestał kopcić i niby nawet odpala, zobaczymy we wtorek jak wtryski założy
Jezu Chryste zabierz to auto temu facetowi !!
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » sob kwie 15, 2006 2:00 pm

z całym szascunkiem, może to jakiś magik ?? :lol:
albo odstepca ?? :)21
GG 3597101 tel. 602-673-905

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości