Hmm, jeden aku i dwa przekazniki, tak? Yyy...

Obawiam sie jednak, ze masz miec swiece 6.2 volta. Skoro masz dogrzewanie, to masz dwa przekazniki. A jak masz dwa przekazniki, to wg mnie (i wg Kolegi Majchra, ktory sie na ten temat kiedys juz wypowiadal na podstawie serwisowki rosyjskiej) to powinienes miec swiece 6.2 V z zielona glowka, a nie 12 V z glowka niebieska. Jest to tak zwany Quick Glow System, inaczej mowiac masz swiece szybkogrzejne. Przekrecasz stacyjke, jeden z przekaznikow robi pyk i podaje napiecie 12 V na swiece. Po ok. 3 sekundach robi pyk drugi raz. W momencie zaplonu drugi z przekaznikow podaje przez rezystor zmniejszajacy napiecie (taka mala puszeczka aluminiowa schowana ponizej przekaznikow) napiecie mniejsze (6V). Ta druga faza (mniejszego napiecia) to wlasnie dogrzewanie. W sprawnie dzialajacym systemie powinienes slyszec wtedy w kabinie pykanie przekaznika pod maska i przekazniczka w sterowniku pod nogami pasazera mniej wiecej raz na sekunde przez < jak 10 sekund. Tego malego przekaznika mozesz nie uslyszec, jak nie masz wydartego sterownika, gdyz on pyka cichutko. Duzy powinienes slyszec. Uklad ten charakteryzuje sie tym, ze nie masz na desce rozdzielczej kontrolek zwiazanych ze swiecami zarowymi.
Jezeli masz jedna lub dwie kontrolki na desce, lub jesli ich nie widzisz (bo masz je np. spalone), ale pod maska masz JEDEN duzy przekaznik, to daj znac, a napisze Ci o innym posiadanym przez Ciebie "Pajerowym systemie" grzania swiec
Aha, to co tu pisze dotyczy silnika 2.5 TD. Nie wiem, czy przenosi sie to bezbolesnie na motor 2.8 TD...
