Opinia

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » sob wrz 13, 2003 8:52 am

dieselki mitsubishi sa super, bardzo wdzieczne silniczki i woly robocze nawet ta 2,3 2,5 to optimum dla wersji long bo te 2,8 podobno sporo pala a 2,5 wystarczy i dosc ladnie sie zbiera jak turbinka jest oki :0
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » ndz wrz 14, 2003 8:16 am

@lamina
a powiedz mi tak, ile to w Polsce te silniczki wytrzymuja? Moj chodzil jeszcze jako tako przy 180.000, ale u nas to rzadkosc byla. Wiekszosc z nich pada przy max 150.000km !!! Wiem, ze japonce krotkei przelozenia maja, a u nas duzo autostrad, no wiec przegrzewane sa. Mnie sie udalo, bo od jakiegos rolnika/hobbysty kupilem.

Pozdrowienia od bylego Pajerysty - Tommi

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » ndz wrz 14, 2003 9:52 am

nie sądze żebyś znalazł tu odpowiedź na to pytanie - średnia wieku kupowanych samochodów do zabawy w terenie to 10-15 lat - to tylko cyganka prawde ci powie jakie one mają przebiegi :)21 chyba że od remontu :D

Awatar użytkownika
Tommi
 
 
Posty: 226
Rejestracja: sob sie 30, 2003 3:05 pm
Lokalizacja: Kassel - Boronow
Kontaktowanie:

Post autor: Tommi » ndz wrz 14, 2003 9:56 am

no chyba ze tak... :lol:

Ja niestety nie rozrozniam aut do zabawy od tych do normalnej jazdy - na to mnie nie stac, aby dwie fury utrzymywac... :lol:

Kriss
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: śr lip 16, 2003 12:28 pm

Post autor: Kriss » ndz wrz 14, 2003 11:07 am

:lol: skromnosc

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » ndz wrz 14, 2003 11:36 am

bo ja wiem........ srednio to wiekszosc autek ma po250000km i jezdzi. mi padl ( nie wina silnika tylko zimering wydmuchalo i sie olej wylal) majac na liczniku 220000 ale li8cznik byl uszkodzony i szacuje ze mial kolo 300000
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw wrz 25, 2003 11:38 am

Powracając do tematu.

Czy ktoś może ma jakieś większe doświadczenie z silnikami 3.0 V6 i automatyczną skrzynią ?

Mam takiego jednego misia na oku z 93 roku za dobrą cenę, ale niespecjalnie wiem, co sprawdzać w tym silniku i skrzyni i czego szukac, żeby wiedzieć czy jest w miarę OK.

Reszta to wiem ze swojego, ale jeśli chodzi o silnik to czarna magia... :roll:

Poza tym auto ma mechaniczną blokadę z tyłu - czy to można jakoś przetestować (oprócz podnoszenia jednej strony oczywiście :) )

Jak wiecie to piszcie.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw wrz 25, 2003 11:41 am

napisałbym ci jak sprawdzić automat, ale...mi sie nie chce :)21
bo to dużo roboty jest...jak zmienia i nie szarpie to z grubsza ok, silnik jak nie wyrczy twardo i nim nie telepie na wolnych to z grubsza ok...jak na posiadacza pajero to i tak będzie gigantyczna wiedza :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw wrz 25, 2003 11:48 am

czesław&jarząbek pisze:napisałbym ci jak sprawdzić automat, ale...mi sie nie chce :)21
bo to dużo roboty jest...jak zmienia i nie szarpie to z grubsza ok, silnik jak nie wyrczy twardo i nim nie telepie na wolnych to z grubsza ok...jak na posiadacza pajero to i tak będzie gigantyczna wiedza :)21
Taaa... no ciebie to tu się spodziewałem, ale raczej w mniej "konkretnej" formie. Ale i tak wiele wysiłku włożyłeś w swą wypowiedź, za co jestem Ci niezmiernie wdzięczny. Dla mnie, jako tępego i ograniczonego posiadacza prasowanego ryżu niegodnego nazwy "samochód" nie mówiąc już o "samochód terenowy", wiedza ta stanowi milowy krok w poznawaniu tajników motoryzacji !

Wielkie dzięki !! :)2 :)2
:)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw wrz 25, 2003 11:50 am

Peter pisze:Dla mnie, tępego i ograniczonego posiadacza prasowanego ryżu niegodnego nazwy "samochód" nie mówiąc już o "samochód terenowy", wiedza ta stanowi milowy krok w poznawaniu tajników motoryzacji !
i pamiętaj...kluczyk w stacyjke...ząbkami do góry :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw wrz 25, 2003 11:53 am

O Boski Czesławie !!!
Jakże Ci się odwdzięczę ???
Zbyt dużo czasu i wiedzy mi poświęcasz..

Zaprawdę, nie wiem, czy zasłużyłem sobie na taki zaszczyt...
:)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw wrz 25, 2003 1:56 pm

czy ty aby nie chcesz kupis takiego granatowego? i cena cos kolo 28-33 tys zl (zalezy kiedy sie do gopscia zadzwoni)
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » czw wrz 25, 2003 1:59 pm

lamina pisze:czy ty aby nie chcesz kupis takiego granatowego? i cena cos kolo 28-33 tys zl (zalezy kiedy sie do gopscia zadzwoni)
przecie mówił za atrakcyjną cene!!! 28-33k :o :o :o to nie jest atrakcyjniec :)21

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » czw wrz 25, 2003 2:09 pm

lamina pisze:czy ty aby nie chcesz kupis takiego granatowego? i cena cos kolo 28-33 tys zl (zalezy kiedy sie do gopscia zadzwoni)
20K 8)
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw wrz 25, 2003 2:23 pm

aaaaaaa toi sie nie wtracam , pytalem bo gdzies na pomorzu byl taki chlam do sprzedamia z trocinami w dyfrach :)
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

macieksza
Posty: 478
Rejestracja: czw maja 02, 2002 1:00 am

Post autor: macieksza » czw wrz 25, 2003 2:35 pm

lamina pisze:aaaaaaa toi sie nie wtracam , pytalem bo gdzies na pomorzu byl taki chlam do sprzedamia z trocinami w dyfrach :)
no wcale nie jest powiedziane że ten nie jest wypchany trocinami :)21

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » czw wrz 25, 2003 3:40 pm

Peter pisze:Powracając do tematu.

Czy ktoś może ma jakieś większe doświadczenie z silnikami 3.0 V6 i automatyczną skrzynią ?

Jak wiecie to piszcie.
Mam 3.0v6 z automatem (co prawda nie w terenowym).
Jak chcesz porządnie sprawdzić daj do fachowa.
Jak kupowałem to na oko było wszystko ok, później zaczęło się ślizgać przy zmianie biegów i dałem do przeglądu. Remont skrzyni kosztował 5k pln... :)3 :)3 :)3

Poczytaj www.automat.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość