Opinia
Moderator: Kosiarz
dieselki mitsubishi sa super, bardzo wdzieczne silniczki i woly robocze nawet ta 2,3 2,5 to optimum dla wersji long bo te 2,8 podobno sporo pala a 2,5 wystarczy i dosc ladnie sie zbiera jak turbinka jest oki :0
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
@lamina
a powiedz mi tak, ile to w Polsce te silniczki wytrzymuja? Moj chodzil jeszcze jako tako przy 180.000, ale u nas to rzadkosc byla. Wiekszosc z nich pada przy max 150.000km
! Wiem, ze japonce krotkei przelozenia maja, a u nas duzo autostrad, no wiec przegrzewane sa. Mnie sie udalo, bo od jakiegos rolnika/hobbysty kupilem.
Pozdrowienia od bylego Pajerysty - Tommi
a powiedz mi tak, ile to w Polsce te silniczki wytrzymuja? Moj chodzil jeszcze jako tako przy 180.000, ale u nas to rzadkosc byla. Wiekszosc z nich pada przy max 150.000km

Pozdrowienia od bylego Pajerysty - Tommi
bo ja wiem........ srednio to wiekszosc autek ma po250000km i jezdzi. mi padl ( nie wina silnika tylko zimering wydmuchalo i sie olej wylal) majac na liczniku 220000 ale li8cznik byl uszkodzony i szacuje ze mial kolo 300000
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Powracając do tematu.
Czy ktoś może ma jakieś większe doświadczenie z silnikami 3.0 V6 i automatyczną skrzynią ?
Mam takiego jednego misia na oku z 93 roku za dobrą cenę, ale niespecjalnie wiem, co sprawdzać w tym silniku i skrzyni i czego szukac, żeby wiedzieć czy jest w miarę OK.
Reszta to wiem ze swojego, ale jeśli chodzi o silnik to czarna magia...
Poza tym auto ma mechaniczną blokadę z tyłu - czy to można jakoś przetestować (oprócz podnoszenia jednej strony oczywiście
)
Jak wiecie to piszcie.
Czy ktoś może ma jakieś większe doświadczenie z silnikami 3.0 V6 i automatyczną skrzynią ?
Mam takiego jednego misia na oku z 93 roku za dobrą cenę, ale niespecjalnie wiem, co sprawdzać w tym silniku i skrzyni i czego szukac, żeby wiedzieć czy jest w miarę OK.
Reszta to wiem ze swojego, ale jeśli chodzi o silnik to czarna magia...

Poza tym auto ma mechaniczną blokadę z tyłu - czy to można jakoś przetestować (oprócz podnoszenia jednej strony oczywiście

Jak wiecie to piszcie.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Taaa... no ciebie to tu się spodziewałem, ale raczej w mniej "konkretnej" formie. Ale i tak wiele wysiłku włożyłeś w swą wypowiedź, za co jestem Ci niezmiernie wdzięczny. Dla mnie, jako tępego i ograniczonego posiadacza prasowanego ryżu niegodnego nazwy "samochód" nie mówiąc już o "samochód terenowy", wiedza ta stanowi milowy krok w poznawaniu tajników motoryzacji !czesław&jarząbek pisze:napisałbym ci jak sprawdzić automat, ale...mi sie nie chce
bo to dużo roboty jest...jak zmienia i nie szarpie to z grubsza ok, silnik jak nie wyrczy twardo i nim nie telepie na wolnych to z grubsza ok...jak na posiadacza pajero to i tak będzie gigantyczna wiedza
Wielkie dzięki




MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
czy ty aby nie chcesz kupis takiego granatowego? i cena cos kolo 28-33 tys zl (zalezy kiedy sie do gopscia zadzwoni)
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
aaaaaaa toi sie nie wtracam , pytalem bo gdzies na pomorzu byl taki chlam do sprzedamia z trocinami w dyfrach 

Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Mam 3.0v6 z automatem (co prawda nie w terenowym).Peter pisze:Powracając do tematu.
Czy ktoś może ma jakieś większe doświadczenie z silnikami 3.0 V6 i automatyczną skrzynią ?
Jak wiecie to piszcie.
Jak chcesz porządnie sprawdzić daj do fachowa.
Jak kupowałem to na oko było wszystko ok, później zaczęło się ślizgać przy zmianie biegów i dałem do przeglądu. Remont skrzyni kosztował 5k pln...



Poczytaj www.automat.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość