Poszerzenia z pasa transmisyjnego

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr wrz 13, 2006 12:50 pm

Zbowid pisze: Istostną sprawą jest kolejnośc przykręcania i nawiercania, powiedział bym dalej a le strasznie tu sucho u mnie... :)23

:)21 :)21
:)20

mów dalej :)21

Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11906
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr wrz 13, 2006 8:10 pm

No nie ukrywam ... ale zachęciliście mnie :)21

Dobrze kombinujecie z tym przykręcaniem.. na początku robiłem po kolei według schematu dziurka, srubka i dziurka ale... zaczeło brakować pasa :o

No wiec zmieniłem taktykę i zaczynałem od dołu ( wszystkie końce zostały przymocowane wstępnie zaciskami na łukach ) do pierwszego łuku, wypełnienie łuku i dalej. Iststne jest to , żeby nie dokręcać śrub a jedynie przyłapać - dokręcamy na koncu kiedy cały fragment pasa jest już przymocowany - najlepiej robić we dwóch bo jeden musi kontrolować śruby a drugi pas..
niby żadna filozofia ale za pierwszym razem mimo wykonywania roboty przez ludzi obznajomionych z techniką wyszła kich i pas trochę pokręciło. Powodem jest duża sztywność pasa i jego ograniczone możliwości naciągania.
No to tyle -i czekam na okazję :)23

:)21 :)21 :021
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11906
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr wrz 13, 2006 8:12 pm

Aha, zapomniałem - nawiercanie wszystkiego nie zdaje rezultatu bo pas jest jednak gumowy(-wany) i odkształca się i otwory nie są współosiowo !! :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » śr wrz 13, 2006 8:59 pm

No to zobaczymy, co tam u mnie wyjdzie. W każdym razie Zbowid przekonałeś mnie do śrubek zamiast nitów (kto chce kupić pół kilo ?? Już się nie przydadzą :)21 )
Da Bozia, to jakiegoś heineheńka rozpracujemy kiedyś (Eskapada stawia :)21 )
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr wrz 13, 2006 11:05 pm

Poszerzacze, pasy transmisyjne inne gumki czy tam prezerwatywy stosujecie, poprostu mieczaki jesteście

ja mam inna sprawdzoną metodę zeby po jezdzie w blocie miec czyste czyby i lusterka i muc bezpiecznie dojechac do domciu

kuy puje przed jazdą dużą Fantę wrzucam do aytka, jade w teren po jezdzie wyjmuje ją juz trochę wstrząsnietą wybojami dodamże się zagrzała więc tym lepiej, odkręcam, i zatykam palcem wylot z butelki, potem dobrze wstrząsnąc i potem lekko kciuk odchylić a to co wylatuje kieruje sie na szyby i lusterka, i wszystko ładnie umyte i już a całość operacji zajmuje 30 sekund :)21 :)2
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw wrz 14, 2006 7:39 am

gebels pisze:Poszerzacze, pasy transmisyjne inne gumki czy tam prezerwatywy stosujecie, poprostu mieczaki jesteście

ja mam inna sprawdzoną metodę zeby po jezdzie w blocie miec czyste czyby i lusterka i muc bezpiecznie dojechac do domciu

kuy puje przed jazdą dużą Fantę wrzucam do aytka, jade w teren po jezdzie wyjmuje ją juz trochę wstrząsnietą wybojami dodamże się zagrzała więc tym lepiej, odkręcam, i zatykam palcem wylot z butelki, potem dobrze wstrząsnąc i potem lekko kciuk odchylić a to co wylatuje kieruje sie na szyby i lusterka, i wszystko ładnie umyte i już a całość operacji zajmuje 30 sekund :)21 :)2
:)20

Qurde mać Gebeles Ty jestes ofiara reklam Sprite - podaj CocaCole do sądu albo idz do psycholorzki :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw wrz 14, 2006 7:42 am

Zbowid pisze:Aha, zapomniałem - nawiercanie wszystkiego nie zdaje rezultatu bo pas jest jednak gumowy(-wany) i odkształca się i otwory nie są współosiowo !! :)21
Dobrze chłop gada dać mu :)21

Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » czw wrz 14, 2006 7:56 am

Obrazek

Ja tam wolę użyć fanty jako zaganiacza do ww. a nie do odpryskiwania się na auto :D

Litra na łeb i błoto przestaje przeszkadzać :)21
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » pn wrz 18, 2006 4:23 pm

Po zmotaniu poszerzeń mogę już podzielić się doświadczeniami z potomnymi:

1. Przed operacją zdjąć koła, wygodniej się wierci. Jeśli kupisz za długie śruby (jak ja) i nie chce Ci się jechać do sklepu po krótsze, tnąc je potem fleksą unikniesz przypadkowego pocięcia opony :)21
2. Pas transmisyjny grubości ok. 8mm jest lekki, nie za sztywny, wygodny w obróbce. Jak będą się z niego ciągnęły nici jak ze starych skarpet, można kupić jakiegoś dżileta i regularnie je ogolić :D
3. Do mocowania śruby są zajebiste, nity (aluminiowe) nie robią :)3 Pęka dziadostwo przy próbie zaciśnięcia. Można zastosować stalowe ale będą rdzewieć. Jest opcja nitów ocynkowanych ale drogie i nitownicę trzeba mieć dobrą. Minus śrub - wcisnąć cholery między plastikowe nadkole z przodu a blachę błotnika to większa sztuka - można ewentualnie zdjąć nadkole ale mi się nie chciało :)21
4. Duży plus śrub - jak się to wszystko urwie, to razem z błotnikiem.
5. Praca z gumą jest przejebana :)21 Skręca się, odkształca i naciąga. Za to rośnie zasób bluzgów u wykonawcy.

Mi w pojedynkę zajęło to 3 dni włącznie z przygotowaniem antykorozyjnym nadkoli. Praca przy akompaniamencie małżonki pt.: "a taki mieliśmy kiedyś ładny samochód" :)21
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
Piotras
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: czw cze 23, 2005 10:33 am

Post autor: Piotras » śr wrz 20, 2006 7:59 am

Czarek zdjęcie z efektami zamieść pochwal się :lol: :lol: :lol:
Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał لخيمياء

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » śr wrz 20, 2006 8:57 am

Jak wszystko będzie gotowe, z reduktora przestanie się lać olej, łożysko wałka sprzęgłowego przestanie napierdzielać, puszka wyciągarki będzie podłączona i parę innych pierdółek zrobionych to wrzucę gdzieś foty. Na razie półproduktu jeszcze prezentować nie będę :)21 A Ty zobaczysz na żywo, jak fleksę będę Ci oddawał :D

P.S. Kiedy skrzynię chcesz wkładać?
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
Piotras
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: czw cze 23, 2005 10:33 am

Post autor: Piotras » czw wrz 21, 2006 10:49 am

sobota 100%
Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał لخيمياء

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości