opony L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
pedro3
 
 
Posty: 217
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: pedro3 » czw paź 12, 2006 11:01 am

Kiełbasa pisze:
Eskapada pisze:Rozmiar to 31x10,50x15 większa opona zmuli Ci auto szosie, spowoduje zwiększone zużycie paliwa oraz zwiększy poziom hałasu – tak wiec zostań przy seryjnym rozmiarze.

Do tego tak jak Ty użytkujesz auto najagresywniejszy bieżnik to opony typu AT – all terain :

1. Goodyear Wrangler AT/R
2. Pirelli Scorpion AT
3. BF Goodrich All Terain T/A KO
4. Fulda Tram 4x4 Tour

Wszystkie opony są i muszą być na felgę 15 calową bo taką masz.

A opony polecam markami i modelami w tej kolejności.!! Na tych oponach, doskonale dasz sobie rade cały rok jeździć lato, jesień , zima. Generalnie AT-eki to bardzo dobre rozwiązanie na oponę całą roczną . Na szosę do miasta w Bieszczady na spęd jak znalazł bo te oponki maja bardziej otwarty bieżnik od Tych które masz – a masz BFGoodrich MACADAM T/A a te z kolei są oponami całorocznymi typowo szosowymi.

No chyba że chcesz typowo zimową oponę na najbliższe kilka miesięcy jesli tak, to to juz temat na inna rozmowę.

Good luck :)21
Masz pewność, ze wszystkie te firmy PRODUKUJĄ taki rozmiar opon??
jakieś poparcie w katalogu?
Gdy ja szukałem opon dla siebie (2-3 miesiące temu) to nie było w ofercie GY Wrangler ATR w rozmiarze 31x10,5x15.
Proponowano mi 265/70/15 = 30x10,5x15.
Może poza Polską są dostępne większe ? :roll:
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]

Awatar użytkownika
Kiełbasa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:34 pm
Lokalizacja: wiecznie w podróży ;-)

Post autor: Kiełbasa » pt paź 13, 2006 11:56 am

pedro3 pisze:
Kiełbasa pisze:
Eskapada pisze:Rozmiar to 31x10,50x15 większa opona zmuli Ci auto szosie, spowoduje zwiększone zużycie paliwa oraz zwiększy poziom hałasu – tak wiec zostań przy seryjnym rozmiarze.

Do tego tak jak Ty użytkujesz auto najagresywniejszy bieżnik to opony typu AT – all terain :

1. Goodyear Wrangler AT/R
2. Pirelli Scorpion AT
3. BF Goodrich All Terain T/A KO
4. Fulda Tram 4x4 Tour

Wszystkie opony są i muszą być na felgę 15 calową bo taką masz.

A opony polecam markami i modelami w tej kolejności.!! Na tych oponach, doskonale dasz sobie rade cały rok jeździć lato, jesień , zima. Generalnie AT-eki to bardzo dobre rozwiązanie na oponę całą roczną . Na szosę do miasta w Bieszczady na spęd jak znalazł bo te oponki maja bardziej otwarty bieżnik od Tych które masz – a masz BFGoodrich MACADAM T/A a te z kolei są oponami całorocznymi typowo szosowymi.

No chyba że chcesz typowo zimową oponę na najbliższe kilka miesięcy jesli tak, to to juz temat na inna rozmowę.

Good luck :)21
Masz pewność, ze wszystkie te firmy PRODUKUJĄ taki rozmiar opon??
jakieś poparcie w katalogu?
Gdy ja szukałem opon dla siebie (2-3 miesiące temu) to nie było w ofercie GY Wrangler ATR w rozmiarze 31x10,5x15.
Proponowano mi 265/70/15 = 30x10,5x15.
Może poza Polską są dostępne większe ? :roll:
DLATEGO PYTAŁAM o jakis katalog czy cuś!!
Eska napisał o tych oponach a ich po prostu NIE MA :-? :-?

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt paź 13, 2006 1:25 pm

wyłącz ten caps lock - nie krzycz !! 8)

ALL TERRAIN T/A KO 31X10.50R15 109S - są !!

WRANGLER ATR 265x70R15 112T OWL - są !!

SCORPION A/T 31X10.50R15 109S - są !!

TRAMP 4X4 TOUR 265x/75R15 112S OWL - są !!


W NRF są dostępne WRANGLER ATR 10.00R15 = 31x10.50R15 a o tym kraju była mowa BTW 265/70R15 aż tak zasadniczo nie odbiega rozmiarem od 31x10.50R15 baa wręcz do takie użytkowania jak koleżanka mogą być lepsze ( ciut mniejsze zużycie paliwa ciut lepsze osiągi )
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » czw wrz 27, 2007 10:42 pm

Odkopuję :)21

Potrzebne są AT-ki do miśka L200 z 2003 roku. Felgi 16, oryginalny (chyba) rozmiar to 205/80/r16, wysokość 73,4 cm, szerokość 20,5 cm.Auto będzie jeździło po czarnym, drogach gorszej jakości, trochę po terenie dlatego nie chcę cudować z rozmiarem. Wspomóżcie jaki rozmiar by wszedł i fajnie jeżdził.
Myślę o BFG AT 225/75/r16, 1 cm wyższa i 2 cm szersza - nie będzie ocierać o coś z przodu?

Z góry dzięki za info :wink:

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pt wrz 28, 2007 6:23 am

Ja mam tak i nic sie nie dzieje a Pojarka nie wyglada jak zabawka:
fabryczny rozmiar 245/70/ R16, H
zima Dunlop Grandtrek SJ 6 265/70/16
lato Wrangler AT/R 265/70/R16 112T

zero problemow :)2 a przod masz ten sam co ja.

Do L200 zalecane tez sa takie 245/70/16. Sprawdzone w madrej ksiazce a nie w rzeczywistosci.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt wrz 28, 2007 6:38 am

L200 seryjnie jest na 31x10,5x15 i nie ma z nimi kłopotów zarówno A/T jak i M/T , kłopoty zaczynają sie przy rozmiarze 33x10,5x15 z odsadzeniem ET 10 nie ma problemów tylko trzeba podkręcić drążki , ale do felgi z ET -30 szerokości 8,5 cala to już potrzebny jest lifi z 2" . Optymalna szerokość z liftem 2" i podkręconymi drążkami o 2,5 cm to 32x11,5x15 felga 8,5x15 ET -30 i one robią na czarnym i w terenie

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pt wrz 28, 2007 6:50 am

Wlasnie nie wiem czy ta generacja przed "okraglakiem" nie wyjezdzala z fabryki juz na 16".
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt wrz 28, 2007 8:05 am

Gene pisze:Wlasnie nie wiem czy ta generacja przed "okraglakiem" nie wyjezdzala z fabryki juz na 16".
tak na alusach ale i tak bez problemu wchodzą tam 15
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » pt wrz 28, 2007 9:49 am

Dzięki za info :)2 , ale nie zamierzam niczego tam motać :wink:
Samochód firmowy i w terenie katowany nie będzie. Zostają 16' i liftu nie będzie. Głównie chodzi mi o to, czy przy rozmiarach 235-260 nie odczuje się za dużej utraty mocy..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość