przegub

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » czw sty 11, 2007 5:06 pm

bojach pisze:
ernil pisze:W V24 tez jest to lozysko? Kurde, bo nie pamietam go zupelnie jak wymienialem te dwa stozkowe... :/
w V-ce nie ma tych łożysk , bo nie ma sprzegiełek na półosi i półoś sie kręci zawsze wraz z piastą a nie w niej ( jak w przypadku LO gdy wypięty jest przód ) .
Nie wszystkie V-ki tak mają, tylko te z super selekt, bez super, selekta jest normalnie, są też sprzęgiełka.
GG 3597101 tel. 602-673-905

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

igiełki

Post autor: rafalwicher » czw sty 11, 2007 10:02 pm

No panowie tego lozysko nigdzie nie dostane niestety:( Ale po ogledzinach zdecydowalem na wymiane samych szpilek łoze lozyska wyglada na nie usdzkodzone troche jest gorzej z polosia ale zaryzykuje zakladajac nowe igielki. Powodem jak mysle tego uszkodzenia był seger a wlasciwie to niewiem czy to co bylo zalozone w miejscu segera mozna segerem nazwac. W kazdym badz razie zrobilo sie luzno no i lozysko musialo sie rozsypac. Mam nadzieje ze to pomoze a jesli nie to trza bedzie zakupic calkiem nowa zwrotnice z przeglubem. Ale teraz nachodzi pytanie czy rocznikowo w diesel-ach zwrotnice sie nie zmienialy?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » czw sty 11, 2007 10:09 pm

zmieniały , a do twojego modelu mam chyba gdzieś jakąś rezerwe bo do mojego już inne , i mi nie potrzebne
pozdrawiam Marek
offpoje team

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

simering

Post autor: rafalwicher » pt sty 12, 2007 9:53 pm

CO19019123 to nr uszczelniacza ktory pasuje do piast przednich w pajerokach takich jak moj 85rok 2.3TD motor LO43. Uszczelniacz rozni sie od orginalu pierscieniem stalowym, takim kolniezem zachodzacym na przeglub. W tym zamienniku tego stalowego kolonieza nie ma ale to nie robi wielkiego problemu. Wszystkie wymiary zgadzaja sie jak ulał. Pisze o tym dlatego bo chcac kupic taki uszczelniacz dostaniesz go tylko w komplecie JC z lozyskami albo wlasnie podajac im nr jak wyzej. W kilku sklepach w ktorych bylem niepotrafili mi nic poradzic oprucz kompletu JC koszt 94zl ale sam uszzcelniacz 17zl jest mozliwy. Dzieki panowie za pomoc. Dopiero co po jazdach testowych nie ma co gadac czy wszystko sie zgrywa ale wyglada na to ze jest tak jak byc powinno. Zadnego niepotrzebnego luzu. I o to chodzi!!!
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości