budy lift w L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lip 04, 2007 7:54 pm

Jakiś głupi byłem że myślałem że tam są kuli ?

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lip 04, 2007 8:05 pm

"gossy" jakie ET mają twoje felgi i czy 33" to 10,5 czy 12,5 ???

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr lip 04, 2007 8:27 pm

Adas pisze:"gossy" jakie ET mają twoje felgi i czy 33" to 10,5 czy 12,5 ???
Dotz -30 ET opony 33x10,50 R15 BFG MT :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » czw lip 05, 2007 6:46 am

Eskapada pisze:Dotz -30 ET opony 33x10,50 R15 BFG MT :)21
Skąd wiedziałeś ??
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lip 05, 2007 7:27 am

gossy pisze:
Eskapada pisze:Dotz -30 ET opony 33x10,50 R15 BFG MT :)21
Skąd wiedziałeś ??
domniemywałem :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw lip 05, 2007 8:11 am

standartowe to -10ET czy ET10 czy 0ET ????

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob lip 14, 2007 9:19 pm

oczekuje na felgi ET -10 w poniedziałek zastawiam auto na body 2" w środę po zabiegach jak pacjent przeżyje to prześlę fotki udanej operacji plastycznej. :roll: Może ktoś z kolegów ma na zbyciu MT 33" :oops:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn lip 16, 2007 12:23 pm

Zostawiłem auto w warsztacie na bodylift okazujesie że L200 na trzy rodzale tulei/ podkładek inne pod paką i inne podbudą po skraju i w środku.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn lip 16, 2007 4:37 pm

Adas pisze:oczekuje na felgi ET -10 w poniedziałek zastawiam auto na body 2" w środę po zabiegach jak pacjent przeżyje to prześlę fotki udanej operacji plastycznej. :roll: Może ktoś z kolegów ma na zbyciu MT 33" :oops:
ET -10 a jakie opony chcesz tam zapodac ??
ET -10 plus body lift plus wyższe opony plus lift zawieszenia = mocna psycha na trawersach :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

powa

Post autor: powa » pn lip 16, 2007 5:32 pm

Eskapada pisze:
Adas pisze:oczekuje na felgi ET -10 w poniedziałek zastawiam auto na body 2" w środę po zabiegach jak pacjent przeżyje to prześlę fotki udanej operacji plastycznej. :roll: Może ktoś z kolegów ma na zbyciu MT 33" :oops:
ET -10 a jakie opony chcesz tam zapodac ??
ET -10 plus body lift plus wyższe opony plus lift zawieszenia = mocna psycha na trawersach :)21
czyli musi być konkretny nabiał?? :)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn lip 16, 2007 6:21 pm

Opony chcę 33x10,5x15 ale najpierw przymierzę na felgach ET -30 zobaczę jak robi jak będzie dobrze to zostawię jak nie to ET -12 bo takie ma kumpel
Nie ukrywam że auto będzie trochę do lansu w Sopocie (Eskapada) bo i tam mam budowę ale w teren co weekend wypadam i auto błoto czochra och czochra .
Mam pytania:
jak wymienię amory z tyłu na dłuższe zwiększy się wykrzyż ?
czy trzeba też przedłużać wieszaki ?
czy lepiej zklepać pióra ?
czy lepsze rozwiązanie to podkładki dystansowe czy ujemne ET
za głupie pytania przepraszam :oops:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lip 17, 2007 9:34 am

Broń Cie Panie Boże przed spier…resorów u kowala !! . Dłuższe wieszaki plus dłuższe amortyzatory poprawią Ci wykrzyż ze złego na kiepski :)21
Podkładki są bez sensu bo min za te pieniądze kupisz felgi stalowe –

BTW jak motać syfa, jak chcesz mieć 33x10,50 to tylko na felgach ET -25 / 30


NO do roboty :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lip 17, 2007 5:57 pm

Minusem podkładek jest też to że przykręcając je po piasty lub bębna trzeba skrócić oryginalne szpilki to efekt nie odwracalny ,ale można wtedy założyć seryjne alusie z oponami szosowymi no ale markowe podkładki to 1,1tyś .

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lip 18, 2007 7:52 pm

Auto odbieram jutro w warsztacie zarobieni są , że nie maja czasu taczki załadować :D

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw lip 19, 2007 12:20 pm

Auto niestety jutro do odbioru, defakto najwięcej kłopotów jest z przednim zderzakiem.
Przyszło mi na myśl ,czy nie będzie problemów przy badaniach technicznych z tym mataczeniem??

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lip 19, 2007 12:27 pm

Adas pisze:Auto niestety jutro do odbioru, defakto najwięcej kłopotów jest z przednim zderzakiem.
Przyszło mi na myśl ,czy nie będzie problemów przy badaniach technicznych z tym mataczeniem??
typowa meska postawa najpier działanie potem myślenie :)21






nie bedzie 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw lip 19, 2007 2:03 pm

Eskapada uf, ty potrafisz podnieś na duchu ,w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Warsztat donosi, auto prawie gotowe, jutro jeszcze dżwignia zmiany biegów , bo trudniej wchodzi 2 i 4 i będzie end.
Przy okazji wymienili wieszak skrzyni redukcyjnej, bo był zerwany, podobno typowa usterka w pajero i l200, ja też bym się zerwał gdybym wisiał przez 8 lat jak ten wieszak.
.....a kuriera z oponami 33" jak nie ma tak niema a zlot od jutro się zaczyna i do niedzieli będzie trwał , jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę ,chyba się to nigdy nie zmieni :D
Jeszcze pytanko na temat amortyzatorów KONI :)3 czy :)2 bo nie są takie drogie i mają metalową osłonę tłoka.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lip 19, 2007 2:35 pm

na przód mogą być nawet przy lifcie ... na tył nie mogą byc jesli planujesz lift ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt lip 20, 2007 10:35 pm

Odebrałem auto z warsztatu, porobię zdjęcia i w niedziele pokażę, 5 cm to max body, aby auto jeszcze jakoś wyglądało w miarę cywilnie.
Mam dylemat czy śruby 8.8 to wystarczająca twardość na ścinanie? Ciekawe jaką twardość miały oryginały?
Auto trochę myszkuje na zakrętach trzeba wdmuchać więcej powietrza. Efekt ogólny ok, tylko dźwigienki zmiany biegów trochę trzeba nad nimi jeszcze popracować .
Jutro zlot w Prabutach ! :)2 :D

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » ndz lip 22, 2007 4:23 pm

Wróciłem z "manewrów" na zlocie w Prabutach ,buda po lifcie na odpadła :lol: więc chyba jest dobrze, następny krok motania auta to wymiana amortyzatorów.
Czuć różnicę ,nie zabieram piach ze żwirowni na progach.
Czekam na opony 33", jak dotrą to foty zapodam ,aby pokazać cały efekt.
Dźwigienki rozpracowane, przesunąłem środkową konsolę do tyłu o jakieś 1,5-2 cm przerabiając tylko otwory ( wiercąc nowe przesunięte) i jest ok, no i wygląda fabrycznie ,tylko otworek od blokady(Niedźwiedźlok) obecnie nie pasuje , ale i to dopracuję tylko muszę wymyślić jakąś osłonkę na poszerzony owalny otwór.
Pod gałkami jest teraz trochę za dużo gumy, ale to nie problem w przyszłości wymienię ją na skórę , mam namiary na goście , który obszywa kierownicę i szyje mieszki (koszt 250zł).


Na zlocie był Pajero z rajdów i tak miał zrobione zawiasy z przodu
Obrazek
Obrazek

czemu fabryka takich nie robi , byłoby tak pięknie :lol:

powa

Post autor: powa » pn lip 23, 2007 7:47 am

:o
A nie wiesz gdzie się zdobywa takie wachacze? Ktoś takie produkuje seryjnie, czy DIY ??

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn lip 23, 2007 2:03 pm

Powiem krótko to był samochód reklamujący firme ARB i startujący w wyścigach typu DAKAR.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lip 25, 2007 9:00 pm

No to zapodaję zdjęcia , ale najpierw krótki opis :

1. Opony 33x10,5x15 MT ,felgi stalowe ET +10
2. zawieszenie przód 3cm na drążkach podniesione
3. bodylift 2" (5cm)
4. reszta seryjna
5. dalej wygląda jak jamnik ale widać widoczną różnicę w terenie.
Powyższe rzeczy kosztowały :
opony używki ( nie polecam ), felgi używki wypiaskowane i pomalowane ,bodylift , razem to koszt ... tyś ( informacja dla zainteresowanych, w miejsce kropek ... wpisz kwotę zobaczę czy trafisz )

Następne zabiegi, które planuję to (tylko szelestów trzeba nazbierać) :
1. Podniesienie wieszaków piór o 3-4cm (ESKAPADA (':)23')
2. Wymiana amorów z tyłu
3. Montaż kangura z przodu
4. Montaż bagażnika dachowego
5. Montaż linek osłaniających szybę ( zakładane będą tylko na rajdy )
6. Montaż snorkela ( dla lansu ) bo fajnie wygląda i daje fajny dźwięk no i chroni silnik
To plany na przyszłość :)23


Obrazek Obrazek
Obrazek :lol:

powa

Post autor: powa » śr lip 25, 2007 11:03 pm

nie zapomnij o hi-lifcie i sensownych progach coby mieć go o co zahaczyć.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw lip 26, 2007 6:27 am

Do hi-lifta są zaczepy na felgę http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/16/2129.html
nie chcę zakładać masywnych progów, bo mocuje się je do ramy i zmiejszają one ( w moim przypadku) prześwit .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość