Eskapada pisze:@ Powa przednie amory do Mitusbihi Pajero, L200 zawsze maja taką sama długość czy to będą mocne HEAVY DUTY Old Man Emu / TJM / Traill Master czy to będą zwykłe KYB czy Twoje KONI – uwarunkowane jest to nie wielkim skokiem przedniego zawieszenia. Wyżej wymienione amortyzatory różnią się średnicą tłoczyska i różnymi innymi ale nie długością. Jeśli chodzi o Twój przód to zanabądz sobie drążki skrętne i zostaw te nowe KONI co masz w spokoju. W razie W u mnie lezą nowe drążki Old Man Emu

Natomiast z tyłem jest inaczej dłuższa sprężyna = dłuższy amortyzator
hmm. Troszkę mnie zaskoczyłeś, albo coś nie zrozumiałem za bardzo.
Wg. papierów oryginalne amorki na przód do V20 mają wymiary:
max wysunięty: 345mm(13,6")
max ściśnięty: 225mm(8,9") - wersja ze ster. twardością: 230mm(9,1")
co daje zakres pracy 120mm(4,7") - wersja ze ster. twardością: 115mm(4,5")
a np. ProComp ES1000 na przód dla liftu 0->1":
max wysunięty: 368mm(14,5")
max ściśnięty: 236mm(9,31")
co daje zakres pracy 132mm(5,19")
a ES3000 dla takiego samego liftu są jeszcze kilka mm dłuższe. No chyba, że coś pojebałem