Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » sob gru 22, 2007 6:54 pm

kurde czemu ja nawet nie wiem co mam,
ehh, ale moze z wiekiem doswiadczenie przyjdzie,
jakas rada jak ot zrobic??
czym zastapic ??

:o :o :roll: :roll:
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob gru 22, 2007 8:51 pm

:o
Najzwyczajniej na ziemi sprawdź czy nie masz luzów na końcówkach (w Pajero chyba 6 ich jest) i czy nie ma zbytniego luzu na przekładni kierowniczej, ew. wyregulować (powinna być na niej śruba do tegoż)
same starocie

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » sob gru 22, 2007 10:07 pm

Miras M pisze::o
Najzwyczajniej na ziemi sprawdź czy nie masz luzów na końcówkach (w Pajero chyba 6 ich jest) i czy nie ma zbytniego luzu na przekładni kierowniczej, ew. wyregulować (powinna być na niej śruba do tegoż)
ołkej , jutro sie za to zabieram :)

Dzieki sliczne
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Baza
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 24, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Baza » sob mar 01, 2008 1:32 pm

Witam.Na forum mitsubishi piszę pierwszy raz chyba.Wcześniej pisałem tylkko w suzuki bo mam samuraja jak narazie.Ale sprzedaję go.Offroad'ówka to moje drugie auto bo mam hondę prelude ale z racji że musze dojeżdżąć do dziewczyny która mieszka pod lasem pozatym do sportowego auta nic się nie da wsadzić przewieźć to potrzebuję właśnie toś w stylu pajero które jest sporo wygodniejsze od samuraja a nie potrzebuję znów żeby był jakiś prze agent w terenie wystarczy żeby był bezpieczny w zimie dla mojej dziewczyny czyli 4x4 noi żeby ekonomicznie wychodził też spoko.Szukałem za pomocą opcji szukaj coś na temat silnika 3.0 i jego apetytu na gaz oraz czegokolwiek dotyczącego instalacji gazowych w tych silnikach ale nic nie znalazłem chyba że ktoś mi podsunie jakiś link.Pracuję jako kierowca busa i mógłbym mieć tańszą ropę(wiadomo kupić od tirowców oszczędnośći)ale boję się starego diesla bo wiem jak drogie są rozrządu jak ktoś nie dbał przegrzął turbo zacznie lać olejem regenerować to potem albo robić remont w dieslu to mnie jakoś odstrasza dlatego bardziej się skłaniam ku benzynie z gazem chodź też zawsze przeciwnikiem LPG byłem ale to ma być auto użytkowe i tanie.Co myślicie??Może ktoś ma jakieś doświadczenia z LPG w 3.0 V6?? a może niedokłądnie poszukałem i ktoś mi podsunie jakiś link.Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob mar 01, 2008 2:33 pm

pisząc o dieslu mylisz się , bardziej bałbym się kupić używaną benzynę z LPG .
Auto na co dzień to tylko 2,5TD , oszczędny , prosty i bezproblemowy :wink:

Baza
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 24, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Baza » sob mar 01, 2008 4:25 pm

Co masz na myśłi mówiąc oszczędny?? Tzn. ile to pali na 100/km średnio??
A ja nie mówię o używanym LPG tylko o przywiezieniu z niemców benzyniaka i założenie nowego gazu.
A co do TD to jak z kosztami rozrządu? i z żywotnością?? Jaka rada przy sprawdzaniu auta??Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » sob mar 01, 2008 5:54 pm

moj na trasie 8,4l przy 140km/h w miescie (do 100km/h :oops: ) zbiornik styka na 570 km około czyli dyszkie trza liczyc,

a gazu to bedzie smiem twierdzic duuuzoo kolesia laguna1 95r 1,8 pali 15 :lol: a to plaskacz jest :wink:
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » sob mar 01, 2008 6:32 pm

moj na trasie 8,4l przy 140km/h w miescie (do 100km/h ) zbiornik styka na 570 km
chcialbym zeby moj przy 140 tyle palil :) ba zeby tyle jezdzil :)21
ja na codzien (miasto) oscyluje wokol 11 i ciezko zejsc nizej
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

seba136
 
 
Posty: 138
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 7:56 pm
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: seba136 » sob mar 01, 2008 6:33 pm

kabbbatunio pisze:moj na trasie 8,4l przy 140km/h w miescie (do 100km/h :oops: ) zbiornik styka na 570 km około czyli dyszkie trza liczyc,

a gazu to bedzie smiem twierdzic duuuzoo kolesia laguna1 95r 1,8 pali 15 :lol: a to plaskacz jest :wink:
to przy 90km/h pewnie do 6 schodzisz :)21

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » sob mar 01, 2008 6:34 pm

kabbbatunio pisze:moj na trasie 8,4l przy 140km/h w miescie (do 100km/h :oops: ) zbiornik styka na 570 km około czyli dyszkie trza liczyc,

a gazu to bedzie smiem twierdzic duuuzoo kolesia laguna1 95r 1,8 pali 15 :lol: a to plaskacz jest :wink:

no kolego to normalnie do ksiegi rekordow guinessa sie zapisz z takim spalaniem. :)21

cos masz maly ten zbiornik jak Ci pali 10 (patrz pierwsze zdanie - brak konsekwencji :)23) i przejezdzasz tylko 570 km.

cos u mnie chyba z matematyka nie haloo :)21
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob mar 01, 2008 8:02 pm

Silnik 2,5 TD przy codziennej jeździe po mieście , trochę w korkach , trochę na światłach to wychodzi w granicach od 11,3 do 12,2 l/100km , tak jest u mnie , na trasie prędkości około 140 km/h to 10,4 l/100km.
Moje auto wyciąga na prostej 150km/h , z górki max to 165 km/h obroty już przed czerwona kreska czyli 4500 obr/min . Auto waży 1825,0kg, opony 31' a/t

Silnik 3,0 V6 nie wiem ile pali , ale mniej niż 15l na pewno nie .
Powiem tak , miałem już samochód z LPG , po przejechaniu 90tyś km wyszło , że zarobiłem na tym 1,5tys zł , a kłopotów co nie miara , serwis raz w miesiącu , gazu starcza na dwa dni , itd....

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » sob mar 01, 2008 8:30 pm

kabbbatunio pisze:moj na trasie 8,4l przy 140km/h w miescie (do 100km/h :oops: ) zbiornik styka na 570 km około czyli dyszkie trza liczyc,

a gazu to bedzie smiem twierdzic duuuzoo kolesia laguna1 95r 1,8 pali 15 :lol: a to plaskacz jest :wink:
:)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Nie rozśmieszaj mnie :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
:)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob mar 01, 2008 8:35 pm

Moj plaskacz BMW E30 1.8 palil 18LPG i co z tego.

A pojarka przy 100kmh speed constans potrafi zejsc nawet ponizej 10, ale naprawde stala V.

Na codzien od 12 wzwyz 2.5TD PII LWB. 140 moim nie da sie jechac, choc wyciaga, ale to kres jego mozliwosci.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Baza
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 46
Rejestracja: sob gru 24, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Baza » sob mar 01, 2008 8:36 pm

No to panowie troszeczkę zwątpiłem po tym jak mi napisaliście ile to pali bo wiem że np. patrole palą w cholerę.Przekonaliście mnie jutro jadę oglądać '88r 2.5TD.Faktycznie myślę że w 15 gazu bym się nie zmieścił przy 3.o V6 a ropę sobie załatwię taniej. powiedzcie mi panowie teraz co sprawdzić na co zwrócić szczególną uwagę bo ja całe życie siedzę w benzyniakach i szczerze to mam obawy przed starym dieslem który ma 250tyś przebiegu.
Jak najprościej sprawdzić czy turbo jest ok i czy nie "pluje" olejem?? jak posprawdzać od strony technicznej jak najwięcej.Doradźcie panowie jutro koło południa jadę oglądać i każda rada będzie dla mnie cenna bo jak już wcześniej pisałem o dieslach mam mało pojęcia.A jaki tam rozrząd jest standardowo pasek czy może łańcuch? może się ktoś orientuje jaka jest cena np. sprzęgła do wozu i typowych części eksploatacyjnych lub jeśli wątek jest poruszony w innym temacie to prosiłbym o linki.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » sob mar 01, 2008 9:01 pm

opcja " Szukaj " :)21 :)21 :)21 i czytaj

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » sob mar 01, 2008 9:06 pm

Aby zakończyć temat spalania w 2.5 TD trzeba przyjąć średnio 12 l./100km przy normalnej jeździe.
Temat na co zwrócić uwagę przed kupnem Miśka był poruszany kilka razy.
Sprawdź dokładnie dział Mitsubishi

Ps. Napisałeś że 88 r. ma 250 tys. km przebiegu - Nie wierz w to 8)
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » sob mar 01, 2008 10:06 pm

:)21
mój 2,8 TDI -12l/100km i w zwyż :)23

i nikt mi nie powie że mniej :)13 , nooooo chyba że turbine odstawimy do lamusa :)2
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz mar 02, 2008 1:33 pm

Jakbys turbine do lamusa odstawil, w 14 bys sie nie zmiescil.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz mar 02, 2008 6:03 pm

Gerappa pisze::)21
mój 2,8 TDI -12l/100km i w zwyż :)23

i nikt mi nie powie że mniej :)13 , nooooo chyba że turbine odstawimy do lamusa :)2
no mozna palic mniej.

moja 2,8 w krotkiej budzie na 31" AT pali 10-12 litrow. i prawde powiedziawszy to nie robi jej roznicy czy z przyczepa czy bez ponad 12 nie wyszla. ale ja nie przekraczam 100 km/h :)21 - no moze czasami ale tylko na chwile :)23

10 w lecie w trasie, 10,5 w miescie
12 w zimie w miescie
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » sob mar 08, 2008 10:46 pm

Misiek Cypr pisze:Jakbys turbine do lamusa odstawil, w 14 bys sie nie zmiescil.
może się mylę ale jak mi wężyk walnął to sie mi zdaje że mniej spalił
se tak dwa tygodnie pomykałem bo mechanior powiedział że to paliwo dupiate , a sie okazało że mechanior dupiaty i tyle :)3 :)23

sie nie kłóce , może sie myle :)21
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Croom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pn paź 11, 2004 1:48 pm
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Post autor: Croom » ndz sie 29, 2010 2:48 pm

Jest jeszcze jedna opcja silnik V6 3.6 z LPG...
Na ile to trwałe i niezawodne rozwiazanie w przypadku tej jednostki ?
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Post autor: Murzyn » ndz wrz 05, 2010 12:14 pm

Rozmowa widze sprowadza sie na poziom wyzszosci swieta Bozego Narodzenia nad Wielkanoca ;)

Z moich doswiadczen fakty sa takie:

2.5 (MT)- ledwo jedzie, pali 12-14, jest prosty i tani w utrzymaniu - na rynku wtórnym prawie same padliny z przebiegami XXXX k km i dzieki prostocie budowy naprawiane drutem

3.0 LPG (AT) pali od 12L w góre (21l z laweta przy pelnym bucie), wymiania swiec i kabli (800pln) co 60k km, jest proste i czesci sa tanie
Zdecydowanie ladniejsze i mniej zajechane niz diesle

3.5 Pb pali od 15*(AT 31")-20(SIMEX 35") , wszystkie czesci sa drozsze niz do 3.0, z gazem (bo rozwazam taka opcje robiac ok 30-50k km rocznie sa male problemy, np. 2 sondy lambda, z czego 1 jest za katem i jeszcze nie wiem czy mozna zalozyc emulator)
pakiet startowy 4-5k (rozrzad, pompa wody, wszystkie plyny i oleje) w ktoryms temacie dokladnie to rozpisalem zaraz po zrobieniu
* wiekszosc tras autostrada 150-160km/h
Co do awarii - same pierdoly



Kierujac sie rozsadkiem kupilbym 3.0 LPG
Kierujac sie emocjami nigdy bym nie zamienil swojego 3.5 na zadne slabsze

Jezeli ktos chce zobaczyc róznice osobiscie (malopolska,slask) zapraszam na jakies wypady Gekonów - akurat takie 3 egzemplarze sa u nas ujezdzane

Croom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pn paź 11, 2004 1:48 pm
Lokalizacja: Wieliczka

Re: Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Post autor: Croom » ndz wrz 05, 2010 1:34 pm

LPG ale jakie czy Seqent 24 bedzie rozsądnym minimum czy trzeba zainwestowac w pełna sekwencję ?
Jak na to obecnosc wody, wilgoci wpływa czy LPG jest dobrym rozwiązaniem jeśli raz na jakiś czas zjeżdzamy w głębszą kałużę, małą rzeczkę itp. ?
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Post autor: Murzyn » ndz wrz 05, 2010 1:47 pm

z poglosek slysze ze LPG jest lepsze do wody niz PB - dlaczego, jakim cudem - nie zastanawialem sie jeszcze nad tym.
To 3.0 jezdzi na BRC

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 2gen. - kilka waznych zapytań

Post autor: DamnIt! » ndz wrz 05, 2010 4:01 pm

Z ceną za kable i świece do 3.0V6 to sporo przesadziłeś. Za tyle co napisałeś da się kupić 2 komplety i jeszcze na piwko po robocie zostanie.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości