AMORTYZATOR SKRĘTU DO POJARY ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 11:01 am

[quote="Adamo"]
taa.. jak tyle podniesiesz na drążkach to będą się przeguby klinować :)23

:o
ale chyba mie w tym modelu :wink:

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pt lut 27, 2004 1:18 pm

Aśka&Kuba pisze:Peter a jakie odsadzenie
żadne
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pt lut 27, 2004 1:20 pm

jogibabuu pisze:
Peter pisze:
jogibabuu pisze:nie warto podkrecac drazkow i tak slaby wykrzyz robi sie jeszcze mniejszy.
U mnie z podkręconymi drążkami wykrzyżowanie maksymalne wynosi 55 cm. Wcale mi więcej nie potrzeba.
ta? a sprobuj tylem :)21

bedziesz mial 23 cm....
A ty więcej techniczny jestes, tak ?

Zastanów się co ty bredzisz.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 1:25 pm

to jaki fele

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 1:35 pm

Peter pierwsze myślałem żeby rozkręcić przód na maksa i do tego ropasować tył jakoś (ale nawet nie wiem jak)
Potem żeby tak ostro nie podkręcać tylko troche a resztę lift budy
A teraz to już gówna wiem i nawet niewiem co mam myśleć
Pewnie sie wkurze i obniże pojare i posadze na nistoprofilówkach


taa napwno :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 1:41 pm

a ty też robiłeś taki dystans na wale jak kosiaż

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt lut 27, 2004 6:30 pm

Aśka&Kuba pisze: A teraz to już gówna wiem i nawet niewiem co mam myśleć
Ty się najpierw zastanów co właściwie chcesz zrobić i czemu to ma służyć. Tu każdy ma własne zdanie i uważa że jest jedyne słuszne. :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 6:48 pm

chciałbym podnieść pojere zeby sie 33 zmieściły a i tak mam amory do wymiany dlatego myślałem zeby to jakoś pododzić a autko tylko i wyłącznie do przeprawówki

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt lut 27, 2004 7:02 pm

No teraz wiadomo. Im szersza felga tym potrzebny większy lift. Jak chcesz 10-cio calową to musisz podnieść ok. 5". Najtańsze rozwiązanie to 3" body lift i 2" na drążkach. Więcej jak 2" nie radzę bo ograniczysz zbyt mocno pracę koła w dół i wiadomo wykrzyż do dupy, auto twarde itd. Do 10" będziesz potrzebowal poszerzeń błotników a to dodatkowy szmal i to wcale nie mały. Ja jeżdzę na 10-tkach mangelsa od ośmiu lat i batrzo sobie chwalę. Auto swietnie sprawuje sie na miękkim i na At -kach robię te same dziury co koledzy na MT- kach.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 7:08 pm

poszerzenie błotników chodzi ci o te plastiki jak kupiliśmy autko to już był 8)

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 7:10 pm

a co sprężyny też pasowało by mocniejsze te co sa to kicha na byle gównie dobija

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lut 27, 2004 7:13 pm

proponuję pojechać na jakiś zlocik itp. wiedzy nabędziecie i podpatrzeć się coś uda , bo pytań tyle a odpowiedzi jeszcze więcej :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt lut 27, 2004 7:17 pm

Sprężyny musisz dac dłuższe albo dać podkładki. Jak dobijają to raczej trzeba wymienić. Ale to już niech ci podpowiedza koledzy z Misiów bo ja jestem Tojociarz.
Co do poszerzeń to mangels odstaje od płaszczyzny mocowania felgi do piasty bodajże 17cm. Do tego opona jakieś 1,5 cm. Weź miarke i zmierz ile będzie wystawać.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 7:18 pm

na razie byliśny w Robczycach i w Krośnie co niby na 4 łapy miało być a była tylko kupa :)3 a teraz nam się mowy off roudowicz urodzi to troch nie bedzie chasu ale na zlocik sie pewnie znajdzie

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt lut 27, 2004 7:19 pm

bojach pisze:proponuję pojechać na jakiś zlocik itp. wiedzy nabędziecie i podpatrzeć się coś uda , bo pytań tyle a odpowiedzi jeszcze więcej :)2
He he.. zlocik fajna rzecz :)2 :lol: :lol: Ale tam będzie tak samo :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lut 27, 2004 7:21 pm

no temacik poproszę odwiedzić :
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=4153

a jak angielskiego w szkole nie uczono to słownik do ręki i poczytać co się w pojarach montuje :)2
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lut 27, 2004 7:23 pm

pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lut 27, 2004 7:37 pm

pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 7:42 pm

nie dawaj mi takich ostrych tematów bo sobie monieor oplułem z wrażenia :o

no czy ja chce tak wiele własnie o takie coś mi chodzi 8)

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 7:44 pm

widzisz co zrobiłeś nawet z pisaniem mam problemy :wink:

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt lut 27, 2004 7:46 pm

na ale czy prasowany ryż do terenu się nadaje ??? :(



hehe :wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lut 27, 2004 8:07 pm

pojara radzi sobie w terenie całkiem dobże (most z przodu nikomu by nie zaszkodził) nie ma go moż troche przesto mniej tłucze ale i tak wszystka zależy od kierowcy nikt nie rodzi sie z 15 letnią praktyką

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pt lut 27, 2004 10:37 pm

Peter pisze: A ty więcej techniczny jestes, tak ?

Zastanów się co ty bredzisz.
zrob a potem mow :)

w pajaero z podkreconymi drazkami caly wykrzyz relizuje tylny most, takze twoj wynik jest polowiczny :)21

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » sob lut 28, 2004 12:06 am

Aśka&Kuba pisze:Peter pierwsze myślałem żeby rozkręcić przód na maksa i do tego ropasować tył jakoś (ale nawet nie wiem jak)
Potem żeby tak ostro nie podkręcać tylko troche a resztę lift budy
A teraz to już gówna wiem i nawet niewiem co mam myśleć
Pewnie sie wkurze i obniże pojare i posadze na nistoprofilówkach


taa napwno :lol: :lol: :lol: :lol:
Kosiarz ma V20 a ja L040. To trochę inne samochody. Ja mam z tyłu resory on sprężyny. Najpierw wydłużyłemwieszaki resorów z tyłu o 4,5 cm a potem dopasowałem do nich drążki. Felgi Magels 7"x15". Opony obecnie 32x11,5 kolega ma tak samo zrobione i wsadził 33x12,5. To wszystko.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » sob lut 28, 2004 12:08 am

jogibabuu pisze:
Peter pisze: A ty więcej techniczny jestes, tak ?

Zastanów się co ty bredzisz.
zrob a potem mow :)

w pajaero z podkreconymi drazkami caly wykrzyz relizuje tylny most, takze twoj wynik jest polowiczny :)21
Ale mówimy o wykrzyżu, tak ? czyli o kącie, o jaki przesunięte sa obydwie osie wzgledem siebie w poziomie? To co za różnica, która oś więcej się wychyla, a która mniej ? sumaryczny wykrzyż będzie ten sam, tyłem czy przodem. Więc powtarzam - bredzisz.
:)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość