Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » pn sty 14, 2008 3:26 pm
a tak

-
Gerappa

- Posty: 397
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gerappa » wt sty 15, 2008 6:03 pm
Gene pisze:Ja nigdy nie slyszalem o Sporcie z silnikem 2.8 i jeszcze z SS. Nie wiem skad takie informacje. Nie bede sie spieral bo sie nie znam ale jesli juz to chyba mega unikat ...

to co następne ogłoszenie to ściema
http://www.quebarato.com.br/classificad ... 80124.html
jest takich ogłoszeń więcej
nie mówie że nie,

-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » wt sty 15, 2008 6:16 pm
he he a br to Barazylie oznacza?
jesli tak to tam wszystko moglo byc. Nie twierdze, ze nie ma tylko, ze nie slyszalem a i w madrej ksiazce nie wyczytalem. A w Polsce kiedys byly takie auta dostepne? Raczej nie a w Europie?
Gdzies tu na forum Misiek zapodal link do niby nowej generacji Sportow wlasnie z Ameryki Poludniowej. Boszzze jakie to bylo okropne i brzydkie.
-
Gerappa

- Posty: 397
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gerappa » wt sty 15, 2008 6:31 pm
Masz racje

, wszystkie które znalazłem to w Brazyli
trochę dziwne

, ale może to były jakieś wersje na ten rynek

-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » wt sty 15, 2008 7:11 pm
Gerappa co ja mam Ci napisac. Bulwarowka za ponad 100 kolo to jak ma sie spisywac. Zona spelnila moje marzenie. Skora, komora dupowoz. Auto do turystyki super. W razie pytan pw, gg lub skype bo lepiej wymienic osobiscie pare zdan.
-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » wt sty 15, 2008 7:13 pm
To wlasnie ten koszmarek jak zobaczysz z tylu to juz mniej Ci sie bedzie podobywal.
-
misiu

- Posty: 599
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
- Lokalizacja: Gąbin / Płock
Post
autor: misiu » wt sty 15, 2008 8:23 pm
w Brazylii maja troche inne modele w aktualnej ofercie. Maja tam, tzn mieli rok temu L200 model wygladajacy jak moj K34T <96 w UE a u nich bylo 5 wersji do kupienia, w tym gotowa rajdowka wlasnie na K34T zrobiona. Podobnie maja z Pajero i poprzednim L200 >96
ciekawe:
http://www.mitsubishimotors.com.br/site ... asp?ID=338
silnik 4D56T ma 160KM czy zle spojrzalem ?
most dana44?
-
Kabal
-

- Posty: 16844
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » śr sty 16, 2008 9:22 am
Zauważ, że silnik jest przebudowany. Na pewno ma FMIC, a taką przeróbkę zwykle robi się gdy seryjny ic nie daje rady, więc pewnie ma też większe turbo itd.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr sty 16, 2008 9:42 am
Co kraj to obyczaj
w Australi nowe L200 dostępne jest z motorem 3.2DiD w europie mozna pomażyć o tym motorze

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » śr sty 16, 2008 12:51 pm
Gene pisze:
Co do dzielnosci w terenie. Heh ja majac ES i reduktor wjechalem Sportem na Cyrle. Wagon z blokada jadacy za mna polegl.
to tam jest az taki hardkor? koledzy suzukowcy mi pisali, ze jest lajt i kazdy wyjedzie.

-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » śr sty 16, 2008 2:44 pm
ale nie bulwarem na szosowkach... choc moze przesadzam, spadl snieg i auta sie mocno slizgaly

-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » śr sty 16, 2008 2:45 pm
p.s. sliczna kicia

-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » śr sty 16, 2008 2:59 pm
ps. to jest on

-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » śr sty 16, 2008 3:39 pm
chodzilo mi bardziej o rase niz o plec ale i tak ladny kocur

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » śr sty 16, 2008 4:13 pm
redzik pisze:Gene pisze:
Co do dzielnosci w terenie. Heh ja majac ES i reduktor wjechalem Sportem na Cyrle. Wagon z blokada jadacy za mna polegl.
to tam jest az taki hardkor? koledzy suzukowcy mi pisali, ze jest lajt i kazdy wyjedzie.

Piszecie o drodze na schronisko na Cyrli? Bo to dość szeroki szuter jest

A jeśli śnieg leżał, to Pajero III ma dużo większe szanse wjechania niż Pajero Sport

Więc to mości Gene jest dobry kierowca, a ten od Pajero dupa
Wracając do tematu - miałem przyjemność jeździć Pajero III 3,2 DiD. Naprawdę przyjemność. Wybrałbym trójkę, trójkę wybierz panie

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Gene

- Posty: 395
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Gene » czw sty 17, 2008 8:37 am
Dokladnie tak jak mialbym kaske i moglbym wybierac to tez wolalbym III generacje. Jest tylko jeden minus. Ja chcialem bardzo nowe auto na gwarancji bo sie nie znam tak jak wiekszosc forumowiczow na mechanice samochodowej. Teraz juz jest lepiej ale Sporta kupila zonka za bardzo przyzwoite pieniadze a na nowa III/IV nas zupelnie nie stac.
-
Gerappa

- Posty: 397
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gerappa » ndz sty 20, 2008 12:01 pm
No i tak czytając któryś raz , stwierdzam że obyło się bez kasztanów

, co do modela pajerki hmm...
przemawiają pewne czynniki za pajero III ,(chodz wygląd sporta bardziej mi przypada do gustu) a czy krótkie czy długie to się okaże , narazie dziękuję Wszystkim za wyczerpujące opinie.
-
pedro3
-

- Posty: 217
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:51 pm
- Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: pedro3 » wt lut 19, 2008 3:32 pm
Nie wiem jak to się stało, że wcześniej przeoczyłem ten temat, więc pozwolę sobie zadać jeszcze 3 pytania:
1. W jaki sposób w Pajero Sport realizowany jest napęd kół przednich? Dokładnie chodzi mi o to czy występują sprzęgiełka w piastach (ręczne czy automaty?), czy nie ma sprzęgiełek jak w SS?
2. Czy blokada tylnego mostu w Pajero Sport sprzedawanych w Europie to "biały kruk" czy dość powszechne wyposażenie?
3. Pytanie na razie czysto teoretyczne (bardzo proszę się nie śmiać): czy przeróbka Pajero Sport polegająca na wymianie skrzyni z ES na SS pociągałaby za sobą duże problemy? Jednym słowem czy dałoby się to zrobić bez wymiany połowy auta? Zapewne byłby to kosztowny zabieg, ale czy wykonalny?
Czy któryś z bardziej doświadczonych Kolegów mógłby mnie oświecić w tym temacie?
Pozdrawiam
pedro3
[było: Pajero II, Frontera B, Jeep GC WJ, Outlander III; jest: Ford Edge]
-
Chytry
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 1:27 pm
Post
autor: Chytry » pn lis 24, 2008 2:06 pm
Witajcie,
może ktoś z was mi pomorze.
Chce podnieśc trochę swoje pajero Sport - 5-8cm na oryginalnych amorkach. Wyczytałem że można wymienic sprężyny i jest to technicznie do zrobienie (w granicach rozsadku). Gdzie można kupic takie sprężynki?
Lisek
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pn lis 24, 2008 2:25 pm
Chytry pisze:Witajcie,
może ktoś z was mi pomorze.
Chce podnieśc trochę swoje pajero Sport - 5-8cm na oryginalnych amorkach. Wyczytałem że można wymienic sprężyny i jest to technicznie do zrobienie (w granicach rozsadku). Gdzie można kupic takie sprężynki?

Po 1: zapomniałeś się przedstawić - jest do tego "przyklejony" temat.
Po 2: napisz dokładnie co chcesz uzyskać, bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi.
Po 3:Podniesienie zawieszenia MUSI się wiązać ze zmianą amortyzatorów. Jak sobie to wyobrażasz, że dasz dłuższe sprężyny a amortyzatory zostaną takie same?
Po 4: dla Sporta 8cm to możesz co najwyżej body liftu zrobić.
reszta później

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Chytry
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 1:27 pm
Post
autor: Chytry » pn lis 24, 2008 2:32 pm
Witaj,
masz rację - nie dopisało mi podpisu.
Piotrek z Wawy
Co chcę zrobić:
1. podnieśc auto o 5-6 cm. Na oryginalnych amorkach podobno jest to możliwe o te kilka cm - do 2 cali. Powyżej 8cm odpada - nowe amory (Owlinsy są w planie na 2010).
Auto troche jest za niskie, szoruje przy wzniesieniach.
DamnIt! pisze:Chytry pisze:Witajcie,
może ktoś z was mi pomorze.
Chce podnieśc trochę swoje pajero Sport - 5-8cm na oryginalnych amorkach. Wyczytałem że można wymienic sprężyny i jest to technicznie do zrobienie (w granicach rozsadku). Gdzie można kupic takie sprężynki?

Po 1: zapomniałeś się przedstawić - jest do tego "przyklejony" temat.
Po 2: napisz dokładnie co chcesz uzyskać, bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi.
Po 3:Podniesienie zawieszenia MUSI się wiązać ze zmianą amortyzatorów. Jak sobie to wyobrażasz, że dasz dłuższe sprężyny a amortyzatory zostaną takie same?
Po 4: dla Sporta 8cm to możesz co najwyżej body liftu zrobić.
reszta później

Lisek
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pn lis 24, 2008 2:49 pm
jeśli nie chcesz zmieniać zawiasu to, jak już pisałem, zrób "body lift" i załóż większe koła.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Chytry
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 1:27 pm
Post
autor: Chytry » pn lis 24, 2008 3:16 pm
Koła mam 265x75x16
Wsadzic podkładki?? Gdzie je można kupić?
DamnIt! pisze:jeśli nie chcesz zmieniać zawiasu to, jak już pisałem, zrób "body lift" i załóż większe koła.
Lisek
-
JanuszW
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 5:34 pm
Post
autor: JanuszW » śr lis 26, 2008 11:22 am
ja mam sporta z 3.0 i nie zamienię go na nic innego, jeszcze mnie nie zawiódł, zatopiony w glinie po osie sobie radzi i to mi wystarczy

, oczywiście stał się taki "terenowy" od kiedy zafundowałem mu dobre opony

a jak trzeba to robi za ciężarówkę

, a po umyciu go to i śmiało do kościoła można jechać, chyba najładniejsze auto mitsubishi

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość