motanie Pajero II na EVO
Moderator: Kosiarz
Dobra , inaczej.
Poproszę moda o wywalenie tego tematu.I tak nic z tego , nikt nic nie doradzi.Ale fajnie sobie jaja z kogoś porobić.Tylko chciałbym was(obśmiewców) widzieć w odwrotnej roli,kiedy to wam zamiast doradzić jada po całości
Ja jak mogę lub potrafię staram się pomóc.
i chyba taka jest idea forum."...rajdy 4x4"
Poproszę moda o wywalenie tego tematu.I tak nic z tego , nikt nic nie doradzi.Ale fajnie sobie jaja z kogoś porobić.Tylko chciałbym was(obśmiewców) widzieć w odwrotnej roli,kiedy to wam zamiast doradzić jada po całości
Ja jak mogę lub potrafię staram się pomóc.
i chyba taka jest idea forum."...rajdy 4x4"
gsm 501 736 409
Sorry nie pokazało mi waszych postów,cos net dziurawy
Jeszcze raz przepraszam.
Eskapada właśnie o cos takiego mi chodzi jak opisałeś,tyle że wymyśliłem sobie zamiast plastików które tylko powodują to że nie widać jak żre nadkola , odciąć co zbędne i wstawić porządne metalowe,tak myślę że chyba wszystkie plastiki wywale i będę miał z głowy.Co do podniesienia budy mam pytanko,trzeba obniżać mocowanie chłodnicy? i czy trzeba zmieniać mocowanie amorków , czy zostają normalnie
I czy ma ktoś schemat osłony przedniej spodu i czy warto ciągnąć ją w całości pod reduktor czy lepiej zrobić segmentową?
Jeszcze raz przepraszam.


Eskapada właśnie o cos takiego mi chodzi jak opisałeś,tyle że wymyśliłem sobie zamiast plastików które tylko powodują to że nie widać jak żre nadkola , odciąć co zbędne i wstawić porządne metalowe,tak myślę że chyba wszystkie plastiki wywale i będę miał z głowy.Co do podniesienia budy mam pytanko,trzeba obniżać mocowanie chłodnicy? i czy trzeba zmieniać mocowanie amorków , czy zostają normalnie
I czy ma ktoś schemat osłony przedniej spodu i czy warto ciągnąć ją w całości pod reduktor czy lepiej zrobić segmentową?
gsm 501 736 409
Ok , kilka rzeczy zweryfikowało się samych.Jak kolega słusznie zauwazył,nie wziałem pod uwagę tego że jak poszerzę rozstaw kół to będzie większy ból.Więc pompowanie nadkoli odpada.Będę tylko musiał podciąć i poprostu wyżej zamontować plastiki które są obecnie.Zderzak z profili metalowych ,osłony podwozia aluod przodu do reduktora i zbiornik paliwa.
gsm 501 736 409
a masz przerobione odpowietrzenie przedniego mostu , jak nie to zmień olej w moście .Pikaś pisze:
W temacie Wczasowicza pokazałeś pojarkę I podniesioną do góry z kołami 33 najmniej,i ktoś się wyraził że jest w suchy teren,i o coś podobnego mi chodzi,tylko nie chcę zostać w domu tylko dlatego że spadł deszcz i jest błoto.Nie uśmiecha mi się topić go po szyby , ale do progów spokojnie mogę go nurzać,bo już to przerabiałem.
Ludzie zdeklarujcie sie , ja sie nie wstydzę tego , że L200 przygotowywałem sobie kiedyś do lansu.
Auto przygotowane w teren a do jazdy codziennej z lansem terenowym to dwie różne dziedziny życia.
Lans wizualny to nic strasznego tylko fachowiec będzie wiedział o co chodzi. Śmieszą mnie auta z aluminiowymi progami i orurowaniem chrom ze snorkelem , a w kabinie ful skóry i pełna elektryka , ale na dziewczynach na przystanku zrobi to wrażenie .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
dwa aku są calkiem czesto spotykane, tym częsciej w autach "zmotanych" (najczesciej na wyprawy), jeden aku odpowiedzialny jest za podstawowe podzespoly elektryczne slużące do uruchomienia\pracy auta a drugi do dodatkow bez których "sie obejdzie" (DVD, webasto, lodówka itp
) rozwiązane to jednak powinno byc tak by oba byly ladowane jednocześnie.

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość