motanie Pajero II na EVO

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » pn sty 28, 2008 4:53 pm

Dobra , inaczej.
Poproszę moda o wywalenie tego tematu.I tak nic z tego , nikt nic nie doradzi.Ale fajnie sobie jaja z kogoś porobić.Tylko chciałbym was(obśmiewców) widzieć w odwrotnej roli,kiedy to wam zamiast doradzić jada po całości
Ja jak mogę lub potrafię staram się pomóc.
i chyba taka jest idea forum."...rajdy 4x4"
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn sty 28, 2008 4:56 pm

[cenzura], człowieku, o co Ci chodzi :)21

mam Ci po raz czwarty merytorycznie i konkretnie napisać w sprawie poszerzeń i dystansów? :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » pn sty 28, 2008 4:57 pm

Sorry nie pokazało mi waszych postów,cos net dziurawy
Jeszcze raz przepraszam. :oops: :oops:


Eskapada właśnie o cos takiego mi chodzi jak opisałeś,tyle że wymyśliłem sobie zamiast plastików które tylko powodują to że nie widać jak żre nadkola , odciąć co zbędne i wstawić porządne metalowe,tak myślę że chyba wszystkie plastiki wywale i będę miał z głowy.Co do podniesienia budy mam pytanko,trzeba obniżać mocowanie chłodnicy? i czy trzeba zmieniać mocowanie amorków , czy zostają normalnie
I czy ma ktoś schemat osłony przedniej spodu i czy warto ciągnąć ją w całości pod reduktor czy lepiej zrobić segmentową?
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » wt sty 29, 2008 3:40 pm

Ok , kilka rzeczy zweryfikowało się samych.Jak kolega słusznie zauwazył,nie wziałem pod uwagę tego że jak poszerzę rozstaw kół to będzie większy ból.Więc pompowanie nadkoli odpada.Będę tylko musiał podciąć i poprostu wyżej zamontować plastiki które są obecnie.Zderzak z profili metalowych ,osłony podwozia aluod przodu do reduktora i zbiornik paliwa.
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt sty 29, 2008 4:17 pm

Pikaś pisze:
W temacie Wczasowicza pokazałeś pojarkę I podniesioną do góry z kołami 33 najmniej,i ktoś się wyraził że jest w suchy teren,i o coś podobnego mi chodzi,tylko nie chcę zostać w domu tylko dlatego że spadł deszcz i jest błoto.Nie uśmiecha mi się topić go po szyby , ale do progów spokojnie mogę go nurzać,bo już to przerabiałem.
a masz przerobione odpowietrzenie przedniego mostu , jak nie to zmień olej w moście .
Ludzie zdeklarujcie sie , ja sie nie wstydzę tego , że L200 przygotowywałem sobie kiedyś do lansu.
Auto przygotowane w teren a do jazdy codziennej z lansem terenowym to dwie różne dziedziny życia.
Lans wizualny to nic strasznego tylko fachowiec będzie wiedział o co chodzi. Śmieszą mnie auta z aluminiowymi progami i orurowaniem chrom ze snorkelem , a w kabinie ful skóry i pełna elektryka , ale na dziewczynach na przystanku zrobi to wrażenie .

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » wt sty 29, 2008 4:31 pm

wymieniony.
Teraz przy okazji przeróbek zrobię odpowietrzenie mostów wyżej,przedni gdzieś pod maską.Mam tam trochę miejsca po 2 aku.
Swoja drogą ma ktoś dwa aku w aucie? po cholere są dwa skoro jeden daje prądy tylko na rozrusznik i nawet nie ma połączenia z ładowaniem?
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » wt sty 29, 2008 7:00 pm

Jak bym mial 2 aku w moim uacie - to zaraz bym jeden wyrzucil . W japoni musieli sie zoltki pomylic i o jedno za duzo tobie wsadzili :lol:

Awatar użytkownika
Harry
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Barlinek
Kontaktowanie:

Post autor: Harry » wt sty 29, 2008 7:02 pm

W miejsce po tym aku to bym sobie wsadzil ogromne odpowietrzenie: mostow i skrzyn

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt sty 29, 2008 7:04 pm

dwa aku są calkiem czesto spotykane, tym częsciej w autach "zmotanych" (najczesciej na wyprawy), jeden aku odpowiedzialny jest za podstawowe podzespoly elektryczne slużące do uruchomienia\pracy auta a drugi do dodatkow bez których "sie obejdzie" (DVD, webasto, lodówka itp :)21 ) rozwiązane to jednak powinno byc tak by oba byly ladowane jednocześnie.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » wt sty 29, 2008 7:26 pm

a nie jest,z jednego wszystko i kabel na rozrusznik a z drugiego tylko kabel na rozrusznik,więc go wywaliłem nie ładuje się a rozładowuje mi ten lepszy jak stoi dłużej,więc szkoda ich.Ale może kiedys zanabędę system rozdzielania i wtedy pomotam.
O i jest plus - auto lżejsze z jednym :D
gsm 501 736 409

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość