PAJERO IV

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » wt paź 28, 2008 10:39 pm

Że niby jak?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: acinski » wt paź 28, 2008 11:13 pm

maciek maciek pisze:natomiast na piątym biegu 100 km/h jest przy takich samych obrotach jak wcześniej .
I słusznie bo masz na tym biegu lockup :) tzn na czwartym bo lockup wywołuje jedynie złudzenie piątki w momencie zapięcia na sztywno.
Dziadek 2,5TD `98

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 1:06 am

Lock up valve o którym piszesz jest faktycznie w skrzyniach 4- biegowych i działa jako over drive i tu masz rację , natomiast jeżeli chodzi o model v60 to tu skrzynia ma 5 biegów
V60 E70 E84 BJ45

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 1:27 am

goszen pisze:W moim skrzynia została dostosowana do nowych parametrów.
I tu zapytam jak HPX4000 , że niby jak ?
V60 i następca , choć w moim mniemaniu auta bardzo fajne , mają pewną wadę , komputery (denso o ile się nie mylę) nie dają się programować - Z TĄD W TUNINGU STOSUJE SIĘ BARBARZYŃSKI BOX , A NIE PORZĄDNY NOWY PROGRAM. Tyle jeśli chodzi o silnik , ze skrzynią jest podobnie - producent podaje , że skrzynia uczy sie stylu jazdy kierowcy :roll: , w praktyce ma się to tak : zaczynasz pędzać taksówkę , a ta zmienia biegi coraz wyżej.
Sorry ale mimo starań nie wiem jak można dostosować ją do nowych parametrów , i z całego serca odradzam prób bystrzenia tego elementu.
V60 E70 E84 BJ45

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » śr paź 29, 2008 6:31 pm

a w v80 jest calkiem nowa skrzynia czy ta z v60 ??

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » śr paź 29, 2008 8:00 pm

troche poza tematem ale...

dość zaskakująca konfiguracja PIV... stary 2.8 pod maską.

http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6730013.html
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » śr paź 29, 2008 8:12 pm

Też go oglądałem, wydaje się jakiś taki biedny, nawet w środku jest jakiś taki dziwny.
GG 3597101 tel. 602-673-905

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 8:24 pm

lordmietek pisze:a w v80 jest calkiem nowa skrzynia czy ta z v60 ??
Poza kosmetyką cały napęd jest taki sam , jedyna istotna zmiana to zasilanie silnika listwą wtryskową .
V60 E70 E84 BJ45

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 8:29 pm

Ale do pracy na codzień super , typowy samochód użytkowy , powinien mieć 100% odpis VAT
V60 E70 E84 BJ45

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » śr paź 29, 2008 8:33 pm

maciek maciek pisze:Ale do pracy na codzień super , typowy samochód użytkowy , powinien mieć 100% odpis VAT
albo do zmotania na wyprawówke...
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 8:40 pm

Videlec pisze:
maciek maciek pisze:Ale do pracy na codzień super , typowy samochód użytkowy , powinien mieć 100% odpis VAT
albo do zmotania na wyprawówke...

Święte słowa , gdyby to jeszcze sztywne mosty miało :D
V60 E70 E84 BJ45

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr paź 29, 2008 8:45 pm

Pajero Clasic czy jakoś tak
Ogólnie dostępny w europie
Dużo ich oglądałem na Mobile.de

Fajny i ciekawy wół roboczy :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » śr paź 29, 2008 8:58 pm

Videlec pisze:troche poza tematem ale...

dość zaskakująca konfiguracja PIV... stary 2.8 pod maską.

http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6730013.html
szkoda tylko ze bez blokady tylnego mostu. chociaz ta cala elektronika potrafi cos zdzialac: http://www.youtube.com/watch?v=_XUzR2SO ... re=related

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 9:48 pm

Ta sama firma sprzedaje samochód ze skórą i w automacie za 106700 , więc 87000 za golasa przestaje być rewelacją . I ciekawe czy golas ma SS bo w modelu clasic opartym na v 60 nie bylo to oczywiste.
V60 E70 E84 BJ45

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 10:00 pm

lordmietek pisze:
Videlec pisze:troche poza tematem ale...

dość zaskakująca konfiguracja PIV... stary 2.8 pod maską.

http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6730013.html
szkoda tylko ze bez blokady tylnego mostu. chociaz ta cala elektronika potrafi cos zdzialac: http://www.youtube.com/watch?v=_XUzR2SO ... re=related
Fajny filmik , elektronika działa , ale oglądając ten i podobne zawsze mam nieodparte wrażenie , że chłopaki ślimaczą tak że na szczyt górki wjadą tuż przed emeryturą. Bardziej pasuje mi nasza polska szkoła - idziesz pełną klepą i celujesz między baobaby :D
V60 E70 E84 BJ45

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » śr paź 29, 2008 10:10 pm

te jazdy to raczej po to, aby zobaczyc czy wogole napedy dzialaja :D
do jazdy w terenie lepsza jest II lub I

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » śr paź 29, 2008 10:35 pm

Bywa też często tak , że pewnego dnia ni z tąd ni z owąd pojazd nabiera dzielności terenowej. Jest to dzień w którym traci status życiówki , i nie ma znaczenia czy to I , II , III czy IV :D
V60 E70 E84 BJ45

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości