Spotkanie kabiny z paką w nowym L-200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr lis 19, 2008 7:52 pm

CZOBI pisze: tragedia jest w MD22
Srutututu pęczek drutu .... :roll:
Jakoś w moich nic nię nie dzieje
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Post autor: danielchelm » śr lis 19, 2008 8:35 pm

Tutaj przynajmniej dla mnie wygląda na to iż rama ok. tylko nadwozie poszło.

mauser66
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 1:15 pm

Post autor: mauser66 » pt lis 28, 2008 5:09 pm

U MNIE TEZ SIE SPOTKAŁONAROZNIK PAKI WALNAŁ W KABINE I WROCIŁ NA SWOJE MIEJSCE JAKBY NIGDY NIC ;-((
WOZENIE NIEMA NIC DO TEGO ODCIAGA PAKE OD KABINY,TAK MI SIE STALO W D22 STARYM ALE TAM JUZ PAKA NIE WROCIŁA NA SWOJE MIEJSCE ;-((
l-200 lodówa ;-))
nissan pickup(dziecko wojny)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 28, 2008 5:51 pm

ciiii
zmniejsz kolego litery

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt lis 28, 2008 6:14 pm

Ramę można zrobić z dwuteownika HEB tylko po co taka sztywność i ciężar.
Na mojej pace czasem wożę prawie tonę i ma 2" lift i nie zauważyłem żadnych oznak spotkań paki z budą .
Może u was coś nie teges z odległością paki od budy .

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pt lis 28, 2008 6:44 pm

albo ze złym rozłożeniem ładunku na pace.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 28, 2008 7:10 pm

ten efekt nie wynika z obciązenia czy tez jego rozmieszczenia ale z momentu skręcajacego osią przy zmianach obciążeń

Adas - u Ciebie nic nie odczułeś bo masz wspomniany lift, czyli mocniejszy resor

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt lis 28, 2008 7:14 pm

Mroczny pisze:ten efekt nie wynika z obciązenia czy tez jego rozmieszczenia ale z momentu skręcajacego osią przy zmianach obciążeń

Adas - u Ciebie nic nie odczułeś bo masz wspomniany lift, czyli mocniejszy resor
zapomniałem dodać , że to bodylift :roll: :wink: :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 28, 2008 7:15 pm

:)20

maciek maciek
 
 
Posty: 144
Rejestracja: pt sty 26, 2007 8:14 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: maciek maciek » sob lis 29, 2008 8:11 am

No dobra , ok , przyznam się , jest mały ślad spotkania . Myślę że nie ma z czego robić problemu , tylna część nadwozia w l200 w odróżnieniu od calej reszty pickupów jest wypukła , paka zaś mocno zachodzi na boki , z tąd te spotkania , które powstają raczej przy skręcaniu się ramy a nie wzdłużnych ugięciach . Wyglądaa na to że po zdjęciu listew ozdobnych paki koniec problemu .
V60 E70 E84 BJ45

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości