Pomiar cisnienia sprezania w pajero II 2.5

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pn lis 24, 2008 11:11 am

Według mojej wiedzy remont któregoś z silników parcha(RD28T/SD33T) wychodzi dużo drożej niż miśkowego 4D56T/4M40.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

waz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt paź 14, 2005 2:01 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: waz » pn lis 24, 2008 11:35 am

gebels pisze:
waz pisze:10k za remont to przesada :)

prog oplacalnosci wg mnie to jest 4-5k
za 4-5k to robisz wersje low

wersja high to inna półka i specjanie taniej nie wyjdzie i to nie ważne czy w Pajero czy np. w GR
a co znaczy wersja high? cos dodatkowego ? czy po prostu zrobienie na cacy przy uzyciu najlepszych dostepnych czesci/materialow?

bo jesli doprowadzenie (albo chociaz proba doprowadzenia)do stanu nominalnego - jak wychodzi z fabryki - to raczej sie nie oplaca bo ostatnio widzialem silnik NOWY 4d56 za 14tys.
YJ 2.5 '90, PajeroII 2.5TD '92 krotkie

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pn lis 24, 2008 1:03 pm

Przykładowe ceny gratów do 4D56T:
- tłok ze sworzniem ~250 zł;
- korbowód ~200 zł;
- komplet panewek na dół silnika ~200 zł;
- końc. wtryskiwacza ~70 zł(Denso/Zexel);
- komplet rozrządu ~300 zł;
- komora ~80 zł;
- pierścienie komplet ~250 zł;
- komplet uszczelnień + porządna uszczelka głowicy ~350 zł;
- planowanie głowicy + wymiana uszczelnień zaworowych + szlif zaworów i gniazd ~500 zł;
- nowa głowica nieuzbrojona ~1100 zł;
- śruby głowicy ~120zł;
- nowa pompa oleju ~500 zł;
- tuleja ~90 zł;
- panewka wałka balansowego ~90 zł;
- wał korbowy nowy ~2000 zł;
- nowy wałek rozrządu ~500 zł;
- dźwignie zaworowe po ~80zł;
- zawory po ~20zł;
- regeneracja turbiny ~700 zł;

Ceny z wiosny tego - graty nie najtańsze, ale dobrej lub bardzo dobrej jakości.

Ale, jak już pisałem, najpierw porządna diagnostyka.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn lis 24, 2008 6:34 pm

DamnIt! pisze:Według mojej wiedzy remont któregoś z silników parcha(RD28T/SD33T) wychodzi dużo drożej niż miśkowego 4D56T/4M40.
Remont takiego silnika jak SD33T to:
-Nowe tuleje cylindrowe
-tłoki z pierścieniami
-panewki i szlif wału
-zrobienie głowicy na tip-top
-remont pompy wtryskowej
-pompa oleju
-popychacze i dźwigienki zaworowe
-nowe koła zębate
-wszystkie uszczelki i uszczelnienia
-świece żarowe
-turbina jeśli trzeba
-kompletne sprzęgło(być może nowe koło zamachowe)
-prawdopodobnie regeneracja rozrusznika
-dla bezpieczeństwa może być nowe wisko

Jak się wszystko policzy to wychodzi drogo ale powinno wystarczyć przynajmniej na następne 500tyś km przy odpowiednim traktowaniu :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość