mazurkas007 pisze: jak się nie wie co się ma to się głupoty pisze/fajne auto sprzedaje


Moderator: Kosiarz
mazurkas007 pisze: jak się nie wie co się ma to się głupoty pisze/fajne auto sprzedaje
Zgadzam się, podnosi mi ciśnienie tylko, jak ktoś rzuca tekst na forum, mam XXXX i chce kupić YYYY bo XXXX jest do dupy i kiła straszna.Piotrul pisze:Powoli robi się zwyczajowa dyskusja o wyższości tym razem Pajero II na d Frotą Sport. Ale i tak to co chce kupić autor,to padlina i skupmy się na tym żeby se chłop (środków do)życia nie zmarnował
Albo głos głównego oponenta w dyskusji :mazurkas007 pisze:Zgadzam się, podnosi mi ciśnienie tylko, jak ktoś zuca tekst na forum, mam XXXX i chce kupić YYYY bo XXXX jest do dupy i kiła straszna.Piotrul pisze:Powoli robi się zwyczajowa dyskusja o wyższości tym razem Pajero II na d Frotą Sport. Ale i tak to co chce kupić autor,to padlina i skupmy się na tym żeby se chłop (środków do)życia nie zmarnował
- A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa w tym swoim XXXX
- to tam jest filtr paliwa
znaczy frota nie nada po czarnym z 4H jeżdzić?
Skąd. Jak napisałem daje większe bezpieczeństwo. Subiektywne moje odczucie z poruszania się oboma. Oczywiście prowadzi się frota lepiej od Pojary bo ten toporny układ kierowniczy to w prostej linii z traktora pochodzimazurkas007 pisze:dyche starsza Pojara bez ABS'u, poduszek, napinaczy pasów jest o wiele bezpieczniejsza.
Ale może zejdziemy na ziemię... Gościu się podpala na sprzęta za 2000€ więc może bardziej Samuraj itp i to też nie "nówki"Gelenda to klasa sama w sobie. Jak jeszcze kupisz z blokada...
no Ja cię proszęMroczny pisze:zwłaszcza, że w gruncie rzeczy to te wozy są dość mocno podobne
No i na forum mamy wyznawców teorii spiskowychacinski pisze:Gelenda to klasa sama w sobie. Jak jeszcze kupisz z blokada obu mostów to już nie ma lepszych. Patrol jest dobry bo wykrzyż ma spory a i na reduktorze uzyskuje zdaje się 11000Nm na oś al głowy nie dam. Jeden z lepszych reduktorów w dodatku szpeju do liftu od groma. Land cruiser dobry ale do błota szkoda. LR gnije na potęgę i jebliwy jest strasznie. Teraz masz może nie łatwiej ale co nieco odpadnie
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/5/ ... D=4514&p=1hejjacek pisze:rozumiem ze merek G okazuje sie najlepiej do terenu przygotowany choc cenowo faktycznie jest wywindowany ale patrol chyba tez jest dzielny zreszta jak wiele innych aut, dzieki za porady do zobaczenia w jakims blotku hej
A tam. Dwa lata szukałem LR'a. Kupiłem pojarę bo Patrol jakiś klocowaty i bez automatu. W LR'ach siedzi słabawy ZF i ruda szaleje jak opętana. Długo się nie poddawałem. Gelendy w stanie super ale ceny zabijają a nawet znaleziony sztrucel kosztował 35kPLN za 88 rok. Na LC nie było mnie stać.Eskapada pisze:
No i na forum mamy wyznawców teorii spiskowych
hmm. zasadę działania? czy jak?DamnIt! pisze:Misiek Bielsko pisze: 3. SuperSelect - czyli możliwość jazdy 4x4 po czarnym dzięki międzyosiowemu mechanizmowi różnicowemu ze sprzęgłem lepkościowym![]()
Rozwiń temat sprzęgła lepkościowego, proszę....
[...]
jakie wiskoMisiek Bielsko pisze:
No to mnie zaskoczyłeś - w każdym SS to jest? Nie sypie się to wisko? Byłem pewien, że tam siedzi zwykły dyfer centralny i nic więcej, a tu takie cuda(zresztą moim zdaniem niepotrzebnie skomplikowali kostrukcję, ale skoro toto działa... Choć pewnie mało kto wie, czy mu wisko działa, czy nie
@Adas: nie wiem co masz na myśliAdas pisze:jakie wiskoMisiek Bielsko pisze:
No to mnie zaskoczyłeś - w każdym SS to jest? Nie sypie się to wisko? Byłem pewien, że tam siedzi zwykły dyfer centralny i nic więcej, a tu takie cuda(zresztą moim zdaniem niepotrzebnie skomplikowali kostrukcję, ale skoro toto działa... Choć pewnie mało kto wie, czy mu wisko działa, czy nie
, żadne wisko nie steruje miedzyosiowym mechanizmem różnicowym , bzdura jest tam zwykły mały mechanizm różnicowy i dokładnie go witać na tym manualu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość