PTO PII
Moderator: Kosiarz
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: PTO PII
Cześć brać Miśkowa
Mam takie pytanko ...
Jakie jest realne zapotrzebowanie na PTO do Miśka ... chodzi o sztuki
Przy okazji szukania PTO do Patrola dostałem ofertę od Japańców na oryginalne PTO do skrzyń ..
- MO 15 S 5
- MO 25 S 5
- MO 35 T 3

Mam takie pytanko ...
Jakie jest realne zapotrzebowanie na PTO do Miśka ... chodzi o sztuki
Przy okazji szukania PTO do Patrola dostałem ofertę od Japańców na oryginalne PTO do skrzyń ..
- MO 15 S 5
- MO 25 S 5
- MO 35 T 3
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: PTO PII
Myślę, że wszystko kwestią ceny. Znam jednego a być może dwóch zapaleńców chętnych. Do automatu podpiąć się nie da bo też byłbym chętny 

Dziadek 2,5TD `98
Re: PTO PII
Skrzynie o których piszesz, to skrzynie od ciężarówek Mitsubishi(Canter, seria F itd.). Takie skrzynie w Pajero nie występowały.Igor909 pisze:Cześć brać Miśkowa![]()
Mam takie pytanko ...
Jakie jest realne zapotrzebowanie na PTO do Miśka ... chodzi o sztuki
Przy okazji szukania PTO do Patrola dostałem ofertę od Japańców na oryginalne PTO do skrzyń ..
- MO 15 S 5
- MO 25 S 5
- MO 35 T 3
Natomiast manualna skrzynia w Pajero o symbolu V5MT1 była montowana w Pajero 1 i w starszych Pajero 2 z silnikami 2.5TDI i 3.0V6. V5MT1 jest autorstwa działu konstrukcyjnego ciężarówek i ma z lewej strony klapkę na 6 śrubek - czyli wygląda na to, że może być na PTO. Natomiast problem jest taki, że bardzo blisko tej klapki przechodzi wał napędowy przedniej osi i fakt ten eliminuje możliwość zamontowania tam czegokolwiek.
Jakbyś znalazł zamiennik oryginalnego PTO podłączanego do reduktora - wtedy jestem chętny na 2 sztuki.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: PTO PII
No to dupa ...DamnIt! pisze: Skrzynie o których piszesz, to skrzynie od ciężarówek Mitsubishi(Canter, seria F itd.). Takie skrzynie w Pajero nie występowały.
Mają tylko do tych skrzyń , które podałem
Dzięki Panowie

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: PTO PII
Powa, jesteś pewien, że PTO podłączane jest do reduktora? Wydaje mi się, że do skrzyni z prawej strony. Tam jest klapka.Jakbyś znalazł zamiennik oryginalnego PTO podłączanego do reduktora - wtedy jestem chętny na 2 sztuki.
MPII 3.0V6
Re: PTO PII
Do reduktora. Skrzynia jako taka nie uciągnie PTO. Podłącza się do reduktora i to tylko takiego który ma pozycję N. W automatch z wiadomych przyczyn* nie występuje.
* automat ma zbyt duzy uślizg na sprzęgle aby pociagnąć PTO.
* automat ma zbyt duzy uślizg na sprzęgle aby pociagnąć PTO.
Dziadek 2,5TD `98
Re: PTO PII
Bylem wczoraj w serwisie mitsu, Tychy.
Cena PTO do p1 manual, to 18300. Nie ma co jak potroic wartosc smietnika.
Cena PTO do p1 manual, to 18300. Nie ma co jak potroic wartosc smietnika.

Re: PTO PII
zamówiłeśKajen pisze:Bylem wczoraj w serwisie mitsu, Tychy.
Cena PTO do p1 manual, to 18300. Nie ma co jak potroic wartosc smietnika.


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: PTO PII
Z ciekawosci zapytalem.
@Adas pytanko do Ciebie
Miales Pto, sprzedales bo niezle za nie placili, czy kompletnie nieprzydatny i niebezpieczny bajer ?
Przeciez to bialy kruk, w polsce wystepuje w ilosci dajacej sie policzyc na palcach jednej reki.
Pytanko numer dwa, jak robi Ci ten matowy lakier ?
@Adas pytanko do Ciebie
Miales Pto, sprzedales bo niezle za nie placili, czy kompletnie nieprzydatny i niebezpieczny bajer ?
Przeciez to bialy kruk, w polsce wystepuje w ilosci dajacej sie policzyc na palcach jednej reki.
Pytanko numer dwa, jak robi Ci ten matowy lakier ?
Re: PTO PII
@Adaś sprzedał bo dobrze płacili i po ch.j mu PTO jak @majcher tirforem napier...la i może go z każdej strony podpiąć, a nie jak mechanika tylko z przodu... Nawet za kierownicę jak trzeba. Ot co.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: PTO PII
machanik ma sens jak się bawisz w ekstrem ,w codziennej eksploatacji zupełnie nie przydatny , tylko dociąż przód , lepiej kupić dobrego elektryka , sprzedałem go i kupiłem za to drugie auto na dawcęKajen pisze:Z ciekawosci zapytalem.
@Adas pytanko do Ciebie
Miales Pto, sprzedales bo niezle za nie placili, czy kompletnie nieprzydatny i niebezpieczny bajer ?
Przeciez to bialy kruk, w polsce wystepuje w ilosci dajacej sie policzyc na palcach jednej reki.
Pytanko numer dwa, jak robi Ci ten matowy lakier ?

Nie kolekcjonuję białych kruków ,więc całość sprzedałem , niech ktoś komu się przyda się nim cieszy .
Lakier matowy z dodatkiem 10% utwardzacza to idealny lakier do poprawek lakierniczych

klasa wyczyn to inna dziedzina offroadu , nie wykluczone , że niebawem zmienię auto i pojeżdżę w extrenie . Auto w ekstrem ma sens jak się je zbuduje od podstaw , na razie mnie na to nie stać .rort_ pisze:@Adaś sprzedał bo dobrze płacili i po ch.j mu PTO jak @majcher tirforem napier...la i może go z każdej strony podpiąć, a nie jak mechanika tylko z przodu... Nawet za kierownicę jak trzeba. Ot co.
Na razie upalam Pajero i jestem z niego zadowolony , właśnie zapodałem mu 33' Fedimy




https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PTO PII
Wracając do tematu ma ktoś jakąś fotkę reduktora z otwartą klapką albo rysunek reduktora do V6 150kM ?
Chłopaki w warsztacie mają u mnie troszke czasu wiec jest czas wystrugać pto.
Chłopaki w warsztacie mają u mnie troszke czasu wiec jest czas wystrugać pto.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 9:33 pm
Re: PTO PII
a ja zrobiłem ptobpuchowski pisze:Wracając do tematu ma ktoś jakąś fotkę reduktora z otwartą klapką albo rysunek reduktora do V6 150kM ?
Chłopaki w warsztacie mają u mnie troszke czasu wiec jest czas wystrugać pto.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 9:33 pm
Re: PTO PII
potrzebny stary reduktorKajen pisze:Z czego ? Pochwal sie...
wyciągamy z niego główny wałek z tym trybem,który wystaje po odkręceniu klapki PTO
i przystawiasz go do tego samego trybu w twoim miśku [oczywiście razem ze synchronizatorem i przesuwką]
zasada działania prosta tryb chodzi non stop a gdy potrzeba to synchron załącza wałek
problem jest tego typu że ten wałek trzeba osadzić w obudowie którą trzeba wyprodukować
no i osadzić w łożyskach igiełkowych[50zł szt] bo jest tam strasznie mało miejsca
dorobić przykręcane osłony z uszczelniaczami
na końcu wystaje dość długi wałek z końcówką na wał którą chciałem skrócić ale postanowiłem go zostawić i zastosować wał od pajero
łączący PTO z wciągarką
robiłem to z pajero I
nie wiem jak to wygląda to w II bo nie rozbierałem
ale wiem że reduktory z II mają inne zęby niż pajero I
Teraz jestem na etapie przeróbki reduktora na tryby jak zmotam i wytestuje to napiszę
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 9:33 pm
Re: PTO PII
tryby są takie sameKajen pisze:Moduł zęba jest taki sam ?
a jak są takie same to muszą do siebie pasować
Re: PTO PII
Problem w tym ze mogą nie byc takie same...
I zeby nie stalo sie to :


Ta przekładnia popracowała...z godzine moze...
Oto efekt braku pojecia w pojeciu koło zębate
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82o_z%C4%99bate
I zeby nie stalo sie to :


Ta przekładnia popracowała...z godzine moze...
Oto efekt braku pojecia w pojeciu koło zębate

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%82o_z%C4%99bate
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PTO PII
sztuką jest zbudowanie takiej obudowy przystawki aby zachować współosiowość, patrząc na te uszkodzenia zębów, to chyba to było powodem zniszczenia.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: PTO PII
Duze kolko bylo dorabiane na wzor starego 
Full profesjonal przyjechal, z cyfrowym mikrometrem karwasztwarz
To tak mniej wiecej jak widze spawacza w automatycznej masce, co z tego ze masz maske za 2000 jak nie masz reki, miej maske za 100 pln i pokaz co potrafisz
Jak mnie zwolnią to pomotam bo mam chyba gdzies w zlomie jakis reduktor...

Full profesjonal przyjechal, z cyfrowym mikrometrem karwasztwarz

To tak mniej wiecej jak widze spawacza w automatycznej masce, co z tego ze masz maske za 2000 jak nie masz reki, miej maske za 100 pln i pokaz co potrafisz

Jak mnie zwolnią to pomotam bo mam chyba gdzies w zlomie jakis reduktor...
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: PTO PII
dorabianie koła mija się z celem bo będzie kosztowało tyle co przystawka jak ma być dobrze zrobione
wzięcie ze starego to jedyna sensowna opcja
wzięcie ze starego to jedyna sensowna opcja
wildcat F50 w wersji rurka z IS
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 9:33 pm
Re: PTO PII
racja, znajomi tak przykręcili grzechotnika, że zmieliły się trybybpuchowski pisze:sztuką jest zbudowanie takiej obudowy przystawki aby zachować współosiowość, patrząc na te uszkodzenia zębów, to chyba to było powodem zniszczenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość