Oj kłamczuszek z CiebieAdas pisze:
swoim zawsze smigam na rajd na kołach


http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 8211389474
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 2959754306



Moderator: Kosiarz
Oj kłamczuszek z CiebieAdas pisze:
swoim zawsze smigam na rajd na kołach
oczywiscie ze nie sciagac!!! Chyba ze jestes uparty i za wszelka cene chcesz to sciagaj! Ale i tak pozniej założysz z powrotem!Eskapada pisze:czyli ściągać czy niewolf_87 pisze:podaruj sobie tofreebike pisze:Witam,
mam wątpliwości czy wywalić stabilizator z auta, więc piszę z pytaniem jakie jest za i przeciw? Wiem że polepszy się wykrzyż i bujanie fury w zakrętach
Są jakieś inne wady oprócz odsłonięcia mostu? Nie wiem czy czasem on nie trzyma auta w kupie bardziej.
Ostatnie pytanie czy da się go wywalić bez rozkręcania tylnego zawiecha? Najfajniej byłoby odkręcić go i wyjąć.
Pozdrawiam
to był wyjątek potwierdzający regułęBalu-Balu pisze:Oj kłamczuszek z CiebieAdas pisze: swoim zawsze smigam na rajd na kołach![]()
![]()
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 8211389474
http://picasaweb.google.pl/balu.baluu/I ... 2959754306
![]()
![]()
wiesz , następnym razem zrób ankietę , odpowiedzi TAK i NIE będzie prościejfreebike pisze:Witam,
mam wątpliwości czy wywalić stabilizator z auta, więc piszę z pytaniem jakie jest za i przeciw? Wiem że polepszy się wykrzyż i bujanie fury w zakrętach
Są jakieś inne wady oprócz odsłonięcia mostu? Nie wiem czy czasem on nie trzyma auta w kupie bardziej.
Ostatnie pytanie czy da się go wywalić bez rozkręcania tylnego zawiecha? Najfajniej byłoby odkręcić go i wyjąć.
Pozdrawiam
Kajen pisze:Co do tyłu to sie nie wypowiem bo jeszcze stab jest. Nie mam za to z przodu i wiecie co ? Nic.
Jak to w Pajero - imponującewolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
Eskapada pisze:Jak to w Pajero - imponującewolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
"a ja 140 biore na klate, imponujące wiem wiem" http://www.youtube.com/watch?v=bPjLxPD2 ... L&index=18Eskapada pisze:Jak to w Pajero - imponującewolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
freebike pisze:Jeszcze odpowiem sobie sam jak wyciągnąć stabilizator. W moim miśku mam sprężyny bo to pewnie też różnica. Więc tak:
1 odkręcił łączniki stabilizatora
2 stabilizator po śrubie na strone klucz 14
3 odkręcić amory od dołu
4 odkręcić linki ręcznego od wajhy pod spodem, lewą odkręcić od mocowania do budy
5 ściągnąć prawe koło ( tylne![]()
)
6 wcisnąć amory i przełożyć stabilizator do przodu i wyciągać w stronę gdzie nie ma koła
Nikogo nie namawiam demontażu stabilizatora z auta. Jak ktoś będzie chciał pomalować swój na różowo już wie jak go wyjąć
Skok zawiecha blokuje amor, stabilizator chyba za dużo nie przeszkadzał. Dla mnie ważne że nie będę szorował nim po ziemiwolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
wolf_87 pisze:"a ja 140 biore na klate, imponujące wiem wiem" http://www.youtube.com/watch?v=bPjLxPD2 ... L&index=18Eskapada pisze:Jak to w Pajero - imponującewolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
ten sam problem przerabiałem, teraz kupiłem i łączniki drązka i nowe amory! Niech zgadne za miesiac tez to kupisz chyba ze bedziesz twardy to kupisz na miesiac tylko amorkifreebike pisze:Skok zawiecha blokuje amor, stabilizator chyba za dużo nie przeszkadzał. Dla mnie ważne że nie będę szorował nim po ziemiwolf_87 pisze:i co masz większe wykrzyże????
ale jak to mówia twoja piaskownica twoje zabawki róbta co chceta i nikt wam tego nie wezniefreebike pisze:Nie czuję różnicy w jeżdzie więc nie mam zamiaru zakładać go spowotem. Amory mam wymienione. Wolę bez ...
Dziwne masz doświadczeniawolf_87 pisze:ale jak to wczesniej zauwazyłes teraz jedynym co trzymie ci koło jest amor! Wierz mi ze moze on mniej niz drązek stabilizacyjny! Ale co tam najwyzej przy ostrym wykrzyzu bedziesz miał dwaNie mówie ci tego z złosliwosci tylko ze swojego doświadczenia!!!!
bo może nigdy nie byłes w prawdziwym terenieAdamo pisze:Dziwne masz doświadczeniawolf_87 pisze:ale jak to wczesniej zauwazyłes teraz jedynym co trzymie ci koło jest amor! Wierz mi ze moze on mniej niz drązek stabilizacyjny! Ale co tam najwyzej przy ostrym wykrzyzu bedziesz miał dwaNie mówie ci tego z złosliwosci tylko ze swojego doświadczenia!!!!
Na przestrzeni ok. 10 lat we WSZYSTKICH terenówkach miałem wyjęty stabilizator i NIGDY nie miałem urwanego amora
dokładnie , też się dziwię ,że ludziska tak się przywiązują do stabilizatorówAdamo pisze:Dziwne masz doświadczeniawolf_87 pisze:ale jak to wczesniej zauwazyłes teraz jedynym co trzymie ci koło jest amor! Wierz mi ze moze on mniej niz drązek stabilizacyjny! Ale co tam najwyzej przy ostrym wykrzyzu bedziesz miał dwaNie mówie ci tego z złosliwosci tylko ze swojego doświadczenia!!!!
Na przestrzeni ok. 10 lat we WSZYSTKICH terenówkach miałem wyjęty stabilizator i NIGDY nie miałem urwanego amora
Adas pisze: Urywanie amorków nie jest przez brak stabilizatora , ale przez jego zły dobór , czyli koło ma większy skok niż jego długość
odbojedaro4d4 pisze:Adas pisze: Urywanie amorków nie jest przez brak stabilizatora , ale przez jego zły dobór , czyli koło ma większy skok niż jego długość
A czy przypadkiem nie amortyzator ogranicza skok zawieszenia?Jeśli nie to co? (np. tył sprężyna)
Przejrzałeś mniewolf_87 pisze:bo może nigdy nie byłes w prawdziwym terenie![]()
![]()
![]()
![]()
Adas pisze:odbojedaro4d4 pisze:Adas pisze: Urywanie amorków nie jest przez brak stabilizatora , ale przez jego zły dobór , czyli koło ma większy skok niż jego długość
A czy przypadkiem nie amortyzator ogranicza skok zawieszenia?Jeśli nie to co? (np. tył sprężyna)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości