Pajero II Long - chcę kupić....
Moderator: Kosiarz
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Jezeli Twoje potrzeby sa na pewno takie to pajero owszem, nada sie. Pomysl jednak o wzmocnieniu zawieszenia dla poprawy trwalosci na dlugich, szutrowych odcinkach. W mojej opinii do tego wystarcza opony AT lub nowoczesne opony "mieszane", w blocie ponoc lepsze od typowych AT oraz wyciagarka proporcjonalnie do zasobnosci porfela.
Luk
Luk
Pajero '89, 3.0V6, loooooong
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
westfalia fajna rzecz ale wygląd ma dupiaty. Pojara to i owszem. faceciki sie oglądają zazdrośnie bo każdy by chciał ale większość się boi. Spalanie? A dupa tam. Samochód kupuje sie jak zabawkę dla frajdy a nie ekonomii czy instalacji LPG. Ma cieszyć. MT czy AT a co za róznica, większość i tak kupuje dla szpanu a nie z potrzeby. Ja kupiłem z rozsądku Matadory At. Bo tanie, bo niby 60/40 z przewagą dla szosy. Bo wyglądały przy cenie nienajgorzej, bo w terenie w jaki wjeżdżam robią i mam radochy po pachy a że większość czasu spędzam na asfalcie to mi pasi bo 120km/h nie robi hałasu. Jak facet chce Pojarę to niech bierze. Jak ramę je po pospawa. Pobawi się i jak mu przejdzie kupi audi albo inne camaro dla zabawy. Nie ma co sie przekrzykiwać. na wyprawy (nie przeprawy) kupuj AT, pojedziesz i zimą i latem. Zyzycie paliwa mimo wszystko na MT większe a i opona szybciej znika od AT. Snoorki i wyciągarki odpuść. Na wyprawie i tak nie będziesz go topił bo Ci kobieta i manele wewnątrz na to nie pozwolą. Ja nie mam a pół europy zjechałem. Doprowadź do nienagannego stanu technicznego, naucz się pojazdu i jego słabych stron i baw się ile wlezie. Po roku/dwóch i tak będziesz miał swoje podejście i albo odpuścisz albo pokochasz ten samochód i niebagatelne możliwości na dalekich wyjazdach. czytaj o usterkach, zabierz na oględziny kogoś kto takiego ma i będziesz zadowolony.
PS:
Wszystko to bierze w łeb jeśli chcesz mieć przeprawówkę a nie wyprawówkę ale przeprawówka zje każde pieniądze jakie zarobisz.
Tak a propos. Wejdź na stronę matadora i zobacz po czym da się jeździć długim Defem na AT i bynajmniej nie w rozmiarze 35 czy nawet 33 a 31 cali.
http://matador.sk/index.cfm?Module=Acti ... age&s=MP71 w połowie strony film.
PS:
Wszystko to bierze w łeb jeśli chcesz mieć przeprawówkę a nie wyprawówkę ale przeprawówka zje każde pieniądze jakie zarobisz.
Tak a propos. Wejdź na stronę matadora i zobacz po czym da się jeździć długim Defem na AT i bynajmniej nie w rozmiarze 35 czy nawet 33 a 31 cali.
http://matador.sk/index.cfm?Module=Acti ... age&s=MP71 w połowie strony film.
Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
AT w lekkim błocie dają radę. Ja na moich matadorkach bez problemu poruszam się po budowach a tam raczej lekki sprzęt nie występuje i co? I jadę. Oczywiście pod górkę z błota nie wjadę ale jak już sprawdziliśmy z MARC'em i Kajenem i po mokrej trawie pod zdrowy podjazd za trzecim razem wytargaliśmy pojary na szczyt a lekko nie było. Miałem momentami wrażenie, że obali się na plecyLuk_Fiz pisze:Jezeli Twoje potrzeby sa na pewno takie to pajero owszem, nada sie. Pomysl jednak o wzmocnieniu zawieszenia dla poprawy trwalosci na dlugich, szutrowych odcinkach. W mojej opinii do tego wystarcza opony AT lub nowoczesne opony "mieszane", w blocie ponoc lepsze od typowych AT oraz wyciagarka proporcjonalnie do zasobnosci porfela.
Luk

Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Rowniez moim zdaniem AT daje rade, nawet w lekkim blocie. Oczywiscie sa AT i AT... Chodzilo mi o "nowe" opony, bynajmniej nie MTRy czy KL-71, o ktorych chodza sluchy, ze w blocie zachowuja sie podobnie do MT. Nie wiem, nie widzialem, opieram sie nie opiniach z dzialu OPONY.
Wyciagarka tez jest zalezna od stanu portfela. Nie jest konieczna. Jezeli to pierwsza wyprawa - mozesz kupic tirfor i pasy. Lepiej wydac powiedzmy 150PLN niz 1500PLN i nigdy nie uzyc.
Ale przede wszystkim - zastanow sie, popatrz, popytaj, poprobuj jazdy wycieczkowej w najblizszej okolicy. Na pewno na tym nie stracisz a mozesz zaoszczedzic duzo czasu i forsy.
Luk
Wyciagarka tez jest zalezna od stanu portfela. Nie jest konieczna. Jezeli to pierwsza wyprawa - mozesz kupic tirfor i pasy. Lepiej wydac powiedzmy 150PLN niz 1500PLN i nigdy nie uzyc.
Ale przede wszystkim - zastanow sie, popatrz, popytaj, poprobuj jazdy wycieczkowej w najblizszej okolicy. Na pewno na tym nie stracisz a mozesz zaoszczedzic duzo czasu i forsy.
Luk
Pajero '89, 3.0V6, loooooong
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
KL-71 to MT właśnie, AT to KL-78Luk_Fiz pisze:Rowniez moim zdaniem AT daje rade, nawet w lekkim blocie. Oczywiscie sa AT i AT... Chodzilo mi o "nowe" opony, bynajmniej nie MTRy czy KL-71, o ktorych chodza sluchy, ze w blocie zachowuja sie podobnie do MT.
Luk
Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Eeee.. tak tylko pisza ze to MT. Nie wiez plotkom:). Mnie chodzilo np. o trepadory:
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 3&start=25
Luk
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 3&start=25
Luk
Pajero '89, 3.0V6, loooooong
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Gostek 74 a nie brałeś pod uwagę subaru forestera oczywiście po podniesieniu, założeniu właściwych opon i osłon?
Różne diesle teraz vitara tdi.
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Hmmm... chyba wolał bym jedak auto zarejestrowane na 7 osób...
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Luk przestań pisać ...nie mądre rzeczyLuk_Fiz pisze:Rowniez moim zdaniem AT daje rade, nawet w lekkim blocie. Oczywiscie sa AT i AT... Chodzilo mi o "nowe" opony, bynajmniej nie MTRy czy KL-71, o ktorych chodza sluchy, ze w blocie zachowuja sie podobnie do MT. Nie wiem, nie widzialem, opieram sie nie opiniach z dzialu OPONY.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Miło widzieć kogoś kto dziwnym trafem ma bardzo podobny problem do mojego i dobrze poczytac mądrych w temacie.Też szukam 7-osobowej wersji ,też wolałbym Miska i też marzę o dobrym stanie
Daj znać gostek jak coś kupisz i jak idzie dalej a jak bedziesz jechał na Ukraine to pewnie przez Tomaszów,wstapisz na kawę i pokażesz auto. 


Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Pajero II long do tego 2.8 z ss w automacie (bo chyba na takie było polecane?) to całkiem przyjemne auto jest i można by powiedzieć, że w miare solidne ale... (bo zawsze jest jakieś ale) to już wiekowe auta są, często z bogatą historią, nie ma co ukrywać, koszty eksploatacji nie ograniczą się jedynie do wymiany oleju i klocków hamulcowych. Z roku na rok - nawet te, dobrze utrzymane sztuki - mają co raz więcej najechane.
Ograniczając swój wybór do tego konkretnego modelu, właściwie możemy sobie darować krajowy rynek, wpisując zawężone dane do jakiegoś portalu ogłoszeniowego wyskoczy nam pare sztuk, które i tak właściwie będą zajechanym gruzem, który próbują upchnąć drobne cwaniaczki. Pewnie jest w PL pare sztuk, co są całkiem do rzeczy ale ich właściciele szybko się z nimi nie rozstaną (nie oszukujmy się, kto sprzedaje dobre auto?) Pozostaje nam szukanie szczęscia u np. zachodnich sąsiadów (większy wybór z tej racji, że tam były sprzedawane i jakakolwiek szansa na wyrwanie sztuki od pierwszego właściciela) tyle, że nie każdy może sobie na to pozwolić (czas) no i koszty też rosną.
Sumując... moim zdaniem lepiej poszerzyć game aut branych pod uwagę o inne marki, poświęcić sporo czasu na szukanie, i chłodno oceniać poszczególne sztuki... aby choć odrobinę zmniejszyć prawdopodobieństwo ewentualnego rozczarowania
Ograniczając swój wybór do tego konkretnego modelu, właściwie możemy sobie darować krajowy rynek, wpisując zawężone dane do jakiegoś portalu ogłoszeniowego wyskoczy nam pare sztuk, które i tak właściwie będą zajechanym gruzem, który próbują upchnąć drobne cwaniaczki. Pewnie jest w PL pare sztuk, co są całkiem do rzeczy ale ich właściciele szybko się z nimi nie rozstaną (nie oszukujmy się, kto sprzedaje dobre auto?) Pozostaje nam szukanie szczęscia u np. zachodnich sąsiadów (większy wybór z tej racji, że tam były sprzedawane i jakakolwiek szansa na wyrwanie sztuki od pierwszego właściciela) tyle, że nie każdy może sobie na to pozwolić (czas) no i koszty też rosną.
Sumując... moim zdaniem lepiej poszerzyć game aut branych pod uwagę o inne marki, poświęcić sporo czasu na szukanie, i chłodno oceniać poszczególne sztuki... aby choć odrobinę zmniejszyć prawdopodobieństwo ewentualnego rozczarowania

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
otóz to... w wiekowych wozach często lepiej kupić po prsotu lepszy stan techniczny niż model
Re: Pajero II Long - chcę kupić....
Pewnie że tak ,nie będę tu pisał truizmów o szukaniu dobrego auta ,Wy wiecie lepiej jak to ciężko.Ja akurat chcę manualną skrzynię .Reszta jak gostek .Swoją drogą chętnie zapłaciłbym komuś z forum za obejrzenie samochodu który jest kawał drogi ode mnie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości