Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pn paź 26, 2009 11:14 am
zamontować można sobie samemu w tedy jest najtaniej. Sklep - rajdy 4x4 ma blokady w umiarkowanych cenach. Można kupić drożej można kupić ciut taniej o blokadzie za 2 tys to zapomnij jak jak być taniej z blokada z chin.
Zderzak sobie lepiej zmotaj, progi niż diff locka z przodu

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
tomak74

- Posty: 313
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 7:20 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: tomak74 » pn paź 26, 2009 11:26 am
Progi na pewno, o zderzaku też myślę ale bez ciśnienia do wiosny pewnie poczeka . Ta blokada mnie nurtuje......
-
walus
-

- Posty: 155
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 7:31 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: walus » pn paź 26, 2009 1:28 pm
@Don Corleone Nie wiem co tam jest pomotane w tej "Vitce" ale gratuluje

wyszło super
Jak Bartuś

sugeruje mój samochód dalej jest użytkowy "dojazd na ryby"
I taki w zamiarach ma zostać

choć zawsze człowiek chce czegoś więcej ale takie rzeczy to tylko w erze

-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn paź 26, 2009 3:14 pm
Eskapada pisze:
Tak, masz racje kolejność słuszna jest najpierw zawias potem blokada ale ty masz idealnie krzyzyjace się auto, auto stricte w teren a Damian ma auto na ryby i jest to Pajero wyższe o standardowego auta o 40cm - jemu standardowe OME plus blokada w zupełności styknie
czuję się zawstydzony
p.s. Moje auto krzyżuje się nieco lepie niż oryginał, ale nie przesadzajmy. Żona po mieście tym śmiga i woli niż C5
Eskapada pisze:Zderzak sobie lepiej zmotaj, progi niż diff locka z przodu
i dobre opony
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » pn paź 26, 2009 4:54 pm
Eskapada pisze:Mroczny pisze:
w naszych warunkach wykrzyże umożliwiają jak najlepsze proawdzenie po wybojach. Tak, że ani się gibniesz ani nie stracisz przyczepności jednym kołem.
U nas jest identycznie. Zgadzam się im lepszy skok zawieszenia tym lepiej i pewniej się jeździ po wyjebach, tyle że większości i mi wczoraj wykrzyż skojarzył się z wielkim rozkrokiem i jazda po skałach.
Mroczny pisze:
Jak brakuje wykrzyży - blokada staje się nieodzowna - żeby jechać gdy kółko w powietrzu,. Ale i blokada nie pomoże jeśli zawieszenie nie pracuje. Czyli najpierw zawias a potem blokady.
Tak, masz racje kolejność słuszna jest najpierw zawias potem blokada ale ty masz idealnie krzyzyjace się auto, auto stricte w teren a
Damian ma auto na ryby i jest to Pajero wyższe o standardowego auta o 40cm - jemu standardowe OME plus blokada w zupełności styknie
czasem mnie zaskakują takie teorie , najpierw włóż ogromną kasę w zawieszenie , blokady i tym podobne , jak dla mnie to najpierw to trzeba się nauczyć jeździć tym co się ma i wyciskać z niego co się da .
Teoria o aucie głupotoodpornym jest tu jak najbardziej na miejscu , panowie uczmy się auta prowadzić a nie motać za niebotyczną kasę .
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pn paź 26, 2009 5:06 pm
Adasiu a co Ty chciałeś mi tutaj powiedzieć i czemu mniej tak dobitnie cytujesz

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » pn paź 26, 2009 5:54 pm
Eskapada pisze:Adasiu a co Ty chciałeś mi tutaj powiedzieć i czemu mniej tak dobitnie cytujesz


teza ,że pajero się w teren nie nadaje mnie porusza
moje auto na "Zmocie" było warte tyle co wyciągarka w innych autach ,ale 4 miejsce miałem
styd mi było za wygląd mojej pokraki

-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pn paź 26, 2009 6:14 pm
eeee co ty tam wiesz.

przecież masz IFS i nie możesz w terenie jeździć...

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
freebike
-

- Posty: 218
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
- Lokalizacja: ok Wałbrzycha
Post
autor: freebike » pn paź 26, 2009 9:20 pm
Trzeba głaskać koła wtedy się wykrzyz powiększa

narazie doszłem do tego

Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
-
Browning

- Posty: 1726
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Browning » wt paź 27, 2009 3:01 pm
Dość drogi ten błąd był

Ciekawe tylko co on chciał zrobić....
Zielony Autobus 2,7TDi
-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » wt paź 27, 2009 3:10 pm
Myśle że żaden wykrzyż by nie pomógł.... jak się ciśnie do upadłego hamulec na zjeździe to nic dobrego z tego nie może wynikać

.
Pytanie w temacie o ile w zawiasie Pajero można dać dłuższe amory? Ja mam Ironmana który jest tylko troszkę dłuższy (jakieś 6 cm):

Podejrzewam że jest to jeszcze bezpieczne, ale wykrzyż nie powala:

Od jakiej długości zaczynają padać elementy prowadzące most? Co piewsze klęknie

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
tomak74

- Posty: 313
- Rejestracja: śr mar 26, 2008 7:20 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: tomak74 » wt paź 27, 2009 5:24 pm
prawdopodobnie chciał wycofać do tyłu i niestety nie trafił w koleinę , taka pierdoła wydawałoby się
-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » wt paź 27, 2009 5:41 pm
tomak74 pisze:prawdopodobnie chciał wycofać do tyłu i niestety nie trafił w koleinę , taka pierdoła wydawałoby się
Trudno w cokolwiek trafić jak się kółka nie kręcą

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt paź 27, 2009 5:59 pm
łolaboga
czy temu panu prawo jazdy dali awansem?
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » wt paź 27, 2009 6:09 pm
najwyraźniej. i żaden wykrzyż nie pomoże jeśli łącznik odmóżdżony. Wydaje mi się, że w sytuacji na filmiku jedynie niski i szeroki samochód mógłby przetrwać.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt paź 27, 2009 6:28 pm
c5 bym zjechał
widocznie pan nie oglądał filmików przyklejonych w dziale "jazda w terenie" (szkoła lr)

-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » wt paź 27, 2009 7:05 pm
no na przykład C5

też może być. Jest niski i szeroki. Mało tego - myślę, że przy odrobinie szczęścia moja żona dała by radę swoją micrą zjechać

- bo co jak co, ale kobiety wiedzą do czego służą lusterka

a kierownik z filmiku najwyraźniej nie.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
DUDAS
-

- Posty: 159
- Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: DUDAS » wt paź 27, 2009 7:11 pm
[
Trudno w cokolwiek trafić jak się kółka nie kręcą
jak się dobrze wpatrzy to wydaje że się kręcą, film czasami nie dokońca oddaje "warynki terenmowe", odnoszę wrażenie że chciał się trzemać zdala od stromizmy w którą wpadł.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » wt paź 27, 2009 7:27 pm
o ja pierdziele. filmik mnie prawie zabił
a tak. żona ma micrę. I, karwa, ten mały samochodzik mnie zadziwia.

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
marcyb3

- Posty: 320
- Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie
Post
autor: marcyb3 » śr paź 28, 2009 6:03 pm
To teraz moje pytanie brzmi tak: po co mieć duży wykrzyż przecież jest duze ryzyko ze auto poleci na bok,wiec po co zakładać dłuższe amorki i spręzyny?po to zeby auto było wyższe?niech jakaś konkretna osoba się wypowie,bo widze ze nowi użytkownicy pajero nie wiedzą o co chodzi, a chcą coś motać.wiec słucham,ogólnie to ja się na niczym nie znam

pozdrawiam

Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
-
freebike
-

- Posty: 218
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
- Lokalizacja: ok Wałbrzycha
Post
autor: freebike » śr paź 28, 2009 6:44 pm
Po to żeby koło miało kontakt z podłożem i ciągło zamiast wisieć jak bombka na choince

Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
-
świeżak
-

- Posty: 159
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 9:18 pm
- Lokalizacja: szczecin
Post
autor: świeżak » śr paź 28, 2009 9:47 pm
Masmo pisze:
Myśle że żaden wykrzyż by nie pomógł.... jak się ciśnie do upadłego hamulec na zjeździe to nic dobrego z tego nie może wynikać

.
Pytanie w temacie o ile w zawiasie Pajero można dać dłuższe amory? Ja mam Ironmana który jest tylko troszkę dłuższy (jakieś 6 cm):

Podejrzewam że jest to jeszcze bezpieczne, ale wykrzyż nie powala:

Od jakiej długości zaczynają padać elementy prowadzące most? Co piewsze klęknie

kiedyś prowadziłem z @eskapada dość długą dyskusję na forum na ten temat. na początku przekonał mnie że przez dłuższe amory rekomendowane przez producenta 0-60cm tylko pomniejszyłem sobie skok koła. dziś już wiem że nie miał do końca racji. bo nie ograniczaja w cale skoku. testowałem różne opcje. jednakże na tym nie zyskałem a straciłem troche kaski niż na amorki bliższe oryginalnym

i dużo gorzej się auto prowadziło. to komentarz do bezpieczństwa. bez pomotania reszty zawieszenia nie ma sensu. a napewno pierwsze sypią się przekładnia kierownicy i różne elementy gumowe.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość