
Przełożenia w reduktorze - 2,854:1 !!!!!
Moderator: Kosiarz
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- El Modzello
- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
No no właśniechermol pisze:http://www.marks4wd.com/Mitsubishi-extr ... -gears.htm

MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
No więc teraz obiecana relacja z tego, jak australijska technika sprawdza się w Polsce 
Generalnie mogę powiedzieć tylko jedno : ŁAAŁŁ
To jest już inne auto. Odtąd nic już nie będzie tak jak przedtem. Na wzniesienia, które przy poprzednich przełożeniach pokonywałem na jedynce z pełnym butem i rozbiegiem 100 m teraz podjeżdżam na 3-cim biegu bez gazu
. Ruszyć pod górę stojąc u szczytu wzniesienia ? No problem ! Przepycić przez rów i wdrapać się na jego pionowy brzeg ? żadna sprawa. Auto nabrało takiej mocy w kołach, że zastanawiam się, czy nie założyć 35 "
. Na jedynce na reduktorze bez gazu auto jedzie ok 1 km/h. Ogólnie - REWELKA !
Podsumowując - warto było wydać na to kasę

Generalnie mogę powiedzieć tylko jedno : ŁAAŁŁ


To jest już inne auto. Odtąd nic już nie będzie tak jak przedtem. Na wzniesienia, które przy poprzednich przełożeniach pokonywałem na jedynce z pełnym butem i rozbiegiem 100 m teraz podjeżdżam na 3-cim biegu bez gazu


Podsumowując - warto było wydać na to kasę

Ostatnio zmieniony pn wrz 13, 2004 9:19 am przez Peter, łącznie zmieniany 2 razy.
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ 
G 300D Turbo 460.3

G 300D Turbo 460.3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości