Progi pod hi lift'a
Moderator: Kosiarz
Re: Progi pod hi lift'a
Ile taka ramka?
Ja dzisiaj swoją obejrzałem , poprzedni właściciel przed sprzedażą obmazał ją jakimś gównolitem i wyglądała nieźle, ale teraz zaczyna to odłazić i już wiem, że jak się cieplej zrobi to będę miał trochę spawania.
Ja dzisiaj swoją obejrzałem , poprzedni właściciel przed sprzedażą obmazał ją jakimś gównolitem i wyglądała nieźle, ale teraz zaczyna to odłazić i już wiem, że jak się cieplej zrobi to będę miał trochę spawania.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: Progi pod hi lift'a
Odświeżam temat.
Powiedzcie mi jakie były by lepsze? Konkretnie chodzi mi o wytrzymałość podczas podnoszenia hi liftem.
nr 1,

nr 2,

nr 3,

*powyższe fotki zapożyczyłem gdzieś, skąs, nie pamiętam. Mam nadzieje że autorzy mnie nie zjedzą.
Powiedzcie mi jakie były by lepsze? Konkretnie chodzi mi o wytrzymałość podczas podnoszenia hi liftem.
nr 1,

nr 2,

nr 3,

*powyższe fotki zapożyczyłem gdzieś, skąs, nie pamiętam. Mam nadzieje że autorzy mnie nie zjedzą.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: Progi pod hi lift'a
Rurę od razu dobie odpuść - będzie się hi-lift przewracał.


Re: Progi pod hi lift'a
Coś w tym chyba jest, czy na foto 3 widać pod progiem podspawane uchwyty aby Hi-Lift się nie przesuwał?N2O pisze:Rurę od razu dobie odpuść - będzie się hi-lift przewracał.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: Progi pod hi lift'a
1 i 2 chyba się niewiele różnią, wydaje mi się że to jest dobry pomysł z tym profilem pod progiem, bo w razie czego oprze się dużą powierzchnią o próg. W samuraiu miałem z rury 2,5 cala i nie ześlizgiwał się z podnośnika, chyba że się dużo przechylił, ale to samo się działo ze zderzakami a one były kwadratowe, zawsze można zrobić taki ogranicznik jak na 3 fotce.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: Progi pod hi lift'a
tak mi się wydaje, a nie jest z rury tylko z profila.KML1 pisze:Coś w tym chyba jest, czy na foto 3 widać pod progiem podspawane uchwyty aby Hi-Lift się nie przesuwał?N2O pisze:Rurę od razu dobie odpuść - będzie się hi-lift przewracał.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: Progi pod hi lift'a
Profil oprze się w kącie łapy hi-lifta i ten nie będzie leciał na samochód, a na rurze się przekręca i kładzie na drzwi na miękkim podłożu. Warto zrobić tak wystające progi, aby podnośnik był w bezpiecznej odległości od drzwi.
Re: Progi pod hi lift'a
Zatem pozostaje mi zrobić jak na foto 1 lub 2 tylko z profili.
Jeszcze jedna. Najlepszym rozwiązaniem jest chyba zrobić progi mocowane do ramy za pomocą śrub/obejm? Czy trzy podpory starczą?
Wykonane progi malować proszkowo? Czy nie warto? i szkoda kasy?
Jeszcze jedna. Najlepszym rozwiązaniem jest chyba zrobić progi mocowane do ramy za pomocą śrub/obejm? Czy trzy podpory starczą?
Wykonane progi malować proszkowo? Czy nie warto? i szkoda kasy?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: Progi pod hi lift'a
Przemy pisze:Zatem pozostaje mi zrobić jak na foto 1 lub 2 tylko z profili.
Jeszcze jedna. Najlepszym rozwiązaniem jest chyba zrobić progi mocowane do ramy za pomocą śrub/obejm? Czy trzy podpory starczą?
Wykonane progi malować proszkowo? Czy nie warto? i szkoda kasy?
jak mają robić w terenie to prędzej czy później i tak będzie bo powłoce lakierniczej ale wymaluj na początek będzie ładnie wyglądać

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Progi pod hi lift'a
No właśnie... a mam dobrą farbę statkową, do malowania komór kotwicznych, może da rade
Chyba spróbuje jak nie t zawsze mozna wypiaskować i pomalować proszkowo.

# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość