Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40595
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: Mroczny » ndz lut 07, 2010 9:12 am

a najgorsze co można zrobić to własnie wysmarować rame jakims bitexem.. najlepiej z gwintami, tulejkami itd. Jak widzę bitex pod autem to nie wpuszczam na warsztat :)21 ani nie kontynuują oględzin przy ewentualnym zakupie

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: rort_ » ndz lut 07, 2010 10:13 am

KML1 pisze:Jak widzisz dziury to wiesz chociaż co kupujesz
Dlatego ja sobie chwalę. Jak kupowałem, to widziałem, połatałem i na razie mam spokój. Poza tym, gdybym miał samochód przy którym nic nie trzeba robić, to byłbym niepocieszony. :wink:
Pasuje mi więc 4x4...
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
Dżem
Posty: 2458
Rejestracja: pn maja 18, 2009 11:14 am
Lokalizacja: Lublin

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: Dżem » ndz lut 07, 2010 11:20 am

To jaki patent masz Mroczny na zakonserwowanie ramy i spodu? Bo ja kombinuję żeby zedrzeć nalot szczotką, wysmarować podkładówką do konserwacji kadłubów łodzi (niby) no i na to ten nieszczęsny bitex czy jakąś inną miękką maź a wew. profili zamkniętych przetopiona parafina z przepałem. Ramę żeby nie zachwalać mocno w aucie z 95r. mam dosyć ładną i chciałbym żeby taka na długo pozostała. Też mi się te bitexowane po rdzy śmietniki nie podobają ale nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Maverick 2.7 TD 3D 95r.
Terrano 2,7 TDI 5D 02r.
http://picasaweb.google.com/117691866936305131253

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40595
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: Mroczny » ndz lut 07, 2010 11:26 am

poczytaj dział farby i lakiery - tam Zbowid kilka razy wyłuszczył technologię. Skrótowo - oczyścić i pomalować epoksydem.. albo czymkolwiek odpornym na kamyki, wode, piaskowanie w strumieniu itd.

Awatar użytkownika
BoobeR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: BoobeR » wt lut 09, 2010 10:41 pm

Paskudna sprawa z ta rama... Jak kupiłem swoje to pewny że dobrze robię pojechałem do speca od antykorozji (załozyłem że nie zdejmuję budy) i mi oczyścił i zabezpieczył jakąś superchemią. Ale po pół roku już widać, że gryzie dalej... I to dokładnie na krawędzi wspomnianych otworów. Podoba mi się pomysł z odjęciem całości i ocynkiem ale... czuję nosem szelest banknotów potrzebnych do realizacji... A budkę ma zdrową aż miło i szkoda byłoby dać się zepsuć ramie... no i bądź to mądry.
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Re: Pajero z "miekka" ramą w taniej kasie

Post autor: RBear » ndz wrz 26, 2010 8:41 pm

To może jako przestrogę (przed brakiem zainteresowania ramą), "zaprezentuję" ramę z mojego Miśka
"Korniki" zrobiły swoje :wink:


Obrazek
Obrazek
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość