wspornik przekładni kierowniczej

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: Adas » czw lut 11, 2010 4:52 am

DUDAS pisze:otwory do przykręcenia pasują, nawet od anglika tylko jeden trzeba rozwiercić. Na pewno trzeba będzie zbieżność ustawić, bo wąs od dwójki jest dłuższy i drążek kierowniczy idzie troszkę ze skosa.
dokładnie jak piszesz , no i to ,że jeden otwór nie będzie wykorzystany, ale to nie stanowi , nic się nie dzieje.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: polaff » pt lut 12, 2010 8:12 am

DUDAS pisze:otwory do przykręcenia pasują, nawet od anglika tylko jeden trzeba rozwiercić. Na pewno trzeba będzie zbieżność ustawić, bo wąs od dwójki jest dłuższy i drążek kierowniczy idzie troszkę ze skosa.
o przekładni piszesz czy o wsporniku ?? ?? ??
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: DUDAS » pt lut 12, 2010 9:31 am

to jest zamienne przekładnia od II (anglik) ma tak samo dziury jak wspornik od II (europa), przekładnia od I (europa) ma tak samo dziury jak przekładnia od II (eutopa). Zarówno przekładnia i wspornik od II ma dłuższy wąs, prawdopodobnie jest to spowodowane tym że przekładnia z dwójki jest większa i bardziej wydajna dlatego można dać dłuższy wąs (mniej obrotów kierownicy do pełnego skrętu kół). Ja zakładałem przekładnie od I do dwójki i wspornik od anglika II do II europa i działa dobrze. W wsporniku przekręciłem wąs o 180 stopni (dwie górne śruby pasowały a dwie rozwierciłem w wsporniku). Przekładnia od anglika w miejsce wspornika u mnie wejdzie na pewno, (w innych dla pewności wystarczy zobaczyć czy nie ma nad ramą czegoś zamontowanego).
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: polaff » pt lut 12, 2010 9:45 am

DUDAS pisze:to jest zamienne przekładnia od II (anglik) ma tak samo dziury jak wspornik od II (europa), przekładnia od I (europa) ma tak samo dziury jak przekładnia od II (eutopa). Zarówno przekładnia i wspornik od II ma dłuższy wąs, prawdopodobnie jest to spowodowane tym że przekładnia z dwójki jest większa i bardziej wydajna dlatego można dać dłuższy wąs (mniej obrotów kierownicy do pełnego skrętu kół). Ja zakładałem przekładnie od I do dwójki i wspornik od anglika II do II europa i działa dobrze. W wsporniku przekręciłem wąs o 180 stopni (dwie górne śruby pasowały a dwie rozwierciłem w wsporniku). Przekładnia od anglika w miejsce wspornika u mnie wejdzie na pewno, (w innych dla pewności wystarczy zobaczyć czy nie ma nad ramą czegoś zamontowanego).

Wielkie dzięki!!!

O taką odpowiedź mi chodziło.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: orzeh77 » wt mar 09, 2010 12:58 pm

DUDAS pisze:to jest zamienne przekładnia od II (anglik) ma tak samo dziury jak wspornik od II (europa), przekładnia od I (europa) ma tak samo dziury jak przekładnia od II (eutopa). Zarówno przekładnia i wspornik od II ma dłuższy wąs, prawdopodobnie jest to spowodowane tym że przekładnia z dwójki jest większa i bardziej wydajna dlatego można dać dłuższy wąs (mniej obrotów kierownicy do pełnego skrętu kół). Ja zakładałem przekładnie od I do dwójki i wspornik od anglika II do II europa i działa dobrze. W wsporniku przekręciłem wąs o 180 stopni (dwie górne śruby pasowały a dwie rozwierciłem w wsporniku). Przekładnia od anglika w miejsce wspornika u mnie wejdzie na pewno, (w innych dla pewności wystarczy zobaczyć czy nie ma nad ramą czegoś zamontowanego).
że tak zapytam - przećwiczył to ktoś w II ?
właśnie stoję przed wizją zakupu/regeneracji wspornika i wąsa przekładni
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: wspornik przekładni kierowniczej

Post autor: DUDAS » wt mar 09, 2010 1:18 pm

Ja i dlatego napisałem, z tym że wspornik od anglika odwrucony o 180 stopni nie do końca pasuje bo trzeba rozwiercić dwa otwory, i napewno trzeba sprawdzić potem zbierzność, też nie pamiętam czy gwinty i średnice przewodów od wspomagania pasują, bo chyba się różnią pomiędzy p1 i p2 (ja miałem przewody od 1 i 2 , szlifierkę kontową i miga to niesprawiło mi to kłopotu). mieszając elementy z 1 i 2 napewno stanie się rozbierzny ( u mnie 2,7 cm )
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości