Pajero II - zakup od podstaw

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Murzyn » sob lut 20, 2010 5:20 pm

grzesiek81 pisze:ja parę dni temu odebrałem swojego od mechanika i mnie koszt wymiany głowicy na nową z robocizną wyszedł 2.5 tyś to nie wiem czy to jest dużo bo jak jakieś osiem lat temu robiłem w passacie silnik to tyle samo wyszło
głowica nowa 1500 zł
uszczelka 160 zł
robocizna 450
oleje i płyny 390 zł
nie napisałeś jaki slinik

do passata Silnik 1.9tdi pd (130KM) można kupić bez osprzetu za 1.5k PLN wiec czasami nie opłaca się naprawiać ;) benzyny jeszcze taniej

Awatar użytkownika
grzesiek81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: wt paź 21, 2008 3:07 pm
Lokalizacja: warmia

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: grzesiek81 » sob lut 20, 2010 10:03 pm

silnik w miśku 2.8 td
pajero long gen.II mt nexen 31/10.50
gaz 69 zmotaniec

Awatar użytkownika
grzesiek81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: wt paź 21, 2008 3:07 pm
Lokalizacja: warmia

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: grzesiek81 » sob lut 20, 2010 10:06 pm

to był starszy passat i to było z 8 lat przez te lata ani kroli oleju nie łyknął zero problemów temu ale mechanik ten sam
pajero long gen.II mt nexen 31/10.50
gaz 69 zmotaniec

kzh

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: kzh » sob lut 20, 2010 10:27 pm

to w koncu w misku czy w passacie bo nie nadazam

ps. jak czytam ze 8 lat i ani kropli nie lyknal to mi sie smiac chce.

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Murzyn » ndz lut 21, 2010 12:33 am

Może wrocmy do miskow, bo o autach vag to moge wam epopej napisać. Jakby ktoś chciał takie kupić to Zapraszam - doradze, zdjagnozuje
Co to za silnik odnośnie remontu?

Awatar użytkownika
DUDAS
 
 
Posty: 159
Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:54 pm
Lokalizacja: małopolska

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: DUDAS » ndz lut 21, 2010 12:50 am

Dodatkowo Katowice są tak specyficznym miastem, ze gdzie się nie chcesz ruszyć w plener masz dojazd 2 pasmowka.
z prędkością przelotowa o której pisałem Chodzi o to żeby przejechanie 50km (na czarnym) nie zajęło godziny i żebym nie był już zniechecony do dalszej jazdy.
2.5 TDi da rady jechać 150, tylko to nie jest to przyjemne jak auto jest lekko podniesione, większe koła, opona terenowa, zdemontowane drążki itd. Mnie 100 zadowala całkowicie, a jeżdżę w tamte okolice 150 - 200 km i mam jeszcze ochote pojeździć.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.

kzh

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: kzh » ndz lut 21, 2010 2:31 am

jakie obroty ma 2,5 przy 150? gaz na bank w podlodze, spalanie pewnie 20/100 a i decybeli jak na hali produkcyjnej.
ja nie przekraczam 100 takim autem bo to sensu nie ma.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Adas » ndz lut 21, 2010 8:29 am

kzh pisze:jakie obroty ma 2,5 przy 150? gaz na bank w podlodze, spalanie pewnie 20/100 a i decybeli jak na hali produkcyjnej.
ja nie przekraczam 100 takim autem bo to sensu nie ma.
:o przy przełożeniach 4,875 i kołach 32' przy prędkości 150km/h ma się 4,2tys obr /min
sprawdzone wielokrotnie , co do hałasu to tylko szumi dokoła las a silnik pracuje ciszej niż przy opalaniu.
Dodam ,że to l200 i w co dziennej jeździe nie ma zewnętrznego szpeju typu bagaznika dachowy na transportowane powietrze

Awatar użytkownika
grzesiek81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: wt paź 21, 2008 3:07 pm
Lokalizacja: warmia

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: grzesiek81 » ndz lut 21, 2010 9:41 am

teraz robiłem miska i koszt wyszedł ten sam co kiedyś osobówki a co do oleju to od wymiany do wymiany
pajero long gen.II mt nexen 31/10.50
gaz 69 zmotaniec

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Murzyn » śr lut 24, 2010 1:49 am

Dzięki za maly FAQ dla laika. Przydalo się. Po opisach szukałem 2.8, a zakupilem 3.5 ;)
wcale dużo nie pali. Zalalem za 100 i zostało jeszcze pól z tego po 100km autostrady (przegonilem go porządnie). Jeździ tak jak mi odpowiada, choć nie czuć tych Nm jak w dieslu
Prędkości osiąga niesamowite jak na terenowke (opony AT rozmiaru nie pamietam) spod świateł zawstydza nie jedna osobowke

teraz już trza myśleć nad motaniem :D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Mroczny » śr lut 24, 2010 6:40 am

to jeszcze usuń ogłoszenie z podpisu

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Murzyn » śr lut 24, 2010 9:43 am

Zaraz usuwam, nie wiedziałem ze nie można :(

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Eskapada » śr lut 24, 2010 2:01 pm

Murzyn pisze:Dzięki za maly FAQ dla laika. Przydalo się. Po opisach szukałem 2.8, a zakupilem 3.5 ;)
wcale dużo nie pali. Zalalem za 100 i zostało jeszcze pól z tego po 100km autostrady (przegonilem go porządnie). Jeździ tak jak mi odpowiada, choć nie czuć tych Nm jak w dieslu
Prędkości osiąga niesamowite jak na terenowke (opony AT rozmiaru nie pamietam) spod świateł zawstydza nie jedna osobowke

teraz już trza myśleć nad motaniem :D
Temat sztywnego mostu, cięcia nadwozia oraz 35 calowych były nie dawno opisywane

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
cordoba_2004
 
 
Posty: 3166
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
Lokalizacja: Radłów Tarnów

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: cordoba_2004 » śr lut 24, 2010 2:22 pm

to jak kupuje z myślą o sztywnych mostach to od razu koparkę albo czołg po co sie rozdrabniać
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: Murzyn » śr lut 24, 2010 4:03 pm

powolutku cos tam sie wymysli ;)

Awatar użytkownika
BoobeR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 10:01 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Pajero II - zakup od podstaw

Post autor: BoobeR » czw mar 04, 2010 8:18 pm

No i fajnie kupiłeś. Przynajmniej jak trzeba będzie dać w pedał to będzie przyjemnie. A i w terenie z tym silnikiem idzie jak przecinak. Jak to kiedyś ktoś dobrze zauważył, pajero w dieslu jeździ a 3.5 porusza się siłą odrzutu :D. Ja go uwielbiam.

W trasie jadąc spokojnie (do 100 i bez skakania) mieści się w 12 litrach a po mieście da się zejść do 16-17. Jak na tę pojemność i masę całkowicie do zaakceptowania. A jak komuś się wydaje że to dużo niech sobie kupi JGC 5.2 alb0 4.7 V8. Ten to dopiero potrafi wypić!
Piotrek (BoobeR)
Pajero 1999 3.5V6 gaz, 2" UP, BFG AT 32", winda, snorkel, lampeczki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość