manuale ponownie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pt sie 20, 2004 8:18 am

tak, zgadza sie Peter.. najpierw zywie nadzieje sie w dniu dzisiejszym wziac za ladowanie - ktore zaniklo..
a szukalem schematow - bo mysle ze bylbym w stanie w razie czego obejsc problem czarodziejskiego pudelka;)

kurna! czy po kazdym wodowaniu, tudziez solidnym bloceniu auta musi padac ladowanie????
a co z nocnymi imprezami???
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » pt sie 20, 2004 8:58 am

Niestety, tutaj myśl techniczna japońskich inżynierów sięgnęła bruku... Kto wymyślił w terenówce alternator na dole silnika ?????

Mi też pada niestety i trzeba się z tym pogodzić...
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pt sie 20, 2004 9:11 am

to na nocne wypady chiba trza baterie akumulatorow ze soba ciagnac...
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt sie 20, 2004 9:28 am

Nie przejmować się, amerykanie nie zrobili nic innego, dopiero w 97 roku skorygowani błąd i w jeepach przenieśli alternator na góre.

Gelenda ponoć ma wodoszczeny alternator i można go dopasować....
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości