Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Mariobros

- Posty: 605
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mariobros » pt paź 01, 2010 1:02 pm
robalek pisze: KWestia na ile taka blacha bedzie wytrzymala? 3mm napewno styknie?
Styknie i będzie robiła lepiej niż fabryczna. Mam z takiej blachy zrobioną osłonę reduktora i robi bez zarzutu. Znudziło mi się klepanie fabrycznej po każdym wyjeździe
Akurat w przypadku reduktora doszło "przerobienie" mocowań - tzn została osłona "rozparta" pomiędzy poprzeczkami ramy, bo fabryczna ma taki dziwny powyginany kształt (coś jak odwrócony znak zapytania) i mocowana jest śrubami do oryginalnych nakrętek umieszczonych przez japońców w ramie.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » sob paź 02, 2010 2:45 pm
myslal ktos kiedys o przeszczepieniu mocniejszego silniczka? Np z Pajero 2.8 td?:)
Zawsze to te 40 koni wiecej:D
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob paź 02, 2010 3:07 pm
Jeśli się zmieści - to lepiej byłoby wpakować 3.0V6 wraz z automatem i SuperSelectem

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » sob paź 02, 2010 6:11 pm
nie chcial bym automatu, zdecydowanie wole manual. Chce znalesc anglika z 2,8td i blokada a potem zrobic przekladke:). Slyszalem ze 2.8 wejdzie, wiekszy raczej nie;/.
Z drugiej strony mysle ze 125HP to absolutnie wystarczajaca ilosc do tego autka.
To i tak 40HP wiecej niz mam teraz. Po za tym tak jak czytalem to 2.8 nie pali jakos strasznie a ten 3.0 to juz chyba znacznie wiecej.
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » sob paź 02, 2010 8:19 pm
jest ciasno i specyficznie rozlozony osprzet, ale moze wejdzie. Jak postepy ? Smigasz juz na nowych oponkach ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » sob paź 02, 2010 11:43 pm
taak juz mam oponki BFG 235/75 r15, Prawie skonczony bagaznik. Mam nadzieje ze jutro go wieczorem skonczymy:) Jak skoncze to napewno sie pochwale. No i zrobilem te wszystkie rzeczy co mi Artur wypisal plus podniosl mi go na drazkach. Z oslona wstrzymalem sie do czasu zrobienia zderzaka.
Zderzak albo zaczne w poniedzialek wtorek i skoncze do konca tygodnia albo oleje i zamowie u kogos:) Robie skrzynkowy pod wyciagarke plus kangur z oslonami na swiatla i miejscami na halogeny.
Mam juz jakis dwoch sensownych lakiernikow do budy ale szukam dalej:)
Znalazlem tez goscia co ma kilka L300 na czesci bede jechal jakos w tym / przyszlym tygodniu jak chcesz mozemy we dwoch jechac. Planuje tez skontaktowac sie z frima intelle odnosnie elektryki maja dosc ciekawa oferte i sa konkretni zobacze na ile mnie podlicza i bede decydowac.
Mam tez goscia co mi zrobi drugii bak paliwa w miejsce zapasu ale to po lakierowaniu budy.
To chyba tyle jesli chodiz o postepy rozbudowy. Na wiosne chce miec jak najwiecej zrobione zeby myknac na jakis dluzszy wyjazd.
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw paź 07, 2010 7:33 am
Fajny plan
Trzymam kciuki za powodzenie

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Pastor
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Post
autor: Pastor » pt paź 08, 2010 10:03 am
Pochwal się efektami jak skończysz. Albo i wcześniej
robalek pisze: Slyszalem ze 2.8 wejdzie, wiekszy raczej nie;/.
Słyszałem ludowe podania, że wchodzi nie tylko 4M40 ale też 4M42 z Cantera
Ja w swoim zostawiam 4D56, tylko co najwyżej interkuler mu zasadzę.
A na półce już lezy i czeka zawiecha Dobinsona
Zdrowia!
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » pt paź 08, 2010 10:06 am
kolega tez niech sie pochwali fotkami ! zawiecha komplet z drazkami ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
Pastor
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Post
autor: Pastor » pn paź 11, 2010 7:25 am
Albert_N pisze:zawiecha komplet z drazkami ?
Niestety sam tył. Do przodu dorobię tylko zwyżki 20 mm jak te:
i ewentualnie trochę podkręcę w razie konieczności.
A foty owszem, ale w swoim czasie

-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt paź 12, 2010 9:07 am
a ktory dokladnie resor ? na stronie dobinsona nie widzialem do L300, czy dobrales jakis od Pahero ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » wt paź 12, 2010 11:10 am
Resory były ściągane na zamówienie. Wielu kart nie ma na stronie i wielu zestawów nie ma w ogóle w kartach. Najlepiej zadzwonić lub napisać maila - Dobinson to producent .... oferta jest tak szeroka, że nie sposób tego skatalogować a jeśli czegoś nie ma w ofercie to można to zamówić i zostanie wykonane wg podanej specyfikacji.
Uploaded with
ImageShack.us
Life's Too Short For A Full Time Job
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt paź 12, 2010 11:43 am
acha, dzieki. Swoja droga, na stronie pod oznaczeniem L300 jest L400 ze sprezynami z tylu

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » wt paź 12, 2010 12:08 pm
Proszę
Jeśli mówisz o naszej stronie .... to pod opisem L400 jest L400 a L300 na stronie nie ma wcale.
Life's Too Short For A Full Time Job
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt paź 12, 2010 12:14 pm
pomieszalem fakty, pod pozycja L400 jest set do L400 ale zdjecie L300
http://dobinsons.pl/?id=452
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » wt paź 12, 2010 12:35 pm
łoj tam, łoj tam
Dobinsons robi najlepsze springi i resory w Australii a nie strony internetowe

-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » wt paź 12, 2010 3:42 pm
tak sie czepiam rekreacyjnie

Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
Pastor
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Post
autor: Pastor » śr paź 13, 2010 8:33 am
Maqlinka pisze:Resory były ściągane na zamówienie. Wielu kart nie ma na stronie i wielu zestawów nie ma w ogóle w kartach. Najlepiej zadzwonić lub napisać maila - Dobinson to producent .... oferta jest tak szeroka, że nie sposób tego skatalogować a jeśli czegoś nie ma w ofercie to można to zamówić i zostanie wykonane wg podanej specyfikacji.
W rzeczy samej. Polecam firmę

-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » śr paź 13, 2010 8:12 pm
Pastor wrzucil bys gdzies fotki swojego L300? Zaluzmy moze osobne forum L300:) Mozna by robic jakies imprezki wspolne!
Ja juz ostatecznie znalazlem lakiernika i mi odpicuje cale autko lacznie z konserwacja podwozia i potem biore sie za reszte.
Mysle zeby kupic takiego Angola na czesci:
http://allegro.pl/mitsubishi-pajero-ii- ... 49012.html
tylko gosc cos chyba pieprzy ze ma 100 hp powinno byc chyba 125 zgadza sie?
Co sadzicie o tym pomysle zeby kupic takie pajero przeszczepic silnik skrzynie i tylni zawias? realne? oplacalne?
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » wt paź 19, 2010 9:07 pm
kurde czy moj pomysl jest az tak nierealny ze nikt nawet nnie chce skomentowac?:>
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr paź 20, 2010 12:21 am
Ja skomentuje

Realne pewnie tak. Przy uporze maniaka i anielskiej cierpliwosci... Opłacalne pewnie nie. Ale co tam. Dawaj. Bedziesz prekursorem

-
RRDriver
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 10:04 am
- Lokalizacja: las deszczowy
Post
autor: RRDriver » śr paź 20, 2010 10:38 am
Wstaw turbo od 2.8 i wystarczy, spalanie spadnie i moc wzrośnie.
RR zmota, mechanik itp.
RAV4 żony

-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » czw paź 21, 2010 5:47 pm
a skrzyni bys nie ruszal?
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
-
Pastor
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Post
autor: Pastor » pn paź 25, 2010 12:37 pm
Skrzynki L300 i pahero różnią się trochę wyprowadzeniem cięgien zmieniacza i czymś tam jeszcze. Róznica niewielka ale upierdliwa.
Na szczęscie wieść gminna mówi że 4M40 dobrze się żeni ze skrzynią po 4D56, więc oryginalna moze zostać.
Szukałem fot swojego śmietnika i stwierdzam ich niemanie.
Takowoż opiszę Ci go słownie: kancisty, niebieski i śmierdzi rozdeptanym sernikiem

-
robalek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 8:02 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: robalek » śr paź 27, 2010 5:45 pm
no tak tylko ze jak wzial bym ewentualnie skrzynie z pajero to bral bym superselct.
Mitsubishi L300 4x4 2,5td
Oponki BF GOODRICH AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość