Kajen pisze:Moge sie wtrącic ? Kurde no chłopaki co sie z Wami dzieje ? Pompa ? Kąty jakies wtrysku, wodotrysku i wuj wi czego ? Napisał chłop ze biała chmura toz to oczywiste ze trzeba sprawdzic czy nie łapie lewego powietrza układ zasilania paliwem. Zrobic test z banką, wymienic filtr paliwa na nowy i najpierw to trzeba posprawdzac i doprowadzic do porzadku. Pompiarza to by zostawił akurat na koniec. Zima idzie chyba i niektorym juz styki nie zwierają jak Ci mowią zeby pompe wywalac na stoł. Ustalmy jedno tak ? Zaczynamy diagnozowac od najprostszych rzeczy bo i mi remont silnika zapowiadali jak rozrusznik nie miał masy. No.
On ma tylko problemy przy rozruchu i w dodatku tylko w chłodne dni. Gdyby miał nieszczelność w układzie to dymy idą cały czas. Spadek mocy, szarpanie jakieś wycieki itd. To co, nieszczelność w lecie zanika, cud jakiś?
Akurat z moimi stykami jest jak najbardziej OK. Wrzucenie pompy na stół zostawiłem na sam koniec.
Myślisz może że, pompa Made in Japan jest niezniszczalna? Ona pracuje już czternaście lat.