silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Mroczny » sob sty 22, 2011 12:20 pm

ma żwawo jechać, nie kopcić, nie tłuc się, równo schodzić z obrotów, wchodzić na obroty, nie mieć wycieków, poobrabianych śrubek itd

jak to wszystko będzie w miarę to i silnik będzie rokujący

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Faja » sob sty 22, 2011 4:59 pm

Nie kupować 4d56! Za 2,5tyś kupujesz rozbitka vw , seat lub skoda z silnikiem 1,9tdi-ważne musi być AFN. Robisz przeszczep i masz pojemność 1,9-mniejsze opłaty- spalanie max 10/l w terenie na zwykłej pompie niebojącej się opału, ponad 300nm przy 140km dostępne od samego dołu, silnik młodszy i o połowę lżejszy, diagnostyka pokładowa, brak problemów z rozruchem na mrozie...czekam tylko aż padnie mój... w życiu nie popełniłbym ponownie błędu reanimacji 4D56... A jak widzę ogłoszenia z Allegro 2 tyś za stary silnik z pośrednim wtryskiem a potem posty o diagnostyce na podstawie zdjęcia...........ludzie myślcie!
Różne diesle teraz vitara tdi.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » sob sty 22, 2011 5:04 pm

Faja pisze:Nie kupować 4d56! Za 2,5tyś kupujesz rozbitka vw , seat lub skoda z silnikiem 1,9tdi-ważne musi być AFN. Robisz przeszczep i masz pojemność 1,9-mniejsze opłaty- spalanie max 10/l w terenie na zwykłej pompie niebojącej się opału, ponad 300nm przy 140km dostępne od samego dołu, silnik młodszy i o połowę lżejszy, diagnostyka pokładowa, brak problemów z rozruchem na mrozie...czekam tylko aż padnie mój... w życiu nie popełniłbym ponownie błędu reanimacji 4D56... A jak widzę ogłoszenia z Allegro 2 tyś za stary silnik z pośrednim wtryskiem a potem posty o diagnostyce na podstawie zdjęcia...........ludzie myślcie!
co to jest AFN?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Faja » sob sty 22, 2011 5:24 pm

co to jest AFN?
Najkorzystniejsza wersja 110 konnego silnika na pompie VP37.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Adas » sob sty 22, 2011 5:48 pm

Faja pisze:Nie kupować 4d56! Za 2,5tyś kupujesz rozbitka vw , seat lub skoda z silnikiem 1,9tdi-ważne musi być AFN. Robisz przeszczep i masz pojemność 1,9-mniejsze opłaty- spalanie max 10/l w terenie na zwykłej pompie niebojącej się opału, ponad 300nm przy 140km dostępne od samego dołu, silnik młodszy i o połowę lżejszy, diagnostyka pokładowa, brak problemów z rozruchem na mrozie...czekam tylko aż padnie mój... w życiu nie popełniłbym ponownie błędu reanimacji 4D56... A jak widzę ogłoszenia z Allegro 2 tyś za stary silnik z pośrednim wtryskiem a potem posty o diagnostyce na podstawie zdjęcia...........ludzie myślcie!

znasz kogoś co coś takiego już zmotał ?? bo trochę przeróbek trzeba pewnie zrobić.

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Faja » sob sty 22, 2011 6:04 pm

Ja przeszczepiłem do golfa II. Ale jeździ w okolicy patrol na 35 calowych oponach z silnikiem 1Z (90 koni !) Spotkałem na jakimś rajdzie właściciela i twierdził że płytę łączącą zdłubał sam. I przy takiej samej dynamice spalanie ma mniejsze o ok. 4l.
Ja mam opracowaną metodę na okrojenie elektroniki.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Mariobros » sob sty 22, 2011 10:14 pm

Faja pisze:I przy takiej samej dynamice spalanie ma mniejsze o ok. 4l.
Może, może ... ale przyznasz, że wykrzesanie tego samego z 1,9 to nie to samo co z 2,5 - po prostu silnik z większą pojemnością jest mniej obciążony.
no i te 4 l to gdzie?? w terenie czy na A4?? Nie wiem jak Ty, ale ja jestem zadowolony, jak 35 km dojazd na "miejsce upalania" + powrót + ok. 30 km w terenie kosztują mnie +/- 1/4 baku 8) bo do takich dokładnych wyliczeń nigdy nie doszedłem.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Ajwen » sob sty 22, 2011 10:33 pm

a że się z ciekawości zapytam...
a sprzęgło łod czego? a jak z wałkiem sprzęgłowym ?
bo być może robota więcej wata niż zakup 4d56 ?

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: DamnIt! » pn sty 24, 2011 6:51 pm

Faja pisze:Nie kupować 4d56! Za 2,5tyś kupujesz rozbitka vw , seat lub skoda z silnikiem 1,9tdi-ważne musi być AFN. Robisz przeszczep i masz pojemność 1,9-mniejsze opłaty- spalanie max 10/l w terenie na zwykłej pompie niebojącej się opału, ponad 300nm przy 140km dostępne od samego dołu, silnik młodszy i o połowę lżejszy, diagnostyka pokładowa, brak problemów z rozruchem na mrozie...czekam tylko aż padnie mój... w życiu nie popełniłbym ponownie błędu reanimacji 4D56... A jak widzę ogłoszenia z Allegro 2 tyś za stary silnik z pośrednim wtryskiem a potem posty o diagnostyce na podstawie zdjęcia...........ludzie myślcie!
kupić AFNa w rozsądnym stanie to też nie jest łatwa sprawa - a specjalnie młodych to nie ma.

Jeśli dobrze pamiętam, to AFN waży ok 190kg - zaś waga miśkowego 2.5TDI(4D56) to około 250 kg.

Będzie rzeźba z: płytą pomiędzy silnikiem a skrzynią, sprzęgłem, podstawą filtra oleju/rozrusznikiem, miską olejową(czy aby nie jest z alu?), potencjometrem gazu AFNa, łapami silnika, wiskozą, miejscem na alternator(orginalnie jest chyba tak samo nisko jak w 4D56) i wieloma innymi.

Oczywiście masz rację - 1.9TDI jest jak najbardziej ok i pewnie samochód jeździłby fajnie. Ale jeśli swap zrobić dobrze, a zwłaszcza jeśli zlecić komuś - to koszty wyjdą na poziomie bardzo porządnego remontu 4D56. No chyba, że zrobi się samemu - wtedy pewnie się jakoś opłaci. Prawdę mówiąc zamiast swapu wolałbym za tę kasę wrzucić do pojary silnik 4D56 w wersji 115KM od L200 i trochę go podrzeźbić. Będzie koszernie i jest spora szansa na zero problemów.

Ale to takie moje luźne spostrzeżenia. A najlepiej to pójść w kierunku 3.0V6 :)2
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Faja » pn sty 24, 2011 9:02 pm

Naturalnie jest to rzeźba i to dość skomplikowana. Zlecić taki przeszczep to tak jak piszesz pewnie koszt astronomiczny. Nie brałem nawet takiej możliwości pod uwagę. Co do wiskozy jest bardzo podobnie umiejscowiona, ale ja bym ją i tak zastąpił elektrykiem. Potencjometr gazu - ja zastosowałem sterowanie linką i umieściłem go dość wysoko choć myślę, że jest hermetyczny. Alternator jest właśnie w górnej części silnika. Miska-nie wiem czy wymagałaby przeróbki. Ten silnik nie jest wysoki. Jeśli nawet jest z alu to pewnie można ją zastąpić stalową ze starszego 1,9. Podstawa oleju-nie bardzo rozumiem w czym przeszkadza. No i nie ważyłem tego silnika osobiście ale jest naprawdę sporo lżejszy od 4d56.
Różne diesle teraz vitara tdi.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: DamnIt! » wt sty 25, 2011 8:44 am

Jeśli dobrze pamiętam - jest kłopot z filtrem oleju i rozrusznikiem żeby się z nimi zmieścić i żeby wszystko wlazło pomiędzy silnik a ramę i skrzynią biegów(obudową sprzęgła). Ostatecznie chyba zakupił podstawę filtra oleju od jakiegoś wzdłużnie montowanego 1.9tdi. Ale to musiałbym zapytać - bo nie jestem pewien czy dobrze pamiętam. Znajomy się do takiego swapu przymierzał(chciał wsadzić 1.9tdi do pajero 1) ale ostatecznie poszła pojarka na części.

A jak przerabiałeś sterowanie AFNa "na linkę"?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » wt sty 25, 2011 9:05 am

DamnIt! pisze:Jeśli dobrze pamiętam - jest kłopot z filtrem oleju i rozrusznikiem żeby się z nimi zmieścić i żeby wszystko wlazło pomiędzy silnik a ramę i skrzynią biegów(obudową sprzęgła). Ostatecznie chyba zakupił podstawę filtra oleju od jakiegoś wzdłużnie montowanego 1.9tdi. Ale to musiałbym zapytać - bo nie jestem pewien czy dobrze pamiętam. Znajomy się do takiego swapu przymierzał(chciał wsadzić 1.9tdi do pajero 1) ale ostatecznie poszła pojarka na części.

A jak przerabiałeś sterowanie AFNa "na linkę"?
Dwa pytanka :)

Co to jest AFN
Jak gdzie kto robi obudowę sprzęgła? i jaki to mniej więcej jest koszt?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: DamnIt! » wt sty 25, 2011 9:27 am

polaff pisze:
DamnIt! pisze:Jeśli dobrze pamiętam - jest kłopot z filtrem oleju i rozrusznikiem żeby się z nimi zmieścić i żeby wszystko wlazło pomiędzy silnik a ramę i skrzynią biegów(obudową sprzęgła). Ostatecznie chyba zakupił podstawę filtra oleju od jakiegoś wzdłużnie montowanego 1.9tdi. Ale to musiałbym zapytać - bo nie jestem pewien czy dobrze pamiętam. Znajomy się do takiego swapu przymierzał(chciał wsadzić 1.9tdi do pajero 1) ale ostatecznie poszła pojarka na części.

A jak przerabiałeś sterowanie AFNa "na linkę"?
Dwa pytanka :)

Co to jest AFN
Jak gdzie kto robi obudowę sprzęgła? i jaki to mniej więcej jest koszt?
1. AFN to silnik 1.9tdi od VW/Seata o bezpośrednim wtrysku i mocy 110km zrobiony na pompie VP37. Występował w Passatach B5, Sharanach, Golfach 3, Ibizach 2, Toledo, Alhambrach, Audi B5(A4) i C5(A6) i pewnie wielu innych samochodach od VAG. Jest to normalna pompa rotacyjna ale sterowana elektronicznie. Czyli tanio i dobrze.

2. Nie wiem. A do czego chcesz robić obudowę sprzęgła?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » wt sty 25, 2011 9:32 am

DamnIt! pisze:
1. AFN to silnik 1.9tdi od VW/Seata o bezpośrednim wtrysku i mocy 110km zrobiony na pompie VP37. Występował w Passatach B5, Sharanach, Golfach 3, Ibizach 2, Toledo, Alhambrach, Audi B5(A4) i C5(A6) i pewnie wielu innych samochodach od VAG. Jest to normalna pompa rotacyjna ale sterowana elektronicznie. Czyli tanio i dobrze.

2. Nie wiem. A do czego chcesz robić obudowę sprzęgła?
ad.1 Wystarczyło napisać, że to 1,9 TDI VAG :)21 Dziękuję za treściwą i szczegółową odpoczwiedź:)
ad.2 pytam z ciekawości bo dziś po silnik jadę i kupuję 4d56 a Wy z taką pasją i przekonaniem (że swap jest prosty jak pier...e) piszecie, że zacząłem wątpić że dobrze robię kupując oryginał (co prawda jak bym miał swapa robić to wolał bym 1,8 TDDI z foki założyć...) :)17
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Videlec » wt sty 25, 2011 2:25 pm

a czemu konkretnie AFN a nie ASV, ten drugi jest identyczny, też na vp37, tylko ma "wieksze" wtryski, przynajmniej taka jest moja wiedza :roll:

z mankamentów tego silnika w zastosowaniu terenowym to: większa wrażliwość na paliwo, duża wrażliwość na stan filtra powietrza (przepływomierz), elektronika (ale tu coś mówiliście o pozbyciu się m.in "fly by wire") no i poza tym koncepcja tego silnika to zastosowanie "cywilne" nie wiem ile wytrzyma "pałowany", turbina napewno niewiele bo jest delikatniejsza i do tego ze sterowaniem łopatek.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Faja » wt sty 25, 2011 7:00 pm

a czemu konkretnie AFN a nie ASV
ASV i np. AHF też mają 110 koni, ale rozrząd jest prawie trzykrotnie droższy - dłuższy pasek, więcej rolek i pompa wody jest już napędzana tym samym paskiem więc w przypadku jej awarii...
A jak przerabiałeś sterowanie AFNa "na linkę"?
Pompa jest nadal sterowana komputerem bo nie chciałem rezygnować z bardzo pomocnej diagnostyki. Jedynie potencjometr który oryginalnie jest sprzężony z pedałem gazu sterowany jest linką - mniej kombinowania przy pedałach i można go umieścić w dogodnym miejscu.
Jeśli dobrze pamiętam - jest kłopot z filtrem oleju i rozrusznikiem żeby się z nimi zmieścić i żeby wszystko wlazło pomiędzy silnik a ramę i skrzynią biegów(obudową sprzęgła).
O ile wiem to te kłopoty mają na forum suzuki przy przeszczepie do samuraja. W miśku jest trochę więcej miejsca ale tego nie mierzyłem. Podstawę filtra istotnie można przełożyć.
z mankamentów tego silnika w zastosowaniu terenowym to: większa wrażliwość na paliwo, duża wrażliwość na stan filtra powietrza (przepływomierz), elektronika (ale tu coś mówiliście o pozbyciu się m.in "fly by wire") no i poza tym koncepcja tego silnika to zastosowanie "cywilne" nie wiem ile wytrzyma "pałowany", turbina napewno niewiele bo jest delikatniejsza i do tego ze sterowaniem łopatek
Przepływomierz nie jest konieczny do pracy tego silnika. Ja go usunąłem. Turbo VNT mam w trzech samochodach-jeden codziennie jeździ po terenie i niema z nimi problemu. Kierownice spalin zapiekają się od środka gdy niewłaściwie użytkujemy samochód, ale w terenie to raczej nie grozi. Ale jak ktoś chce to może wstawić zwykłą turbinę.
Różne diesle teraz vitara tdi.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » wt sty 25, 2011 11:29 pm

eeeeee.....

skoro temat powstał w związku z zakupem silnika 2.5 to może mi pomożecie...?

Kupiłem dziś silnik2.5tdi z 94 roku oczywiście mmc proszę o wskazanie różnic montażowych w stosunku do mojego 87 roku.
Czy świece żarowe będą działać - różnica w systemach grzania nie pamiętam od którego roku był QGS
i jak podłączyć pompę wtryskową bo to chyba najistotniejsze zmiany jakie zauważyłem na pierwszy rzut oka. EGR do zaślepienia a reszta chyba bez zmian (???).
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: DamnIt! » wt sty 25, 2011 11:49 pm

Jeśli u dawcy silnika występowały 2 przekaźniki do grzania świec - to świece są na 6V. Powienno to być wytłoczone na świecach. Ty masz zapewne 12v - więc po prostu przekręć stare świece do tego silnika co go kupiłeś.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » wt sty 25, 2011 11:50 pm

DamnIt! pisze:Jeśli u dawcy silnika występowały 2 przekaźniki do grzania świec - to świece są na 6V. Powienno to być wytłoczone na świecach. Ty masz zapewne 12v - więc po prostu przekręć stare świece do tego silnika co go kupiłeś.
właśnie tego nie sprawdziłem a mój silnik już "poszedł"
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » wt sty 25, 2011 11:56 pm

a z tą pompą co?
tam jakiś siłownik podciśnieniowy jest chyba od zwiększania obrotów, potencjometr i kilka innych pierdół :roll:
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: DamnIt! » śr sty 26, 2011 12:01 am

Nie podłączaj - olej to na ciepło. Świece najprawdopodobniej potrzebował będziesz 12V. Sprawdź jakie masz w "nowym" silniku.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » śr sty 26, 2011 12:14 am

DamnIt! pisze:Nie podłączaj - olej to na ciepło. Świece najprawdopodobniej potrzebował będziesz 12V. Sprawdź jakie masz w "nowym" silniku.
czyli pompa bez tej dodatkowej "elektroniki" będzie działać normalnie a jedyne co muszę dokupić oprócz rozrządu, oleju i filtra to cztery świece żarowe.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: Adas » śr sty 26, 2011 7:28 am

polaff pisze:
DamnIt! pisze:Nie podłączaj - olej to na ciepło. Świece najprawdopodobniej potrzebował będziesz 12V. Sprawdź jakie masz w "nowym" silniku.
czyli pompa bez tej dodatkowej "elektroniki" będzie działać normalnie a jedyne co muszę dokupić oprócz rozrządu, oleju i filtra to cztery świece żarowe.
te pierdolniki na pompie są do sterownika klimatyzację i świecami żarowymi, olej je lub wywal jak Cię drażnią , do podłączenia masz czujnik w głowicy do wskaźnika temperatury no i pompę. Co do świec to odkręć jedną i sprawdź jaki na wyryte napięci: 6,2V, 11V, 12V , jak będziesz widział jakie masz to napisz.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » śr sty 26, 2011 7:38 am

Adas pisze:
polaff pisze:
DamnIt! pisze:Nie podłączaj - olej to na ciepło. Świece najprawdopodobniej potrzebował będziesz 12V. Sprawdź jakie masz w "nowym" silniku.
czyli pompa bez tej dodatkowej "elektroniki" będzie działać normalnie a jedyne co muszę dokupić oprócz rozrządu, oleju i filtra to cztery świece żarowe.
te pierdolniki na pompie są do sterownika klimatyzację i świecami żarowymi, olej je lub wywal jak Cię drażnią , do podłączenia masz czujnik w głowicy do wskaźnika temperatury no i pompę. Co do świec to odkręć jedną i sprawdź jaki na wyryte napięci: 6,2V, 11V, 12V , jak będziesz widział jakie masz to napisz.
dobra spoko sprawdzę i dam znać dzięki za wsparcie :)
jeszcze spytam bo paska nie mam na wzór a kół nie chcę zdejmować rozrząd jest już ten nowszy...?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: silnik diesel 4D56 JAK KUPOWAĆ ?

Post autor: polaff » śr sty 26, 2011 9:45 pm

a ogarniacie, które świece są malowane tuż przy nakrętce na zielono?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość