mniej dla reduktora szkód narobi wlanie gl4 chociażby miałby być nie taki
niż gl5

Moderator: Kosiarz
olej szkód nie narobi, sam narobiszlukas 78 pisze:gl4/5 ok tylko przeważnie jest droższy
mniej dla reduktora szkód narobi wlanie gl4 chociażby miałby być nie taki
niż gl5
lukas 78 pisze:poczytaj o różnicy między gl5 a gl4
a zrozumiesz ,że narobi
heee no wszystko możliwe skoro u krzyżaków spełnia taka normę to tak musi być.. Jak to mówiąlukas 78 pisze:specyfikacja podchodzi spełnia normy gl4/5
http://www.motorro.net/index.php?p151,c ... ekladniowy
może być dużo bardziej smazony![]()
ogólnie mają pewnie jeden olej , który spełnia wszystkie normy taki idiotoodporny i taki ci polecili
normy może i ma ale nie ta gęstośćPAJERO Driver pisze:heee no wszystko możliwe skoro u krzyżaków spełnia taka normę to tak musi być.. Jak to mówiąlukas 78 pisze:specyfikacja podchodzi spełnia normy gl4/5
http://www.motorro.net/index.php?p151,c ... ekladniowy
może być dużo bardziej smazony![]()
ogólnie mają pewnie jeden olej , który spełnia wszystkie normy taki idiotoodporny i taki ci polecili
" ordnung muss sein "
bobon pisze:Widzisz Zbysiu ile się nowych rzeczy dowiedziałeś i nawet na szkolenie nie musiałeś jechać![]()
lukas 78 pisze:bo w serwisach to oni mają mierne pojęcie o tym co do czego
zamawiałem ostatnio w Hamburgu parę gratów w mitsu oczywiście po nr części
postawili oczy ,że nr części sypię![]()
ten olej tak jak mówilem jest do wszystkiego łącznie z mostami LSD
a wiadomo jak do wszystkiego to do niczego a cena zabójcza
ogólnie krzywdy ta druga cyfrą dla skrzyni nie zrobisz
w140 trzyma swoje parametry w wyższych temperaturach
tylko z drugiej strony taka skrzynia czy most nie koniecznie potrzebuje takiego super wynalazku
to olej na wyrost
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości