
a....
maksyma pewnej marki: but, but, but.... nie zawsze się sprawdza

Moderator: Kosiarz
Z tymi samymi silnikami, reduktorem itd...? Czy z oryginału to kawałek budy tylko zostaje?Masmo pisze:
Do tego auta na Antypodach powszechnie wrzucają koła 285/75R16. Jest jeden gościu z kartelu co nawet ożenił 35".![]()
Tak, silnik i reduktor podobno daje radę z 33":poziom pisze:Z tymi samymi silnikami, reduktorem itd...? Czy z oryginału to kawałek budy tylko zostaje?Masmo pisze:
Do tego auta na Antypodach powszechnie wrzucają koła 285/75R16. Jest jeden gościu z kartelu co nawet ożenił 35".![]()
i nawet takie koła dużo tu nie pomogą a skrócą żywotność całości znacząco.Tenogr pisze:l
Kąt natarcia jest dobry, kąt rampowy kiepski a kąt zejścia żałosny.
Uważam że L200 nie nadaje się co ciężkiego i extremalnego ofroadu, szkoda ładować w niego kasę na lifty i osprzęt, lepiej kupić coś krótkiego co już na starcie będzie lepsze w terenie (np.: SJ).
Ale o czym ta rozmowa? Przecież nikt nie twierdzi że z L200 można zrobić przeprawówkę do rajdów. Wiadomo że w takim celu trzeba zupełnie czegoś innego (w praktyce zmoty).poziom pisze: ....i nawet takie koła dużo tu nie pomogą a skrócą żywotność całości znacząco....Tenogr pisze:l
Kąt natarcia jest dobry, kąt rampowy kiepski a kąt zejścia żałosny.
Uważam że L200 nie nadaje się co ciężkiego i extremalnego ofroadu, szkoda ładować w niego kasę na lifty i osprzęt, lepiej kupić coś krótkiego co już na starcie będzie lepsze w terenie (np.: SJ).
Jasne, jasne tylko Parch wiemy, wiemy.Mroczny pisze:ehe.. najlepiej x12.5
no jak Jeff takim jeździ....
Jeff ma przekonującą posturę ... ja jemu wierzępoziom pisze: ...no jak Jeff takim jeździ....
....
No NIEEskapada pisze:Fajny temat nikt nie ma ale L200 ale wszyscy wszytko wiedzą od Jeffa z internetu.
Mroczny i Ernil to nawet bez Jeffa wiedzą lepiej
![]()
W końcu ktoś mówi do rzeczyEskapada pisze:Jasne, że się da 35 zamontować ale nowe L200 nie ma już przekładni ślimakowej tylko przekładnie listwową ( maglownicę )
To dla mnie też jest oczywiste. Raczej rozważałbym czy 285/75R16 czy poprzestać na 265/75R16Eskapada pisze: co montaż 35 calowej czyni pomysłem z czapy.
Żeś mnie zasmucił bo mi się te nowe misie strasznie podobają. Takie Pajero IV to po mojemu był wzór auta uniwersalnego, choć niestety nie na moje dochodyEskapada pisze:Oczywiście, że L200 daje radę tam sam jak Pajero - krótko daje radę i robi ale karierę filmową na You Tube.
Tylko takie zabawy to już robienie zmoty co do auta "na codzień" i "do pracy" jest średnim pomysłem.Eskapada pisze:Gdybym zanabył L200 po 2006 roku to zamontowałbym mosty tylny od Pajero II .... .
Pewnie zajebiste, ale czy jeździłbyś nim do pracy
Nie umiesz przeliczyć 285 mm na caleMroczny pisze:Wskaz gdzie się pomyliłem..
Tylko takie zabawy to już robienie zmoty co do auta "na codzień" i "do pracy" jest średnim pomysłem.Masmo pisze:Eskapada pisze:Gdybym zanabył L200 po 2006 roku to zamontowałbym mosty tylny od Pajero II .... .
Zaraz, jednego nie kumam. Co jest nie teges z tylnym mostem L200Eskapada pisze:Gdybym zanabył L200 po 2006 roku to zamontowałbym mosty tylny od Pajero II z przełożeniami 5.29. ...
Jakoś nie wierzę w niezawodność takich kombinacji. Kto ma czas żeby w dupowozie codziennie cos dłubać? Można założyć lifta renomowanej firmy czy blokadę albo wymienić przełożenia ale robić jakąś wydumkę sie nie piszę.Eskapada pisze:...Wręcz przeciwnie, auto na spreżynie na pewno będzie bardziej komfortowe niż na resorze...
Eskapada pisze:... przełożenia w L200 czy sam w sobie reduktor SS marketingowa ściema do jazdy w terenie zurbanizowanym ...
To teraz wyobraź sobie nowego Rubikona z reduktorem 4:1 i do tego dwoma fabrycznymi blokadami. Układ napędowy rodem z Mitsubishi montowany w Galoperze, Terracanie, Pajero, L200 wypada bladoMasmo pisze:Eskapada pisze:... przełożenia w L200 czy sam w sobie reduktor SS marketingowa ściema do jazdy w terenie zurbanizowanym ...hmmm mówisz że za szybki
Ja po Vitarze jestem super happy z możlwosci Terracana. Reduktor 2,48, silnik comon-rail z dobrym dołem i automat dają przy kole 32" w terenie momentu na kołach ile dusza zapragnie. Z tego co mówisz przesiadka na L200 byłaby też krokiem w tył. L200 ma typowe miśkowe 1,9 tak
Też mi sie podoba. Kuźwa, gdyby jeszcze tak ktoś chciał go sprzedać za 30 kzł.Eskapada pisze: To teraz wyobraź sobie nowego Rubikona z reduktorem 4:1 i do tego dwoma fabrycznymi blokadami. Układ napędowy rodem z Mitsubishi montowany w Galoperze, Terracanie, Pajero, L200 wypada blado
Jest nieco droższyMasmo pisze:Też mi sie podoba. Kuźwa, gdyby jeszcze tak ktoś chciał go sprzedać za 30 kzł.Eskapada pisze: To teraz wyobraź sobie nowego Rubikona z reduktorem 4:1 i do tego dwoma fabrycznymi blokadami. Układ napędowy rodem z Mitsubishi montowany w Galoperze, Terracanie, Pajero, L200 wypada blado
Co tam mój Jimny Renultcon też ma dwa mosty sztywne i jak się powiększy na focie wygląda jak jeepandrzej:) pisze:...Jest nieco droższy....
Znam ten ból. Może kilka aut trzeba kupićEskapada pisze:...Jedno jest pewne żaden fabryczny samochód nie spełnia moich oczekiwań
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości