Pytania odnośnie L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: lukas 78 » czw paź 06, 2011 8:48 pm

ta puszka to akumulator ciśnienia a siłownik masz przykręcony do mostu
co do hamowania to nie licz na to ,ze tył bedzie koła blokował właśnie po to jest korektor żebyś nie szedł driftem :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: piotr-stihl » pt paź 07, 2011 6:16 pm

po kolejnym odpowietrzaniu wychodzi że padła tylna sekcja pompy

w poniedziałek zapodam zestaw naprawczy - śmieszne 20 zł :)11

z siłownikiem który zidentyfikowałem na moście jest tak że na zapalonym silniku ruszając trzpieniem/siłownikiem kontrolka zapala/gaśnie w kabinie ,[ten whell lockk ] ale nie zapala się okienko z mechanizmem między osiowym a czasem pokazywało się

a - będąc pod autem a silnik pracował osłona gumowa tego siłownika wciągnęła się jak zgnieciona butelka pet ?- podciśnienie wylazło z membrany na osłonę ?? ??
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: lukas 78 » pt paź 07, 2011 6:38 pm

http://moto.allegro.pl/pajero-ii-most-p ... 72123.html
tak to powinno wyglądać mniej więcej coś się pewnie w siłowniku wysrało
blokada centralnego mechanizmu róznicowego załącza sie tylko na najniższym przełożeniu reduktora
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: piotr-stihl » pt paź 07, 2011 6:46 pm

taki most jest u mnie
ale w tym z allegro widzę 4 wężyki - u mnie do siłownika idą 2

moje niedopatrzenie - na stronie sprzedającego są inne mosty też i chyba ten ja mam [ http://moto.allegro.pl/pajero-ii-most-p ... 10049.html ]
na ,, polowym reduktorze '' rzadko się to okienko zapala - ale to temat późniejszy
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: lukas 78 » pt paź 07, 2011 7:01 pm

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: piotr-stihl » pt paź 07, 2011 7:52 pm

fajnie ale .

rosyjski miałem ostatnio w szkole 30 lat temu :oops:

pokaż lepiej mi które to [ misiek L 200 98 r ] 2.5 tdi podwójna kabina
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: lukas 78 » pt paź 07, 2011 8:06 pm

w lewym górnym rogu na tej stronie masz okno z dopiskiem "VIN" wpisz tam numer z papierów auta i wyjdzie ci co masz
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: Eskapada » ndz paź 09, 2011 7:35 am

Jak jest problem z podciśnieniami, włączaniem przedniego napędu, jak się zapodaje most od auta z SS do auta z ES lub Pajero I to się to słownik ustawia w pozycji włączanej na stale. Trwa to 30 sekund i jest po problemie - i tak napęd załączany jest i będzie lewarkiem reduktora.....

.....do tego wywala się ( jak ktoś ma ) sprzęgiełka piast ( czy to manualne czy automaty ) montuje się zabierak na stałe od SS i cały układ załączania przedniego mechaniczny jest w pełni mechaniczny i nie mający prawa nie zadziałać

Znając życie wymiana reperaturek za 20 zł dostępnych w sklepach motoryzacyjnych nic da - sekcja będzie dalej przepuszczać. Biorąc pod uwagę, że nowa japońska pompa kosztuje około 100 zł to tanie nie japońskie reperaturki są bez sensu.

Sprawdź mechanicznie korektor siły hamowania - ściśnij go czymś na stałe i pojeździj
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: lukas 78 » ndz paź 09, 2011 7:59 am

reperaturki pompy hamulcowej nie przerabiałem ale mam zalożone reperaturki w pompie sprzęgła i hula już rok czasu. Tam sie nie ma co zepsuć tylko gumki więc jesli ktoś ma sprytne ręce to szkoda tych paru złotych po to żeby mieć kawałek błyszczacego metalu.
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: piotr-stihl » ndz paź 09, 2011 1:28 pm

Sprawdź mechanicznie korektor siły hamowania - ściśnij go czymś na stałe i pojeździj
ścisnąć te wajche co idzie od niej sprężyna do mostu ?
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Pytania odnośnie L200

Post autor: piotr-stihl » wt paź 11, 2011 3:32 am

podpowie ktoś ??

dosyć pilna sprawa :oops:
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości