Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz sty 15, 2012 5:54 pm
Zapoznałem sie ze schematem od PII i przyznaję Ci rację

.
Sądziłem,ze wyglada to trochę inaczej,ale ok.
A debaty są po to,żeby każdy się czegoś dowiedział

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
kzh
Post
autor: kzh » ndz sty 15, 2012 6:14 pm
dzieki

-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » ndz sty 15, 2012 6:19 pm
zbieżność nie ma nic wspólnego z powrotem kierownicy czy jak kto woli prostowaniem kół
najwyżej będzie kapcie ciął
coś schrzanił w przekładni
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » ndz sty 15, 2012 7:47 pm
Popuść śrubę regulacyjną-zrób luz przy kołach do jazdy na wprost.Pewnie wkręcałeś regulację przy wychylonym ramieniu.
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
Kabal
-

- Posty: 16845
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 16, 2012 10:12 am
To ja przy okazji poproszę znawców o pomoc - rozciekła się przekładnia w PII na tym dekielku, w którym jest regulacja luzu. Rozregulowałem przy okazji uszczelniania tak, że ni uja nie przywrócę stanu sprzed dotykania. Wyciek usunięty, ale pojawił się problem - duży opór przy kręceniu na postoju (ale nie zawsze), opór znika jak się tylko lekko ruszy z miejsca... Co zepsułem?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
Wiarus

- Posty: 645
- Rejestracja: pt lis 19, 2010 10:38 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Wiarus » pn sty 16, 2012 10:49 am
Lżej jest po ruszeniu,czy dodaniu gazu ?Jak po dodaniu to za mocno wykasowałeś luz.Musisz popuścić aż powstanie luz na kierownicy i wkręcać do momentu kiedy na podniesionych kołach i wyłączonym silniku koła zaczną się skręcać z wyczuwalnym oporem.Wtedy kawałek cofnąć i skontrować.Koła mają być ustawione na wprost !
Czasem zawias - ogólnie Dziadek
-
Kabal
-

- Posty: 16845
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 16, 2012 11:00 am
Samo dodanie gazu nie pomaga, znaczy czasem działa i na postoju, częściej nie, opór jest taki skokowo, dający się przełamać. Spróbuję jeszcze z tym luzem...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » pn sty 16, 2012 11:44 am
masz coś zapowietrzone w środku w przekładni, na pocieszenie powiem ci ,że mam vitarę z tym problemem na postoju jak lekko kręcę to wspomaganie chodzi ale jak chcę mocno i szybko skrecic koła to jest opór i kierownica idzie skokami ,u mnie dodatkowo w tej przekładni jest wyciek, jak znajdę czas to zabiorę się za nią tzn uszczelnienia. Tu masz trochę fot przekładni z suzuki, w misku nie rozbierałem ale nie podejrzewam żeby były tam jakies czary.
http://daniels.lumena.com/suzuki/ps_vitara.htm
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
kzh
Post
autor: kzh » pn sty 16, 2012 11:49 am
przekladnia odpowietrza sie po 3-4 obrotach kierownicy.
masz za male cisnienie w ukladzie.
-
Kabal
-

- Posty: 16845
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn sty 16, 2012 11:57 am
kzh pisze:przekladnia odpowietrza sie po 3-4 obrotach kierownicy.
masz za male cisnienie w ukladzie.
Odpowietrzaliśmy, powietrza raczej nie ma. Przed włożeniem łap w przekładnię problemu nie było...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
kzh
Post
autor: kzh » pn sty 16, 2012 11:59 am
odpisywalem lukasowi.
w twoim przypadku to nie wiem.
-
lukas 78

- Posty: 1716
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
- Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Post
autor: lukas 78 » pn sty 16, 2012 2:13 pm
kzh pisze:przekladnia odpowietrza sie po 3-4 obrotach kierownicy.
masz za male cisnienie w ukladzie.
ciśnienie ucieka razem z wyciekiem z układu -pompa jest ok
przeważnie jak zarżnięta to płyn brudny a tu czyściutko
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
kzh
Post
autor: kzh » pn sty 16, 2012 4:06 pm
cisnienie ucieka tez przez zuzyta pompe. nie musi byc wycieku.
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 1:32 am
Usterka z nie odbijającą kierownicą naprawiona. Nie zacząłem jak pisał kolega kzh od zbieżności, lecz od regulacji która w zasadzie też nic nie dała. Dopiero wyjęcie przeczyszczenie sprawdzenie stanu uszczelniaczy i poskładanie przekładni jak zalecił skośnooki w manualu dało pożądany efekt. Do tego jeszcze wymieniłem drugi drążek wahacza górnego. Samochód prowadzi się lepiej, lecz z ciekawości nie zaszkodzi sprawdzić zbieżności. Dzięki za pomoc.
Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 1:35 am
a co to jest drugi drazek wahacza gornego?
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 1:38 am
Drugi sworzeń

Jest już słuszna godzina a ja skończyłem koło 12 zabawę w warsztacie.
Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 1:40 am
to teraz se wymien dolne. przy nich gorny to latwizna

a jakie wsadziles?
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 1:46 am
Jak narazie reszta jest w dość dobrym stanie, więc nie ruszam na siłę dla samej satysfakcji wydania kasy. Firmy, ceny nie pamiętam, średnia półka. Najgorsze że w kolejce zbliża się silnik do roboty. Różnice pomiędzy poszczególnymi cylindrami są masakryczne ;/ Do tego zrobił się mułowaty i spalanie wyszło poza wszelkie skale. Nie wspomnę głośno że do kompilacji doszło ciśnienie w układzie chłodzenia. Grubsza afera jednym słowem

Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 2:00 am
w temacie sworzni do pajero nie ma sredniej polki.
dobrych brak, 555 powiedzmy ze daja rade, a reszta totalny syf.
w sierpniu przywioze z azji troche tamtejszego sortu firm RBI oraz KOREA (robia dla hyundaja jako orginal)
ichniejsze tuleje zawieszenia jak na razie sa rewelacyjne a mam je od 2 lat i 100kkm.
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 2:05 am
A jak wygląda sprawa z pierścieniami, uszczelkami pod głowicę i resztę silnika. Jestem ciekawy odnośnie pierścieni - gdzie kończą się stopy z hartowanego ołowiu a zaczynają z materiałami zbliżonymi do stali żeby samochód miał jeszcze szanse trochę pojeździć.
Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 2:06 am
magic_4x4 pisze:A jak wygląda sprawa z pierścieniami, uszczelkami pod głowicę i resztę silnika. Jestem ciekawy odnośnie pierścieni - gdzie kończą się stopy z hartowanego ołowiu a zaczynają z materiałami zbliżonymi do stali żeby samochód miał jeszcze szanse trochę pojeździć.
nie wiem i nie chce wiedziec
taki silnik wyrzucilbym na zlom zamiast "remontowac"
ale jak chcesz to ci przywioze orginaly w cenie zamiennikow w polsce
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 2:10 am
No racja lepiej kupić nowy w ASO. A tak na poważnie nie widzę sensu kupować silnika z jakieś Sigmy żeby za rok jednak zrobić remont.
Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 2:11 am
-
magic_4x4
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: magic_4x4 » wt sty 17, 2012 2:16 am
W zasadzie bez różnicy czy z Sigmy Pajero lub też innego wynalazku z za oceanu. Silnik ten sam tylko na ile... Na liczniku 200 tyś. na silniku 500... a nie wiadomo kto go lepił. Zresztą jak rozbiorę ten zobaczę czy jest sens coś z nim dalej robić. Każdy napisze że super lalka piękny multimedialny ... Panie my z teściem to jeszcze byśmy milion nim strzelili ale że brat stawia chałupe to musimy sprzedać...
Ostatnio zmieniony wt sty 17, 2012 2:20 am przez
magic_4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 3.0 V6
-
kzh
Post
autor: kzh » wt sty 17, 2012 2:17 am
ja bym kupil uzywke siedzaca jeszcze w aucie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości