Moja historia o LPG w Pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw lis 18, 2004 8:35 am

Jak na razie gazownik nie odzywa się tak więc podjołem się dalszych poprawek na własne konto a gazownik reszty kasy pewnie nie zobaczy.

wtryski po staremu:
Obrazek

wtryski po mojemu:
Obrazek

Reduktory musiałem po stronie wtórnej połączyć razem czego dowiedzialem się od innego gazownika, z doświadczeniem - i miał racje!!

Ten cały bajzel wokół reduktora, ten okrutny trójnik i ten kawałek instalacji musze jeszcze uporządkować, nadejdzie na to czas:
Obrazek

Obrazek


Zbiornik wygląda tak, i uważam ze jest to dość optymalne rozwiązanie. Za pomysł dzięki Tatanka (chyba).

Obrazek

Obrazek


Pozdrawiam,
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » czw lis 18, 2004 10:34 am

na ja...
jeno ze jak widac na przedostanim miejscu mniej miejsca zostalo na zubra...;)))

a swoja droga - ja na sekwencji plaskim uczynilem jakie ok 70 tys. km.
dopiero wymienilem filtr gazu, - zajebisty widok - zachowam go na pamiatke;))))))))))))))))
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
byczy
 
 
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 29, 2004 3:14 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: byczy » czw lis 18, 2004 10:59 am

A ja wam powiem, że najtańszy jest diesel na OO (olej opałowy). A poza tym wiele osób mówi, że teraz opałówka ma wyższą jakość od napędowca, bo nie paprany. Ja akurat chwilowo nie jeżdżę na niczym, bo mój misiek do dwóch miesięcy stoi u blacharza :( .
krótkie kanciaste Pajero 2,5TD -było, ale się skończyło

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw lis 18, 2004 8:42 pm

byczy, diesle to diesle, my tutaj piszemy o instalaji gazowej, bo znowu temat sie rozjedzie. tematem nie jest co lepsze, benzyna, gaz, diesel czy opał czy może holzgaz :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » czw lis 18, 2004 8:52 pm

byczy pisze:A ja wam powiem, że najtańszy jest diesel na OO (olej opałowy). A poza tym wiele osób mówi, że teraz opałówka ma wyższą jakość od napędowca, bo nie paprany. .
A ja to bym chciał, żeby nie trzeba było kombinować z tą oranżadą, i można by było normalnie, po ludzku i bezstresowo z pizdoleta do baku paliwa nalać, zamiast rzeźbić z baniakami, karnistrami, lejkami, niepopularnymi parkingami... No, ale ja truskawki cukrem posypuję, no.. :-?
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Tatanka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 17, 2004 8:35 am
Lokalizacja: Stratosfera

Post autor: Tatanka » czw lis 18, 2004 10:44 pm

Heyah!

No widze ze coraz bardziej "Twoja instalacja" zaczyna przypominac instalacje co ma rece i nogi:))
Moze podjade i upozadkujesz mi to i owo ;[
Zeby kazdy gazownik robil to tak dokladnie to pomimo tego iz "klient pomaga w instalacji" (he he tez nie lubie jak mi obce lapy grzebia w kokpicie) to nie stalbys tam 1 dzien tylko z tydzien.

Zbiornik gazu mam na identycznym stelazu tylko z lewej strony. To chyba optymalne rozwiazanie pomijajac inne wynalazki.

3maj sie.
Tatanka

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D
WWW: brak przeglądarki
Chuck Norris Fun Club

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt lis 19, 2004 11:27 pm

Tatanka, a ty masz 24 zaworowiec czy 12 zaworowiec ?!

Jaki rok ??

I jakie spalanie cy wychodzi ?!

Dziś zgasiłem lampke check-engine na własną ręke i komputer benzynowy zaczoł całkiem inaczej pracować na wolnych obrotach.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Tatanka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt sie 17, 2004 8:35 am
Lokalizacja: Stratosfera

Post autor: Tatanka » wt lis 23, 2004 12:22 pm

Heyah!

V6 3000 +gas 90rok Long ,pieknie wykonczony ostrymi krawedziami.
Spalanie: trasa-15l LPG, miasto 17,6l LPG, cykl mieszany 16,2-16,6l LPG.
trasa-10 (95 no Pb), miasto b/d, cykl mieszany b/d
Tatanka

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D
WWW: brak przeglądarki
Chuck Norris Fun Club

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość