pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » ndz kwie 04, 2010 8:10 pm

pio13 pisze:Witam i życzę Wesołych Świąt wszystkim.

A teraz konkret:
Mam pytanie co to za element na zdjęciu i jak powinien działać. Znajduje się on na dole pompy z jej lewego przodu (biorąc za odniesienie samochód jako całość). Myślę że może mieć to coś wspólnego z ręcznym ssaniem (którego nie posiadam) ale na dole tego ustrojstwa jest coś co może nim sterować. Pytanie dodatkowe, czy przy tych pompach jest ssanie automatyczne i jakie obroty powinny być gdy ono działa? [pompa oczywiście do silnika 4m40, mechaniczna]
Obrazek tutaj patrząc od przodu pojazdu: Obrazek

Dzięki i pozdrawiam.


silniku 4D56 zamontowany jest w tym miejscu siłowniczek podniesienia obrotów przy załączonej klimie

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » ndz kwie 04, 2010 8:25 pm

Kajen pisze:Czwarta strona watku "4d56 składamy z dwoch jeden" powinna odpowiedziec na Twoje pytanie.
Dzięki za tak szybką odpowiedź. Nie zwróciłem uwagi na ten temat bo dotyczył innego sinika, a okazało się że powinienem ;)

Przydała by się jeszcze informacja o obrotach bo nigdzie nie znalazłem ile powinno być "na zimno".

PS.
Co do siłownika obrotów sterowanego z klimy to jest on u mnie powyżej.
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pn kwie 05, 2010 8:23 pm

jak myslicie czy oponka 33/9.5 podejdzie na felge 8JJ??
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » pn kwie 05, 2010 8:32 pm

Felga zdecydowanie za szeroka. 6-7 była by ok.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » pn kwie 05, 2010 8:35 pm

to co bezpiecznie na te 8 zalozyc??
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn kwie 05, 2010 9:03 pm

33x12.5

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » pn kwie 05, 2010 10:29 pm

33x10,5 będzie już w miarę ok.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: freebike » wt kwie 06, 2010 9:32 am

Sam mam na tym 31x10,5 i jest ok.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » wt kwie 06, 2010 7:02 pm

Powiedzcie mi dobrzy ludzie czy mieliście przypadek pęknięcia spawu na moście tylnym? Dokładnie chodzi o miejsce łącznia gruchy z rurą. Właśnie zobaczyłem że w miejscu spawu jest zamoknięte, próbą organoleptyczną stwierdziłem ze to olej z mostu :o
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt kwie 06, 2010 7:13 pm

@Misiek Cypr spawal z tego co pamietam...

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » wt kwie 06, 2010 7:14 pm

Przemy pisze:Powiedzcie mi dobrzy ludzie czy mieliście przypadek pęknięcia spawu na moście tylnym? Dokładnie chodzi o miejsce łącznia gruchy z rurą. Właśnie zobaczyłem że w miejscu spawu jest zamoknięte, próbą organoleptyczną stwierdziłem ze to olej z mostu :o
przerabiałem to 4 miesiące temu, zespawane i już nie cieknie (dokładnie to było w miejscu łączenia dwóch spawów, pionowego z poziomym)

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » wt kwie 06, 2010 7:18 pm

Pospawać to to nie ma problemu nie takie rzeczy się spawało :)21
Chodzi mi o to czy ten typ tak ma? a widzę że było już trochę takich przypadków.
Dzieki za odpowiedz :)
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pawel-e30 » wt kwie 06, 2010 7:43 pm

Czy któryś z szanownych forumowiczów jest w stanie mi podpowiedzieć za co odpowiada przekaźnik który znajduje się na prawym przednim słupku w nogach pasażera?? Pajero 3.0 v6
Na pewno brak iskry przez niego występuje :)
Wylałem z niego wodę przeczyściłem odrdzewiaczem i nasmarowałem szprejem do styków zaczął działać ale od czasu do czasu przerywa i brak iskry :)16
Czy można go jakimś innym nowym przekaźnikiem zastąpić?? czy kupić używkę?? nowy trochę drogi jest :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » czw kwie 08, 2010 7:37 am

Macie jakieś sprawdzone giętkie przewody hamulcowe?? Nosz karwa z przodu wytrzymują mi nie cały rok, po tym czasie są już tak popękane że strach ich naginać.... Ze nie są drogie to tam kit ale znów będe musiał odpowietrzać hamulce....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » czw kwie 08, 2010 9:18 am

Pytanko o wtryski (silniczek 4m40):
Na pierwszym wtryskiwaczu mam nieszczelność - bywa. Jednak jest pewna dziwna rzecz - przy wtryskiwaczu (gwint w bloku silnika) wydobywa się powietrze i czyściutki olej napędowy (nie przepalony). Czy to nie świadczy o złym momencie wtrysku?
Czy to normalne że gwint w głębi gniazda wydaje się mieć większy skok?

PS. Czy macie jakiś patent na wydobycie opornej uszczelki miedzianej z gniazda?
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw kwie 08, 2010 1:09 pm

Potwierdzi mi ktos ze w pajero 1 wystepowaly dwie srednice polosi ? Najbardziej chodzi mi o to ze wyremontowalem sobie przedni most (4.875), wymienilem wszystkie lozyska i uszczelnacze i mi teraz karwa poloska lewa nie chce wlesc, deczko sie wkurzylem bo pascidlo rozebrane stoi a jak sie wkurze jeszcze bardziej to wymienie lewy uszczelniacz w starym moscie i zaloze go z powrotem a most po remoncie wysle do Brainiaca - coby go jakim dynamitem potraktowali :(

EDIT:

Wpadla mi wizja zamiany talerza z satelitami do nowego mostu ale to chyba pomysl z dupy wziety nie ? Nie jest to parowane przy produkcji ? Ratio takie samo ale moze wybuchnac ?

EDIT 2: Dobra, decyzja podjeta. W zwiazku z tym ze rozebralem dotychczasowy most (a okazalo sie ze jest czterosatelitowy :)2 ) skladam go z powrotem bo pasuja lozyska, uszczelniacze juz zamowione, beda na jutro. Wydawac by sie mogło, ze wystepuja dwa rodzaje mostow:
Dwusatelitowy:
Obrazek
Czterosatelitowy:
Obrazek

Przypomnialo mi sie rowniez ze kiedys tam po wymianie poloski lewej zgubilem naped (zweryfikowalo mi sie to poza czarnym i odkopywania troche bylo), diagnoza - polos ma za mala srednice.
Zakladam wiec ze do czterosatelitowego przeznaczone sa polosie o wiekszej srednicy a do dwu - o mniejszej.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw kwie 08, 2010 3:18 pm

cos było innego dla 3.0V6 - adaś to przerabiał - inny wieloklin

talerz z atakiem teoretycznie paruje sie aby "ładnie" pracowały dlatego powinno sie cła główke zmieniać
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw kwie 08, 2010 3:25 pm

Moze tak byc bo moje pascidlo to skladak ale co i z czego to nie wiem, wiem ze do tej pory mam nalepe na klapce "unlead fuel only". Nigdy w zyciu wiecej skladaka... Karwa nawet VINu nie mam, ja pier**** :/ Ta sama rzeznia z krzyzakami... Karwa jak potrzebuje cos dokupic to wszystko musze wyciagnac, pomierzyc, miec na wzor bo juz pare razy przyszlo co innego... Mozliwe to zeby 2.6 badz 3.0 wychodzily ze skrzynia KM145 ?

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw kwie 08, 2010 6:24 pm

:/ Osiwieje chyba zaraz, albo podpale pascia i wrzuce do rzeki, przywitam w ten sposob wiosne... Jak zamowilem uszczelniacz 32x65x12, tak potrzebuje teraz 35x65x12. Dostepny... Pojutrze :/

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pt kwie 09, 2010 7:13 am

Kajen pisze:Moze tak byc bo moje pascidlo to skladak ale co i z czego to nie wiem, wiem ze do tej pory mam nalepe na klapce "unlead fuel only". Nigdy w zyciu wiecej skladaka... Karwa nawet VINu nie mam, ja pier**** :/ Ta sama rzeznia z krzyzakami... Karwa jak potrzebuje cos dokupic to wszystko musze wyciagnac, pomierzyc, miec na wzor bo juz pare razy przyszlo co innego... Mozliwe to zeby 2.6 badz 3.0 wychodzily ze skrzynia KM145 ?
2.6 miały KM145 tak jak diesle do podajże 89 roku
3.0 miał V5M zawsze

generalnie 2.6 i diesle 2.3 i 2.5 sa bardziej ze sobą zbieżne gratami niż 3.0 z deislami
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robin722 » pt kwie 09, 2010 8:17 pm

Co myślicie o sprzęgle valeo http://www.moto.allegro.pl/item99210669 ... _l200.html do l200 czy ktoś miał ?jakieś opinie? lub jakie dobrze by założyć na lekki, średni teren auto 2.5td 73kw :D

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pt kwie 09, 2010 8:50 pm

ja jeżdze i na valeo i na asinie - z obu jestem zadowolony - ich mankamenty to jedynie ze są głośne
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt kwie 09, 2010 9:26 pm

Ja z kolei jezdziłem na nie pamietam czym, teraz mam spieki i jest okej. Roznica taka ze tam gdzie zwykła tarcza sie paliła to spieki ciągną :)

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » ndz kwie 11, 2010 2:07 pm

Czy w PII chłodnice wody są takie same we wszystkich silnikach?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » ndz kwie 11, 2010 7:19 pm

amory kyb 344119 przod sa do pajero I czy do II? pewnie raczej I
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość