pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz kwie 11, 2010 10:05 pm

pojawił mi się problem z mocowaniem mostu tylnego do resorów. Podczas ruszania i hamowania zaczęło coś z tyłu stukać okazało się, że "stopy" przyspawane do mostu chyba przestały być płaskie bo most przekręca się lekko w stosunku do resorów na których leży. Nic się nie odkręciło nić nie pękło. Proszę o podpowiedź co można z tym zrobić. Czy dospawać coś czy dopasować jakieś podkładki czy może tam powinny być jakieś podkładki których j anie założyłem podczas wymiany resorów???
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pn kwie 12, 2010 7:30 am

dociągnij cybanty
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Janusz2000 » pn kwie 12, 2010 3:16 pm

Panowie, padł mi Terratrip, wiecie czy to sie w ogóle naprawia? samemu rozbierać czy oddawać do elektryka - może znacie jakiegoś wartego polecenia w Warszawie? Dzięki.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » wt kwie 13, 2010 11:07 am

Witam,

Ma ktoś pojęcie jakie powinno być ciśnienie otwarcia wtrysków w 4M40 (2.8 TD)?
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt kwie 13, 2010 11:28 am

http://www.mitsubishilinks.com/fsm/paje ... diesel.pdf

Strona 11A-21-2 tego manuala powinna Ci wiele wyjasnic.

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » wt kwie 13, 2010 12:53 pm

Dzięki,
Na śmierć zapomniałem o tym dokumencie. Sorry za zawracanie głowy.
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » wt kwie 13, 2010 8:40 pm

cześć
czy resory od pajero 1 krótkiego pasują do longa???
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » śr kwie 14, 2010 7:30 am

wofka pisze:cześć
czy resory od pajero 1 krótkiego pasują do longa???
pod względem zamontowania tak - pod względem charakterystyki i nosnosci nie - maja inna ilosc piór
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » śr kwie 14, 2010 7:36 am

To zamocowanie mnie troszke zbija z tropu.Jest nieco inne niz moje .Ja mialem tylko tuleje gumowe wkładane w ucho ersorów a w tym które kupiłem od krótkiego jest tuleja gumowo metalowa z otworem na mniejszej srednicy śrubę.Wydaje mi się ze moge je wyjąc i w to miejsce włożyć swoje tuleje czyli te z pękniętego resora.Co do ilości piór to spoko-dołoże do tego z mojego z jedno pióro i będzie ok-chyba
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw kwie 15, 2010 8:12 am

wofka pisze:jest tuleja gumowo metalowa z otworem na mniejszej srednicy śrubę.
to nie jest orginalne rozwiązanie dla PI
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » czw kwie 15, 2010 2:56 pm

skoro to jest rzeźbione a ja włoże tam swoje gumowe tuleje to będzie jak w oryginale.problem w tym że moje tuleje mają zewnętrzną średnice wiekszą niz otwór w uchu i chyba zdecyduje się je poprostu jakoś ''zeszlifowac''.niby lipny i błachy temat ale .......
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw kwie 15, 2010 3:08 pm

Nie trzeba bylo kupic polibuszy od razu ? Koszt moze i wiekszy ale ja zrobilem raz a porzadnie i mam do tej pory spokuj...

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » czw kwie 15, 2010 9:30 pm

mogłem tak zrobić fakt.te gumy sa ok.Tylko podklepie resory wyczyszcze przesmaruje i powinno byc ok.zbily mnie z tropu te inne uszy na piórach głównych ale już wszystko jasne.zakładam i postaram się jakieś odboje zmotać bo oczywiście nic z tego nie zostało..mogłem uratować ten pęknięty resor bo widac bylo ze jest klapnięty ale jakoś nigdy czasu za dużo a teraz jak szlag go trafił to się jakoś znalazł :-? dzięki za pomoc.Kajen masz pytanie na pw
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz kwie 18, 2010 8:56 am

Podczas wczorajszego wypadu do kopalni piasku - jazda po stromych wzniesieniach brodzenie w dość głębokiej wodzie zdarzyło mi dosłownie jeden raz dziwne zjawisko: wpadł mi dosłownie jeden raz pedał hamulca i zapaliła się kontrolka hamulca. po puszczeniu pedału i ponownym wciśnięciu wszystko wróciło do normy macie może pomysł co się mogło stać?

Mam niedawno (jesienią) wymienione klocki układ szczelny, płyn na full. Jedyna co mi przychodzi do głowy to brak podciśneinia bo mam zjechane paski klinowe i czasem się ślizgają ale brak serwa to raczej twardy a nie wpadający pedał...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz kwie 18, 2010 9:24 am

Mysle ze dobrze kombinujesz. Podciagnij pasek na alternatorze.

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » ndz kwie 18, 2010 4:10 pm

jakiego hebla użyć do głównego wyłącznika prądu w PII? bo kiedyś mnie w końcu trafi.... :)11 :)11 :)11 przez ten uciekający prąd i ściąganie klemy... to się nada?? http://allegro.pl/item1001387657_wylacz ... hebel.html
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcs0 » ndz kwie 18, 2010 4:19 pm

Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn kwie 19, 2010 7:51 am

Gdzie jest bezpiecznik od sterownika grzania świec w PII 2,5TDi??
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » pn kwie 19, 2010 8:00 am

od samego grzania świec to masz bezpośrednio przy akumulatorze. 80A. A jesli sterownik ma osobne zabezpieczenie to zapewno pod kierownica na dole.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn kwie 19, 2010 8:06 am

Przemy pisze:od samego grzania świec to masz bezpośrednio przy akumulatorze. 80A. A jesli sterownik ma osobne zabezpieczenie to zapewno pod kierownica na dole.
Dzięki :)2
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
młody_kon
Posty: 322
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: młody_kon » pn kwie 19, 2010 9:53 pm

Po dzisiejszym upalaniu odkręciła mi się śruba od wiskozy :roll: Nie wiem jakim cudem to się stało, lecz faktem jest jebitnie rozrypana chłodnica. I tu moje pytanie, od czego bez zbędnego przerabiania podejdzie? Czy 2.5td i 2.6B mają taką samą?
placek...

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » pn kwie 19, 2010 9:58 pm

Mają taką samą kolego
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » wt kwie 20, 2010 7:13 am

Witam,

1) Czy ktoś wie gdzie można zanabyć uszczelkę/podkładkę pod przelew na wtryskiwacz (silnik 4m40)?
2) Na rysunku silnika apropo wtrysków widać że pod wtrysk (od strony silnika) idą 2 uszczelki - duża pod "obudowę" wtrysku i mała jakby pod samą końcówkę. Czy tak faktycznie jest? Gdzie znaleźć albo jakie ma parametry ta mała podkładka (u mnie po wykręceniu 2 wtrysków nie znalazłem czegoś takiego - no chyba że zintegrowało się z silnikiem ;) )
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt kwie 20, 2010 12:26 pm

pio13 pisze:Witam,

1) Czy ktoś wie gdzie można zanabyć uszczelkę/podkładkę pod przelew na wtryskiwacz (silnik 4m40)?
2) Na rysunku silnika apropo wtrysków widać że pod wtrysk (od strony silnika) idą 2 uszczelki - duża pod "obudowę" wtrysku i mała jakby pod samą końcówkę. Czy tak faktycznie jest? Gdzie znaleźć albo jakie ma parametry ta mała podkładka (u mnie po wykręceniu 2 wtrysków nie znalazłem czegoś takiego - no chyba że zintegrowało się z silnikiem ;) )
AD 1 ASO lub każdy dobry spec od układów wtryskowych ewentualnie w sklepach motoryzacyjnych po wymiarach.
AD2 TAK - właśnie dziś rozbierałem swoje wtryskiwacze i po wyjęciu z bloku ślinka malutkie podkładki zostały w środku. Po wykręcaniu wtryskiwaczy i przed ponownym ich zamontowaniu winno się wymienić 3 podkładki dwie od strony końcówki wtryskiwacza i jedną od od strony przelewu.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt kwie 20, 2010 12:28 pm

mcs0 pisze:czy może taki wystarczy ? http://allegro.pl/item974533117_glowny_ ... lucze.html
do odcięcia masy wystarczy ten ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości