pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » czw maja 26, 2011 8:14 pm

polaff pisze:
Eskapada pisze:+30mm uzyskałeś na samych wieszakach ale resorów nie mierzyłeś. Zdajesz sobie sprawę, że Twój lift może być teoretyczny i że tylko i wyłącznie doprowadziłeś zawieszenie do wysokości zawieszenia w fabrycznym aucie ??

Ten problem może dotyczyć również @ bilans
bilans pisze:pajero 1 (resorak) tył amortyzatory siakie zakładać ??????
autko po lifcie 2'' + oponki 33'' resory zrobione
Po jakim lifcie jest to auto ?? 2 cale do góry od jakich wartości ??

więc nie sprzeczajmy sie o pierdoły bo obaj możemy miec rację.

Ja w każdym razie nie jestem przekonany do markowych rozwiązań współczesnych tachnologii - dlatego kupiłem sobie starego galanta do pracy mając nowego plaskacza.


oj panowie ....
żebym wiedział bym nie pytał :)
spokojnie w ramach pojednania zapraszam na piwko :)2
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » czw maja 26, 2011 10:07 pm

ppxt pisze:siema. skad jestes? moglbym rzucic okiem na tem twoj silnik, poniewaz robie na codzien przy tych autach.
Był bym wdzięczny, ale jak znam życie napewno mieszkasz daleko :(
No ale gdybyś był gdzieś w pobliżu Leszna w Wielkopolsce to dzwoń. Nr. tel.0048727229532
Pozdrawiam :D
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

grzeslaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 12:08 am
Lokalizacja: okolice Leszna

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: grzeslaw » czw maja 26, 2011 10:15 pm

Eskapada pisze:
grzeslaw pisze: Może żle to napisałem że to ja osobiście zrobiłem, mam 50 dych na karku i nie za bardzo mam czas aby grzebać w aucie. Robił to mechanik w ponoć dobrym warsztacie a na zrobienie tego wszystkiego pieniędzy nie żałowałem.
Cały zabieg kosztował mnie ponad 3000,zł i teraz próbuje dojść co jest nie tak.
Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam. :)
Aktualnie masz uszkodzony mechanicznie pasek -wyraźnie coś go niszczy, o coś ten pasek obciera.

trzy pytania:

w jakim stanie był pasek po ostatnim uszkodzeniu rozrządu ?? czy również był wytarty z jednej strony ??
w jakim stanie był pasek ( paski ) przed feralną wymianą rozrządu - czy paski były całe ?? czy również miały uszkodzenia mechaniczne ??
jakiej firmy masz te paski ?? podaj mi rocznik auta oraz oznaczenie kodowe na pasku !!

( być może pasek został źle dobrany bo w tych autach występują dwa typy pasków o takiej samej długości, szerokości liczbie zębów ale nieznacznie różniących się kształtem, rzeźbą ząbków na pasku. Teoria mi się wydaje lekko naciągana to Mitsubishi rozróżnia dwa typu pasków a z reguły w Galloperze stosowano pasek jak w Pajero 2.5 TD po 1994 roku nie mniej jednak pomyłka jest bardzo prawdopodobna bo dwa miesiące temu kolega w Intercarsie sprzedał mi paski nie pasujące rzeźbą zębów do zębatek w rozrządzie Gallopera )
grzeslaw pisze:

Bo jak to w życiu bywa pan z warsztatu twierdzi, że on wszystko dobrze, i że przyczyna leży na pewno gdzie indziej.
Pozdrawiam. :)


Nie znam odpowiedzi na powyższe pytania ale skoro jest takim dobrym mechanikiem to niech zdiagnozuje co jest przyczyną stanu paska od wałów balansowych, o co obciera pasek ??
Właśnie wróciłem z pracy i jutro rano wyjeżdzam znowu a wróce dopiero w poniedziałek , postaram się wtedy szczegółowo ci to opisać.
Pozdrawiam :D
Galloper 2.5 , 99.r Silnik 4d56.

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: majkii » czw maja 26, 2011 10:16 pm

Krótkie pytanie- czy w Pajero II 2.8td pompa paliwa posiada jakieś ustrojstwo filtrujące tak jak to ma miejsce w 2.5TD ?

Zapchał mi się filtr paliwa jakimś syfem zaciągniętym z baku i chciałbym wyczyścić wszystko na lini Zbiornik-Popma.

Co polecacie do płukania zbiornika?

Swoją drogą to jaki ciul jeździł tym autem przede mną !?!-co jedną usterkę usunę to jest zaraz następna.

Btw- jaka jest nominalna wysokość i parametry standardowej sprężyny w 2.8? Jakiej grubości jest drut?
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Browning » pt maja 27, 2011 10:12 am

Szybkie pytanie. Gdzie w L200 z 2001 roku jest numer VIN na ramie??
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DamnIt! » pt maja 27, 2011 10:39 am

na ramie :)2



:)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Browning » pt maja 27, 2011 12:12 pm

Przeraża mnie głupota niektórych... :roll:

Tak dla innych... Na ramie przy tylnym kole...
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DamnIt! » pt maja 27, 2011 1:28 pm

Browning pisze:Przeraża mnie głupota niektórych... :roll:

Tak dla innych... Na ramie przy tylnym kole...
a nie mówiłem?! :)21

BTW: wkleisz zdjęcie tego L200 z jednym kołem z tyłu?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pt maja 27, 2011 1:53 pm

Przemek, daruj sobie, przeca l200 to nie widlak zeby miał jedno koło z tyłu no... Uprasza sie o spokoj wszystkich, zbliza sie weekend, idzcie na kawe, piwo czy jakis koncert :)21

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DamnIt! » pt maja 27, 2011 2:02 pm

Kajen pisze:Przemek, daruj sobie, przeca l200 to nie widlak zeby miał jedno koło z tyłu no... Uprasza sie o spokoj wszystkich, zbliza sie weekend, idzcie na kawe, piwo czy jakis koncert :)21
to wieczorem - teraz niech pieniacz pokazuje to swoje L200 Riksza Edition :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » pt maja 27, 2011 7:42 pm

ppxt pisze:w galloperze pasek ma zeby polokragle. nie zalozysz tam paska trapezowego bo po prostu spadnie z kolek.
wiem dla tego napisałem:
Eskapada pisze:

Teoria mi się wydaje lekko naciągana to Mitsubishi rozróżnia dwa typu pasków a z reguły w Galloperze stosowano pasek jak w Pajero 2.5 TD po 1994 roku nie mniej jednak pomyłka jest bardzo prawdopodobna bo dwa miesiące temu kolega w Intercarsie sprzedał mi paski nie pasujące rzeźbą zębów do zębatek w rozrządzie Gallopera

)
grzeslaw pisze: Był bym wdzięczny, ale jak znam życie na pewno mieszkasz daleko :(
No ale gdybyś był gdzieś w pobliżu Leszna w Wielkopolsce to dzwoń. Nr. tel.0048727229532
Pozdrawiam :D
W razie W zapraszam do Wrocławia masz tylko 101 km

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » pt maja 27, 2011 9:30 pm

Eskapada pisze:
ppxt pisze:w galloperze pasek ma zeby polokragle. nie zalozysz tam paska trapezowego bo po prostu spadnie z kolek.
wiem dla tego napisałem:
Eskapada pisze:

Teoria mi się wydaje lekko naciągana to Mitsubishi rozróżnia dwa typu pasków a z reguły w Galloperze stosowano pasek jak w Pajero 2.5 TD po 1994 roku nie mniej jednak pomyłka jest bardzo prawdopodobna bo dwa miesiące temu kolega w Intercarsie sprzedał mi paski nie pasujące rzeźbą zębów do zębatek w rozrządzie Gallopera

)
teoria bardzo naciagana albo mechanik totalny imbecyl. ja tez kiedys mialem historie z niekompatybilnoscia. juz na etapie ustawiania rozrzadu pasek przeskakiwal. tzn dokladnie mowiac to po zalozeniu i probie zrobienia jednego obrotu walem pasek sobie przeskoczyl. sytyacja byla podobna jednak o tyle inna ze wymienialem kolo zebate rozrzadu i dostalem z uzywki od starszego modelu h100. tam byly wlasnie trapezowe. u mnie pasek byl polokragly i po prostu nie miescil sie w kółku i sobie spadal :)

wiec teoria bardzo naciagana bo gosciu na takim zestawie nie wyjechalby z warsztatu. ja stawiam na :
- wyrypane kola pasowe (choc tez naciagane bo rant maja od zewnatrz a jemu scina od wewnatrz)
- wyrypana obudowa pompy oleju lub ta gorna czyli pompy wtrysk - walek za gleboko wchodzi i pasek trze o obudowe
- nieosiowosc walkow - bardzo naciagane
- zle zalozona sprezyna napinajaca napinacz - ociera o pasek - najbardziej prawdopodobne.

innych mozliwosci fizycznie nie widze.
przeciez tam nic nie ma wiecej

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » sob maja 28, 2011 4:05 pm

Kajen pisze:Padł obrotomierz w moim pasciu. Wskazowka skoczyla sobie dwa razy i opdla. Jest jakis szybki sposob na sprawdzenie co padło ? Rozumiem ze czujnik w pompie wtryskowej to ten z dwoma kabelkami, bo ten z jednym to elektrozawor raczej...
Jak rozbierzesz zegar to pod spodem jest taki potencjometr, poruszaj nim delikatnie moze odpusci. Ja mialem taki sam problem i znalazlem przyczyne, ale ostatnio znow zaczal wariowac i upolowalem taka sama tablice tylko ze polamana na czesci, teraz jest ok

Nie pomogło, po rozebraniu i poruszaniu potencjometrem zero reakcji, zakladam ze to czujnik w pompie wtryskowej, sprobuje moze jutro podmienic na tego z 2.3, po wstepnych ogledzinach sa takie same ale wtyczki mają inne. Aczkolwiek poniewaz przypomnialem sobie ze ta cala wiazka z pompy wtryskowej jest inna bo silnik byl z angola i nic nie pasowalo...

No i dupa, czujnik podszedł z pompy od 2.3 ale zero reakcji, byłby ktos w stanie mi powiedziec co i jak zmostkowac zeby sprawdzic czy to nie wina kabli ? Pomózta bo głupio sie jedzie na słuch :)
Wychodzi na to ze sam sobie odpowiadam... :)21
Powodem usterki byl złamany przewod przy okraglej szesciopinowej wtyczce tej przy pompie wtryskowej.

Dziekuje za uwage, naprawione :)

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Blues_M07 » sob maja 28, 2011 8:39 pm

Mój obrotomierz tez często strajkuje! jak jest zimno to "leży" do momentu zagrzania w środku :o
Teraz ,przy wyższych temperaturach wystarczy go lekko "puknąć" :D i działa.
Odkręciłem zegar ale nic specjalnie zdu...nego nie widzę :(
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

hajmanek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 10, 2011 10:12 pm
Lokalizacja: UK, Hampshire

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: hajmanek » sob maja 28, 2011 10:00 pm

Blues_M07 pisze:Mój obrotomierz tez często strajkuje! jak jest zimno to "leży" do momentu zagrzania w środku :o
Teraz ,przy wyższych temperaturach wystarczy go lekko "puknąć" :D i działa.
Odkręciłem zegar ale nic specjalnie zdu...nego nie widzę :(
Prawdopodobnie winny jest potencjometr z tylu zegara. Mialem to samo, stukanie czasem pomagalo. Poruszalem lekko potencjometrem w lewo i w prawo. Pomoglo na jakis czas, mysle ze utlenila sie powloka. Ostanio kupilem polamana tablice, przelozylem zegar i jest ok :D

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: majkii » sob maja 28, 2011 10:52 pm

Ponawiam pytanie.

Czy w Pajero II 2.8td pompa paliwa posiada jakieś ustrojstwo filtrujące tak jak to ma miejsce w pompie od 2.5TD ?

Niemożliwe by nikt nie wiedział.

Bak wyczyściłem i paliwo okazało się być w kolorze grantowym,brak jakichkolwiek osadów w postaci opróchów,błota itp.
Substancja trzyma kolor tak więc jest to jakoś stale zabarwione.
Trzeba zmienić stację paliw.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Videlec » czw cze 02, 2011 8:28 am

jaka żarówka siedzi w lampie tylnego zderzaka w "stop" ? 5W/21W?
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ludekczarnorzek » czw cze 02, 2011 2:26 pm

Witam . Pajero 1 2,5 4d56 , rozciekło mi się turbo i chciałbym wiedzieć czy opłaca się dawać takiego starocia do regeneracji czy kupić nowe ? jeśli nowe to jakie żeby spasowało dobrze ? (firma model cena itp) zastanawiam się też nad opcją kupna jakiejś używanej na alledrogo ale wydaje mi się to dość ryzykowne . Więc pytanko Regeneracja czy wymiana ? jak to w kosztach wyjdzie ? pozdrawiam
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » czw cze 02, 2011 2:54 pm

ludekczarnorzek pisze:Witam . Pajero 1 2,5 4d56 , rozciekło mi się turbo i chciałbym wiedzieć czy opłaca się dawać takiego starocia do regeneracji czy kupić nowe ? jeśli nowe to jakie żeby spasowało dobrze ? (firma model cena itp) zastanawiam się też nad opcją kupna jakiejś używanej na alledrogo ale wydaje mi się to dość ryzykowne . Więc pytanko Regeneracja czy wymiana ? jak to w kosztach wyjdzie ? pozdrawiam
ja bym założył używkę.
Koszt 500-700 zł i jak kupisz u kogoś kto ma rekomendacje na forum to masz wielkie szanse na sukces.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » czw cze 02, 2011 6:59 pm

A ja bym wrzucił ze zmienną geometrią.

Awatar użytkownika
drut
 
 
Posty: 203
Rejestracja: czw kwie 21, 2011 3:43 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: drut » czw cze 02, 2011 7:14 pm

polaff pisze:
ludekczarnorzek pisze:Witam . Pajero 1 2,5 4d56 , rozciekło mi się turbo i chciałbym wiedzieć czy opłaca się dawać takiego starocia do regeneracji czy kupić nowe ? jeśli nowe to jakie żeby spasowało dobrze ? (firma model cena itp) zastanawiam się też nad opcją kupna jakiejś używanej na alledrogo ale wydaje mi się to dość ryzykowne . Więc pytanko Regeneracja czy wymiana ? jak to w kosztach wyjdzie ? pozdrawiam
ja bym założył używkę.
Koszt 500-700 zł i jak kupisz u kogoś kto ma rekomendacje na forum to masz wielkie szanse na sukces.
tylko ze ten ktos z rekomendacja nie sprzeda za wspomniane 500-700. chyba ze znasz kogos kto tak robi ? szukam dla kogos turbine.

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ludekczarnorzek » czw cze 02, 2011 8:35 pm

A więc z używką zmieszczę się w przedziale od 350 do 700 zł , ale dalej nie wiem jak wygląda sprawa z nowymi :)
Kajen pisze:A ja bym wrzucił ze zmienną geometrią.
"Kajen" przymierzałeś się już do zakładania takiej turbinki ? robi to wielką różnice ? jakie koszta ?
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » czw cze 02, 2011 9:15 pm

ludekczarnorzek pisze:A więc z używką zmieszczę się w przedziale od 350 do 700 zł , ale dalej nie wiem jak wygląda sprawa z nowymi :)
Kajen pisze:A ja bym wrzucił ze zmienną geometrią.
"Kajen" przymierzałeś się już do zakładania takiej turbinki ? robi to wielką różnice ? jakie koszta ?
@faja zakładał, do niego uderzaj.

drut pisze:tylko ze ten ktos z rekomendacja nie sprzeda za wspomniane 500-700. chyba ze znasz kogos kto tak robi ? szukam dla kogos turbine.

a znam.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ludekczarnorzek » czw cze 02, 2011 9:32 pm

polaff pisze:
ludekczarnorzek pisze:A więc z używką zmieszczę się w przedziale od 350 do 700 zł , ale dalej nie wiem jak wygląda sprawa z nowymi :)
Kajen pisze:A ja bym wrzucił ze zmienną geometrią.
"Kajen" przymierzałeś się już do zakładania takiej turbinki ? robi to wielką różnice ? jakie koszta ?
@faja zakładał, do niego uderzaj.
Jest taki użytkownik na forum ? bo jakoś nie mogę znaleźć :)
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » czw cze 02, 2011 9:48 pm

ludekczarnorzek pisze:Jest taki użytkownik na forum ?
jest i nawet fajne fotostory zrobił o turbo ze zmienną geometria dolotu
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości