Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » śr paź 07, 2015 6:38 pm

Szybciej latwiej i taniej kupisz oryginalny kompresorek blokady pajero i do tego osobno do pompowania kol.
LJ 70

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » śr paź 07, 2015 7:13 pm

RADZILLA pisze:Szybciej latwiej i taniej kupisz oryginalny kompresorek blokady pajero i do tego osobno do pompowania kol.
Za kompresorek krzyczą tyle co za most z blokadą :lol: .

Jest chyba jeden za 350zł, drugi za 400zł na allegro.

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: pedroz » śr paź 07, 2015 9:44 pm

Można bez problemu zastosować kompresor do kół. Kolega tak ma w P I - most z blokadą od P II, kompresor upchnięty w nadkolu (tam gdzie oryginalnie podnośnik). Bardzo estetycznie to wygląda, no i praktycznie, bo wężem sięga się do każdego koła.
Blokada 100% tyłu w porównaniu do fabrycznego LSD (nawet sprawnego, niezajechanego), to w przypadku, kiedy ma się założone koła MT "+100% do dzielności" (to jego słowa).
PII V23 6G72

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » śr paź 07, 2015 9:54 pm

pedroz pisze:Można bez problemu zastosować kompresor do kół. Kolega tak ma w P I - most z blokadą od P II, kompresor upchnięty w nadkolu (tam gdzie oryginalnie podnośnik). Bardzo estetycznie to wygląda, no i praktycznie, bo wężem sięga się do każdego koła.
Blokada 100% tyłu w porównaniu do fabrycznego LSD (nawet sprawnego, niezajechanego), to w przypadku, kiedy ma się założone koła MT "+100% do dzielności" (to jego słowa).
Zajebiście :)2 , dzięki za info.

W tym srebrnym Pajero 1 tak ma ?? , a co ma z tyłu tarczobębny czy przekładał na same bębny, może wiesz ?? .
Sprężarkę chcę upchnąć pod maską i podjechać tylko wężykiem do kompresora i zostawić po złączce z przodu i tyłu samochodu (pod zderzakiem).
Kiedyś jechałem za nim gdzieś pod Warszawą, mogłem zagadać na CB :roll: .

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » śr paź 07, 2015 10:19 pm

Jeszcze szybkie pytanie.

Prawda to że wszystkie Pajero II z silnikiem 2.8 miały przełożenia 4.875 ?? .

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 5:11 am

Ja widzialem na allegro kompresorki po 150. A 4.875 mialy 3.0
LJ 70

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 5:15 am

LJ 70

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: pedroz » czw paź 08, 2015 7:43 am

Marcingalloper pisze:z tyłu tarczobębny czy przekładał na same bębny
O tym zapomniałem napisać. Kolejnym argumentem przemawiającym za swapem tylnego mostu z P I do P II jest to, że dostaje się (jak się tez weźmie tylne zaciski) heble tarczowe z tyłu. Różnica jest kolosalna (in plus). Nie tylko w wydajności hamowania. Każdy wie jak zwykłe bębny dostają po dupie przy cięższej jeździe w terenie i jak ciężko je później wyczyścić.
Kłopotliwy do swapu jest jedynie ręczny, który w P II jest robiony na bębnach, będących jednocześnie tarczami (tarczobębny). Kolega ma to rozwiązane w ten sposób, że nie ma w ogóle szczęk od ręcznego, tylko same zaciski i klocki do tarcz. Ręczny jest zrobiony w ten sposób, że ma zamontowany dodatkowy zawór, którym blokuje ciśnienie w tylnym obiegu. Czyli "zaciągnięcie ręcznego" polega na wciśnięciu hamulca i zamknięciu zaworu.
Przy swapie mostu P I do P II trzeba jeszcze pamiętać, że zwiększa się rozstaw kół i mogą one trochę wystawać poza obrys auta - potrzebne dodatkowe poszerzenia (z gumy lub czegokolwiek).
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 8:06 am

Ja juz finiszuje z motaniem mostu p2 ale do toyoty jestem na etapie hamulcow :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 10:26 am

Dzisiaj pojawilo sie jedno 2.8 na czesci 5 km odemnie pojade sprawdze czy z dif lockiem jesli tak to marcin szykuj kase a ja sprawdze przelozenia :)21
LJ 70

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » czw paź 08, 2015 10:37 am

RADZILLA pisze:http://www.warka-team.pl/dzia-techniczn ... imitstart=
Prosze marcin mysle ze to ulatwi
Tym się posiłkuję też, pytanie jednak było czy wszystkie 2.8 miały wspomniane przełożenie 4.875 :wink: . Bo jest na allegro kilka mostów z dwaosiem wyglądających na posiadające blokadę gdzie sprzedający nie wie z jakim są przełożeniem.
pedroz pisze:
Marcingalloper pisze:z tyłu tarczobębny czy przekładał na same bębny
O tym zapomniałem napisać. Kolejnym argumentem przemawiającym za swapem tylnego mostu z P I do P II jest to, że dostaje się (jak się tez weźmie tylne zaciski) heble tarczowe z tyłu. Różnica jest kolosalna (in plus). Nie tylko w wydajności hamowania. Każdy wie jak zwykłe bębny dostają po dupie przy cięższej jeździe w terenie i jak ciężko je później wyczyścić.
Kłopotliwy do swapu jest jedynie ręczny, który w P II jest robiony na bębnach, będących jednocześnie tarczami (tarczobębny). Kolega ma to rozwiązane w ten sposób, że nie ma w ogóle szczęk od ręcznego, tylko same zaciski i klocki do tarcz. Ręczny jest zrobiony w ten sposób, że ma zamontowany dodatkowy zawór, którym blokuje ciśnienie w tylnym obiegu. Czyli "zaciągnięcie ręcznego" polega na wciśnięciu hamulca i zamknięciu zaworu.
Przy swapie mostu P I do P II trzeba jeszcze pamiętać, że zwiększa się rozstaw kół i mogą one trochę wystawać poza obrys auta - potrzebne dodatkowe poszerzenia (z gumy lub czegokolwiek).
Ja się obawiałem że przy hamulcach tarczowych będzie trzeba jeszcze coś rzeźbić albo przy pompce, albo przy korektorze hamowania :roll: . Ruskie potwierdzają, że pasi bez rzeźby i działa.
Ręcznego chyba zwykłego nie chciał Twój kumpel z powodu problematycznego czyszczenia czy.... ?? . Bo linkę można przedłużyć i wsio działa, to znalazłem na Rosyjskim forum.

O rozstawie wiem, niestety u siebie mam już felgi o ujemnym ET plus opony 32/11,5R15 i są już na równo z poszerzeniami błotników. Pajerowski most z tego co wiem ma o 40mm szerszy rozstaw, chyba będę musiał podcinać plastiki z tyłu. Tylko że w Pajero I u Twojego kumpla nie ma poszerzeń, więc jest szansa że wsio się u mnie pomieści.

PS: tak się zastanawiam czy nie wstawić też przedniego mostu z Pajero. Poszerzyłby się i przód co przy liftach da trochę więcej stabilności :roll: .
A może całość z SS przewalić :)21
RADZILLA pisze:Ja juz finiszuje z motaniem mostu p2 ale do toyoty jestem na etapie hamulcow :)21
A cóż w Toyotowych mostach jest takiego złego żeby zakładać od Pojarki ?? . Aż takie słabe są :lol: .

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » czw paź 08, 2015 10:40 am

RADZILLA pisze:Dzisiaj pojawilo sie jedno 2.8 na czesci 5 km odemnie pojade sprawdze czy z dif lockiem jesli tak to marcin szykuj kase a ja sprawdze przelozenia :)21
Spokojnie, spokojnie.
Ze dwa longi angielskie ze 2.8 to i u mnie na wsi w krzakach stoją :lol: .

Zobaczę ile zażyczą sobie za całość np. bez silnika bo i po co mi on. Wtedy może i SS :)10 .

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16842
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Kabal » czw paź 08, 2015 10:45 am

Nie wszystkie 2.8 miały 4.875. Mam mosty z wersji na rynek japoński i mają mosty 4.9 bez blokady. Most z przełożeniem 4.9 ma też inny - większy dyferencjał.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 10:53 am

Toyotowy jest mocny ale mam bębnowe hamulce i nie ma blokady. A pajero tani w zakupie i blokada jest :)2
LJ 70

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » czw paź 08, 2015 11:18 am

Kabal pisze:Nie wszystkie 2.8 miały 4.875. Mam mosty z wersji na rynek japoński i mają mosty 4.9 bez blokady. Most z przełożeniem 4.9 ma też inny - większy dyferencjał.
:roll:
Więc może być tak że angliki mogą się trafić z takimi mostami.

Gadam teraz z kumplem, proponuje mi zmienić nie tylko tył na most z blokadą, ale i przedni i wszystko z przełożeniami 5.29 co ożywi dychawicznego konia.

RADZILLA pisze:Toyotowy jest mocny ale mam bębnowe hamulce i nie ma blokady. A pajero tani w zakupie i blokada jest :)2
Czy tanie to nie wiem. Jak się tematem interesował kumpel mający Pajero to mosty jak dzwoniliśmy były i po 300zł. Teraz jest w podobnej cenie tylko jeden :)21 .


Jeszcze o coś zapytam. Jest możliwość sprawdzenia czy blokada działa na zdemontowanym moście ?? . Jak jebnę w nią powietrze to powinna się zblokować i oba koła powinny się kręcić ?? .
Luzów też wielkich mieć most raczej nie powinien, a jak będzie miał to idzie go jakoś "tanio" skasować.

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: pedroz » czw paź 08, 2015 11:20 am

Co więcej, oryginalne blokady Toyoty są słabe bo załączene mechanicznie, sterowane silniczkiem - i to najczęściej pada od zasyfienia.
Co do przełożeń to w Mitsu nigdy nie wiadomo - zawsze trzeba sprawdzić przełożenie!
Marcingalloper pisze: albo przy korektorze hamowania
Aha, w P I nie ma korektora, więc tutaj nie wiem. Nie ma też ABSu, który zapewne Ty też masz :)
Marcingalloper pisze: Ręcznego chyba zwykłego nie chciał Twój kumpel z powodu problematycznego czyszczenia czy.... ?? . Bo linkę można przedłużyć i wsio działa, to znalazłem na Rosyjskim forum.
Dlaczego, to nie wiem. Fakt jest taki, że teraz ten "ręczny" działa i to b. dobrze. Nawet b. stromej górce. Choć obsługa nie jest intuicyjna, przyznaję :)
Jeśli masz dostęp do wszystkich części, tj. most, zaciski, mechanizm szczęk, szczęki, linki - to bierz wszystko :)
Prawda jest taka, że np. ja swój ręczny to przynajmniej raz w roku muszę regulować i się chrzanić (bo albo słabo łapie albo za mocno i grzeje). Bo niestety tam nie ma "samoregulatorów", czyli jak się wytrze, to trzeba dociągnąć ręcznie, każde koło osobno :(
W ori bębnach P I i Gallopera chyba są samoregulatory.
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 11:22 am

Da sie sprawdzic jak masz dobre pluca to ogarniesz bez kompresora :)21
LJ 70

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » czw paź 08, 2015 11:56 am

Mam ABS i mam korektor siły hamowania.
Ruskie coś pisali że ABS działa po zmianie mostu :o , albo coś źle zrozumiałem.

Teraz mam jeszcze inny problem. Są strony (np. kol. @szarbia, ale i forum Mitsumaniaki) gdzie w tabelce mosty/przełożenia i silnik 2.8 nie ma przełożeń 4.875, ale 4.9 :o . Na stronie Warki w zestawieniu 2.8 4.875 czyli takie same jak 3.0.

Czy używając przedniego napędu tylko w terenie różnica pomiędzy 4.875 a 4.9 jest znaczna czy może pomijalna i można śmigać ?? .

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: RADZILLA » czw paź 08, 2015 12:37 pm

Abs moze dzialac jesli most od pajero tez bedzie od wersji z abs. A co do różnicy przelozen ja bym nie ryzykowal naprezenia szybko zabily by reduktor
LJ 70

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Adam.Ż » śr paź 14, 2015 10:01 pm

Ma ktoś albo wie może gdzie zanabyc flansze między półoś a tylny dyfer 7,5" do pajero 3 ?? Niestety sprzedawca na allegro nie był do końca uczciwy i dostałem niekompletny dyfer :roll:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! in

Post autor: miki_mi2 » pn paź 19, 2015 8:04 pm

miki_mi2 pisze:
miki_mi2 pisze: Zostało mi kilka gratów:
2 szt przewodów elastycznych qiuck brake
Ramie przekładni kierowniczej CTR
2 szt tuleje wachacza Górnego genuine Parts
Drążek kier długi 555
Zestaw naprawczy do bębna na jedna stronę chyba zostało quick brake
Sworzeń górny chyba CTR x2
Sworzeń dolny tez chyba CTR
Lozysko igielkowe piasty nie wiem jakiej firmy
Nowe nie zakładane.

Jeszcze mam motane resory od żuka za flaszkę
I głowice z pompa do regeneracji tez za flaszkę
Jeszcze sprźegiełko jedno automat zostało.

Oddam po taniości bo miejsce zajmuje.
Komórkę muszę posprzątać. Oddam z dobrą butlę % a szkoda mi to wyrzucić. Do odebrania w wawie
k260

pawel80
 
 
Posty: 122
Rejestracja: sob cze 26, 2010 9:29 am
Lokalizacja: racibórz / slask

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: pawel80 » śr paź 21, 2015 11:14 am

Hak z p2 krótkiego , 3300 na haku po śrucie i psikniety pokładem epoksydowym co by nie rdzewiał czeka na nowego właściciela :)
dodatkowo na wydaniu
drążki skrętne, sprężyny, intercooler, wisko, wiatrak z wisko, osłona chłodnicy, obudowa filtr powietrza, silnik skrzynia biegów+reduktor SS, wały napędowe, przekładnia kierownicza, pompa hamulcowa+serwo, wszystko pochodzi z mojego samochodu z europejczyka 96 rok

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Blues_M07 » ndz lis 15, 2015 4:35 pm

Poprosiłbym opis i fotki tych felg.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: jradek » pn lis 16, 2015 3:50 pm

Skompletowal bym sobie chetnie ori narzedzia, te w tylnych drzwiach. Niestety nie wiem co tam ma byc. Jakby mi ktos podeslal fotke to bylbym wdzieczny. Bylbym wdzieczny, rowniez w pieniazkach za ori narzedzia.
Prowadnice szyb, zwlaszcza pasazera bez korozji poszukuje. Gdyby ktos filetowal anglika to prosze miec mnie na uwadze.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM

Post autor: Marcingalloper » pn lis 16, 2015 6:21 pm

jradek pisze: Prowadnice szyb, zwlaszcza pasazera bez korozji poszukuje
\

Wytłumacz mi bardziej, o którą dokładnie część Ci chodzi. Albo jakieś foto poglądowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości